Nujnost izgradnje drugega tira Koper-Divača


Novinarska konferenca

Nujnost izgradnje drugega tira Koper-Divača

Kljub številnim študijam in podanim argumentom v prid izgradnji drugega tira Koper-Divača v Sloveniji še nismo pristopili k izgradnji slednjega.

Upravičeno si tako zastavljamo vprašanja, kot so

  • Ali ima država interes po logistični dejavnosti?
  • Kakšne so resnične potrebe na področju prometa/logistike v Sloveniji?

Prometna infrastruktura in ukrepi prometne politike so v funkciji učinkovitega pretoka ljudi in blaga. Pri tem velja upoštevati bodoče blagovne tokove (potrebe), glede na količino, vrsto prevoza in druge potrebne ukrepe od informatike do politike, šele nato pa oblikovanje strategije razvoja prometa, ki pač mora biti v funkciji logistike ljudi in blaga.

O pomenu drugega tira Koper-Divača, ki ga ocenjujemo kot ključen projekt za nadaljnji razvoj Luke Koper, Slovenskih železnic in celotnega slovenskega gospodarstva, so na novinarski konferenci 10. februarja 2015 v prostorih GZS spregovorili 

  • Čedomir Bojanić, Sekcija pristaniških špediterjev,
  • Emil Bandelj, Zveza pomorsko prometnih agencij Slovenije,
  • Rok Svetek, ADRIA KOMBI d.o.o.