Brezplačna delavnica:
POVEČAJTE SVOJO PRODAJO S KAKOVOSTNIM POGOVOROM VSAKO LETO!
v torek, 21. 3. 2017, od 10. do 14. ure,
v predavalnici GZS Območne zbornice Posavje, Krško, Bohoričeva 9.
Prodaja je srce vsakega podjetja. Je obseg vaše prodaje trenutno premajhen, bi si želeli prodajo povečati? Premajhen obseg prodaje zmanjšuje dobiček in pa zadovoljstvo in motiviranost zaposlenih. Podjetje mora povečevati prodajo obstoječim kupcem, pridobivati nove kupce in trge, če želi dolgoročno obstati. Če bi radi v prihodnosti povečali prodajo, potem je ta delavnica primerna za vas.
Brezplačna delavnica je primerna za:
- vodje, direktorje prodaje
- prodajalce z izkušnjami in novince v prodaji
- vsa podjetja, ki želijo povečati prodajo
- vse, ki se še niso srečevali s prodajo
- prodajalce, ki bi radi nadgradili veščine prodajnega pogovora
- prodajalce, ki bi se radi počutili pri prodaji bolj sproščeno
- izkušene prodajalce, sodelavce, ki imajo svoje skupine in jim to lahko koristi pri vodenju svojih prodajnih ekip
- vse, ki morate povečevati ali bi radi vsako leto povečevali vaše prodajne dosežke
- vse, ki želite biti bolj sproščeni in uspešni pri prodaji
Vsebina, udeleženci bodo na delavnici s treningom izvedeli:
- odkrijte občutek jasnosti, kaj pomeni, ko stranka reče »bom še razmislil«…ali največja ovira, da ne prodate in kako to rešiti
- ugotovite najbolj pomembno sestavino v prodajnem pogovoru, da pridobite novega kupca in starega obdržite
- odkrijte 3 stvari, ki vas najbolj ovirajo pri uspešni prodaji
- ugotovite z vznemirjenjem, da se lahko naučite, KAJ točno, natančno, narediti, da boste prodajali z lahkoto in dobrim občutkom, povečali število kupcev in povečali vrednost vaše prodaje
O izvajalcu:
Mag. Branko Kleindienst, univ. dipl. ekon., trener, coach, predavatelj, moderator, svetovalec
Svojo poslovno pot je zače leta 1993 v Savi Kranj, v Tovarni avtopnevmatike, kot planer analitik. Zaposlen v kontrolingu je spoznal vse procese v podjetju in nekaj časa delal v avstrijskem Semperitu. Svojo kariero je leta 1997 nadaljeval kot direktor finančno-računovodskega sektorja v podjetju Iskri Mehanizmi, d.d., Lipnica. Poleg klasične vloge na področju financ in računovodstva je oblikoval koncepte letnega in strateškega trženjskega načrtovanja, prodaje razvojnih projektov in procesov nenehnih izboljšav.
Član uprave je postal leta 2004 in poleg že naštetega skrbel še za splošno-kadrovsko funkcijo, informatiko, strateško nabavo, strategije podjetja in poslovnih funkcij in vodil projekt uvajanja procesa nenehnih izboljšav. V vsem tem času je napisal nekaj strokovnih člankov in predaval na seminarjih za managerje in strokovnjake, med drugim v Tokiu. Za potrebe internega izobraževanja je spisal tudi ustrezne učbenike in bil več let zaporedoma izbran za predavatelja leta.
Na samostojni pot je najbolj vesel , da je s svojim znanjem smel pomagati več podjetjem, direktorjem in strokovnjakom, ki so bili voljni odkriti globoke probleme in povečevati svoje dosežke. Z edinstvenimi pristopi spreminjanja neželenih stanj v prebojne strategije je pomagal, da bodo podjetja v prihodnje poslovala bolj učinkovito, z večjimi zaslužki.
Velik del svojega delovanja je posvetil povečevanju prodaje, izboljševanju odnosov med poslovnimi partnerji. Najraje izvaja trening prodajnega pogovora, ki celovito obdelaj vse vidike učinkovitega prodajnega postopka in gradi dolgoročno uspešne odnose med poslovnimi partnerji. Branko je trener, coach, predavatelj in moderator. Njegovih treningov, delavnic in predavanj se je udeležilo blizu tisoč zadovoljnih udeležencev.
Prijava:
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oz. najkasneje do 17. marca 2017. Prijave so obvezne zaradi organizacije dogodka.
Udeleženci naj se OBVEZNO prijavijo z naslednjimi podatki:
- Naziv (po želji), delo , ki ga opravlja
- Da bi pridobili na delavnici čim več, prosim navedite trenutni največji problem pri vaši prodaji(na kratko, do 5 besed; npr.: nimamo dovolj kupcev, tik pred zdajci se premislijo, kritizirajo naše izdelke in ponudbo….); kontrolno vprašanje; Kaj bi trenutno radi hitro izvedeli o prodaji? Ali Kaj bi, kateri problem s področja prodaje, bi danes povedali svojemu šefu, sodelavcu ali prijatelju?
Pomembno: Ti podatki, zadnja alineja, navedba problema, so zelo pomembni, da udeleženci iz delavnice odnesejo rešitve za svoje specifične probleme! V skladu z odgovori je prilagojeno sestavljena vsebina in potek delavnice!
Vljudno vabljeni!