Zapri

Novice


Arhiv: Seminar: Social media revolution. Ali sledite revoluciji?, 9.6.2010

Vabimo vas na strokovni seminar

SOCIAL MEDIA REVOLUTION. ALI SLEDITE REVOLUCIJI?,
ki bo

v sredo, 9. junija 2010 od 10. ure dalje
v predavalnici GZS Območne zbornice Posavje, Bohoričeva 9 v Krškem.

Social media spreminja način komunikacije. Seminar je namenjen vsem, ki si želijo spoznati aktualne trende na področju družbenih omrežij. Podrobno se bomo spustili v analizo in pregled glavnih socialnih omrežji, kot so Facebook, Twitter in YouTube in udeležencem predstavili, kako lahko preko omenjenih skupnosti povečajo prepoznavnost svoje blagovne znamke, pospešijo prodajo, ustvarijo nove prodajne in komunikacijske kanale in vključijo svoje kupce v blagovno znamko.

UDELEŽENCI PRIDOBIJO NASLEDNJA ZNANJA:

  • Kaj je social media?
  • Kako social media spreminja naše življenje?
  • Kako social media vpliva na poslovanje, razvoj in trženje v podjetjih?
  • Kako izbrati pravilne komunikacijske kanale?
  • Kako analizirati konkurenco in dogajanje na družbenih omrežjih?
  • Kako postaviti strategijo social media marketinga?
  • Primeri dobrih praks

SEMINAR BOSTA IZVAJALA:

  • Andraž Štalec je direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit, vodilnega slovenskega ponudnika iskalnega in social media marketinga. Z iskalnim marketingom se ukvarja že od leta 2001. Andraž je bil govornik na različnih dogodkih, med drugimi na SKIMu (Slovenska konferenca iskalnega marketinga), Podjetniški akademiji, seminarjih Gospodarske zbornice Slovenije, Fanfari in Mednarodni konferenci prakse v komuniciranju. V zadnjih letih je svetoval številnih znanim slovenskim podjetjem, med katerimi so Gorenje, MedvešekPušnik, Triglav zdravstvena zavarovalnica in SloveniaHolidays. Andraž je avtor več kot 100 člankov s področja spletnega marketinga, svoje ideje in zamisli pa objavlja tudi na blogu http://blog.red-orbit.com.
  • Boštjan Hozjan je izvršni direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit, vodilnega slovenskega ponudnika iskalnega marketinga in optimizacije spletnih strani. Skozi več kot 7 let izkušenj z iskalnim marketingom se je Boštjan razvil v enega največjih strokovnjakov v Sloveniji. Njegovo poznavanje iskalnega marketinga v kombinaciji s tehničnim znanjem in poznavanjem algoritmov spletnih iskalnikov je pomagalo doseči superiorne rezultate na spletnih iskalnikih številnim podjetjem, tako v Sloveniji, kot v tujini. Boštjan je urednik spletnega portala www.optimizacija.eu in avtor številnih člankov na spletni strani www.red-orbit.com.

PROGRAM:

  • Kaj je social media?
  • Social media spreminja načine komuniciranja
  • Strategije SMM
  • Social media v praksi: Študije primerov
  • Engagement marketing
  • Zaupanje v blagovno znamko
  • Kako začeti s social media marketingom?
  • 5 korakov za uspešno social media kampanjo

KOTIZACIJA IN PRIJAVE:
Za člane GZS Območne zbornice Posavje znaša kotizacija 96 EUR + DDV na udeleženca, za ostele 160 EUR + DDV in vključuje udeležbo, gradivo in pogostitev.
Kotizacijo je potrebno nakazati pred pričetkom seminarja na poslovni račun GZS številka 02924-0017841495, sklic 3040 + matična številka podjetja.

Prijave sprejemamo do zapolnitve mest. Eventualne odjave sprejemamo do 7.6.2010 do 10. ure na naš e-naslov, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacijo zaračunamo v celoti oziroma je ne vračamo.

VLJUDNO VABLJENI!

Fotogalerija





 

Arhivi