Zapri

Novice


Arhiv: Mlade želimo navdušiti za perspektivne poklice - Znanje za lajf

»Znanje za lajf«

Za promocijo poklicnega izobraževanja je Gospodarska zbornica Slovenije,  tik pred informativnimi dnevi na srednjih šolah, objavila video spot »Znanje za lajf«, ki je nastal v okviru projekta Potujoča razstava poklicev prihodnosti, katere skupni moto je »Grem se učit kar hočem bit«.  Razstava je ob novembra 2018 dalje obiskala že pet šol in več tržnic poklicev. Tudi s pomočjo video spota želimo približati mladim tiste poklice, ki jih ne poznajo in se zato ne odločajo za izobraževanje v teh smereh. Video spot nagovarja mlade. Pri svojih aktivnostih promocije poklicev ga lahko uporabijo podjetja, šole  in drugi deležniki na trgu dela.

f

»Mlade želimo navdušiti za perspektivne poklice«

Na GZS Območni zbornici Posavje, Krško si s povezovanjem osnovnih šol in podjetnikov ter gospodarstvenikov s področja Posavja, združenih v obeh zbornicah in Sekciji kovinske panoge pri Območni zbornici Posavje, v projekt Zavezništvo za mlade in Podjetna 9ka, prizadevamo, da bi mlade navdušili za poklice, ki so perspektivni, omogočajo nadaljnjo osebnostno rast in po končanem šolanju takoj zaposljivi.

Naj bo film "Ko bom velik/-a" v pomoč pri odločitvi za poklic s področja strojništva

Pet uspešnih posavskih podjetij s področja kovinske panoge povezali s podjetjem Ansat z namenom, da na digitalen način in v realnem okolju predstavijo poklice.

V projektu so sodelovala podjetja I.H.S.,, Preis Sevnica, Q TECHNA, Numip in Kovis. S promocijskim filmom, v katerem domačin Jure Godler predstavi poklice s pomočjo zaposlenih iz sodelujočih podjetij, tako želijo za te poklice navdušiti devetošolce in dijake, hkrati pa naj bo film v pomoč tudi pri odločitvi za poklic s področja strojništva.

Fotogalerija





 

Arhivi