Zapri

Novice


Arhiv: Kako do učinkovite prodaje v proizvodnih podjetjih, Dravograd, 11. november 2014

 

Popust za člane GZS!

 

Koristna in praktična delavnica razvoja prodajnih veščin

“ KAKO DO UČINKOVITE PRODAJE V PROIZVODNIH PODJETJIH“
 
Celodnevna delavnica bo v torek, 11. novembra 2014 od 8.00 ure dalje 
na sedežu GZS Območne zbornice Koroška v Dravogradu, Koroška cesta 47

Prodaja in predstavitev izdelkov/storitev proizvodnih podjetij ima svoje jasne posebnosti in zakonitosti. Koristno jih je poznati, da gradimo na najboljših temeljih in da po nepotrebnem ne delamo napak. Za uspeh je zelo pomembno kakovostno delo na področju procesa skrbi za ključne stranke kot poznavanju prednosti naših izdelkov.

V celotnem prodajnem procesu je veliko pomembnih detajlov in trenutkov, ki jih lahko izkoristimo. V vsakdanji delovni rutini večkrat reagiramo oz. delujemo na običajen način – zato je osvežitev znanj in zelo zanimive/uporabne rešitve delavnice, za marsikoga (oz. celotno ekipo) lahko izjemno koristna. Koristne dodatne dejavnosti, odlične tehnike in razvoj kreativnosti na pomembnih področjih lahko zelo povečajo uspešnost.

Delavnica je primerna za vse, ki so povezani s prodajo, predstavljajo sebe in podjetje, oz. skrbijo za ključne stranke. Izkušnje kažejo, da vsak, ki dela v prodaji, lahko izboljša svoje veščine, znanja in sposobnosti v prodajnem procesu.

Zaradi odličnih izkušenj, za to delavnico dajemo garancijo na zadovoljstvo udeležencev ob odličnih novih rešitvah/idejah.

VSEBINA DELAVNICE:

Posebnosti prodaje in najpomembnejši vplivi na rezultat

  • Trenutki resnice in njihova pomembnost za uspeh
  • Uspeh v prodaji in kaj res prodaja – gradnja odnosov in zaupanja, občutek za delo z ljudmi
  • Prepoznavanje najpomembnejših trenutkov in kako jih izkoristiti

Nadgradnja znanj - Proces skrbi za ključne stranke

  • Pomembno iz raziskav - zakaj stranke (poslovni partnerji) res odhajajo
  • Proces skrbi za ključne stranke (kaj, kdaj, kako, koliko…)
  • Priporočljive dejavnosti v procesu in predstavitev dobrih rešitev
  • Priprava – moj osebni načrt in uvedba novih navad/dejavnosti v procesu
  • Tehnike gradnje odnosov in občutek za delo z ljudmi

Kreativno izboljševanje situacij (reševanje ugovorov/nezadovoljstev strank in pritožba kot priložnost)

  • Razvoj in osvojitev pozitivnega pogleda in procesa rešitev kot temelja za uspeh v prihodnosti
  • Nezadovoljstva so v resnici priložnosti - kako jih preobrniti
  • Mogoče je - spremenite nezadovoljne stranke v prihodek, trenutni poraz v trajnejšo zvezo s stranko
  • Tehnike reševanja ugovorov/nezadovoljstev/skrbi strank
  • Zanimive in kreativne rešitve – ki dajo nov zagon reševanjem situacij 
  • Reševanje 10 – ih vaših najtežjih ugovorov in rešitve zanje

 Predstavitev izdelkov/storitev - Strukturirana predstavitev naših prednosti  

  • Kako predstavljati izdelke/storitve - posebnosti predstavljanja in prodaje
  • 12 – naših prednosti in usmerjenost prodajnega jezika v tisto, kar stranko res zanima
  • Lastnosti, prednosti in koristi kot temelj uspešne in kupcu razumljive predstavitve - strukturirana prodajna predstavitev
  • Svetovalno prodajni jezik njegove posebnosti in prednosti

Nadgradnja veščin - Dopolnilna prodaja kot zanimiva možnost 

  • Vedno uporabno: Prepoznavanje odločitvenega procesa stranke in kako lahko to izkoristimo
  • Dopolnilna prodaja kot v zanimiv izziv in možnost večjega/trajnega uspeha
  • Razvoj kreativnosti, ko imamo odlične rešitve, jo vidimo povsem drugače
  • Zanimive priložnosti – kaj moramo vedeti iz psihologije prodaje
  • Prednosti dopolnilne prodaje in dopolnilna prodaja kot samoumeven proces
  • Široka praktična uporabnost – kje, kdaj in kako

Pripravili bomo pripomočke, ki vam bodo pri vsakdanjem delu v konkretno pomoč in korist. Praktično uporabno znanje bo predstavljeno na sproščen in zanimiv način.

DELAVNICA:
Je zanimivo, predvsem pa praktično naravnano izobraževanje, ki je zasnovano na aktivnem sodelovanju udeležencev. Sestoji se iz interaktivnih prezentacij, praktičnih nalog, treninga ter razvoja veščin.

CILJNA SKUPINA:
Delavnica je namenjena vsem, ki so v stiku s strankami/kupci, zaposlenim v prodaji, samostojnim podjetnikom ter vsem, ki skrbijo za ključne stranke ...

PREDAVATELJ:
Samo Zupanc, specialist managementa, direktor-trener iz organizacije Intelekt Maksimus. Na področju praktičnih izobraževanj deluje že deset let, je treniran ter certificiran po zahtevnih mednarodnih »Train the trainer« metodah, v tem času je uspešno vodil in zaključil več kot 450 delavnic. Predavatelj z bogatimi izkušnjami s področja prodaje vam bo z konkretnimi rešitvami vsakodnevnih problematik odgovoril na vsa vaša vprašanja.

KOTIZACIJA:

  • člani GZS Območne zbornice Koroška: 140,00 € + DDV na udeleženca, plačilo 170,80 €. Pri več prijavah iz istega podjetja imajo vsi udeleženci 10% popust.
  • nečlani: 210,00 € + DDV na udeleženca, plačilo 256,20 €. Pri več prijavah iz istega podjetja imajo vsi udeleženci 10% popust.

Kotizacijo vplačajte pred pričetkom seminarja na poslovni račun Gospodarske zbornice Slovenije številka 02924-0017841495, sklic 3010 + matična številka podjetja.

PRIJAVE:
Prijave sprejemamo do 5.11.2014 do 15.00 ure na e-naslov oz.koroska@gzs.si, do istega dneva tudi odjave, sicer se kotizacija zaračuna v celoti oziroma je ne vračamo.

Izkoristite možnost izobraževanja v regiji in se nam pridružite! 


Pripeti dokumenti

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.