Zapri

Novice


Arhiv: Delavnica PRODAJNA ODLIČNOST, Dravograd, 21. november 2012

Ugodnosti za člane GZS

 
  Popust za člane GZS

 

»PRODAJNA ODLIČNOST – ali res naredimo vse potrebno in prav?«

Prodajna uspešnost ali odličnost nikakor ni naključna, vsi pa želimo biti uspešni.

Ste se kdaj vprašali, ali na prodajnih sestankih vse počnete pravilno, odlično oz. kaj bi lahko storili bolje. Vse prodaje ne uspejo in verjetno nekaj (česar se ne zavedamo) počnemo narobe.

Ali v stikih s strankami naredimo vse potrebno ali pa v delovni rutini česa pomembnega ne počnemo - bi lahko dodali še kakšno koristno navado ali aktivnost. Kaj je smiselno po poslani ponudbi in kako rešiti začaran krog v klicih po ponudbah.

Ali znamo napisati zanimivo, učinkovito e-pismo oz. ali se zadeve dajo še izboljšati in bi bilo odlično spoznati AIDA sistem? Smo v prodajni predstavitvi dovolj prepričljivi in kje bi lahko bili še boljši? Poznamo dovolj prednosti lastnih izdelkov? Se torej dovolj dobro zavedamo lastnega stila?

Tu lahko v pozitivnem konkretno pomagamo, vse se da izboljšati in napredek osrečuje. Naravna pot napredka vseh nas je ugotavljanje in odprava napak in najboljše, če ob tem spoznamo še kakšno koristno tehniko, odličen nasvet.

Na vprašanja bomo odgovorili, saj je ta povsem v praktično uporabnost usmerjena delavnica primerna za vse,ki želijo nadgraditi svoje prodajne veščine, ki jih zanima kvaliteta in napredek. Uporabili bomo odlične tehnike, poudarek delavnice pa bo na razvoju veščin skozi zanimive in koristne praktične vaje - igre vlog. Zato bo koristno, zanimivo in zato bomo dodatno dvignili uspešnost ter samozavest.

VSEBINA:

Posebnosti prodaje in najpomembnejši vplivi na rezultat prodaje

  • Zakaj stranke odhajajo (izsledki analiz)
  • Proces skrbi za ključne stranke – kaj, kako, kdaj
  • Aktivna prodaja - priporočljive aktivnosti prodajalca (kaj vse lahko naredimo)
  • Tehnike gradnje odnosov in zaupanja ter zakoni sprejema strank

Vodenje prodajnih/poslovnih sestankov 

  • Priprava na prodajni/poslovni sestanek  
  • Kaj motivira mojo najboljšo stranko 
  • Tehnike vodenja pogovora z postavljanjem vprašanj + Vaja igra vlog, razvoj veščin  
  • Diamantna struktura predstavitve in potek prodajnega/poslovnega sestanka
  •  Moj način vodenja prodajnega sestanka in povečanje zavedanja lastnega stila + Vaja igra vlog, razvoj veščin
  • Pomembno - Dajanje iniciativ prodajalca + Vaja igra vlog, razvoj veščin  

    Odlična predstavitev izdelkov/storitev – Strukturirana predstavitev naših prednosti

    • Kako predstaviti sebe in podjetje, izdelke/storitve - posebnosti predstavljanja in prodaje
    • Svetovalno prodajni jezik, njegova usmerjenost, posebnosti in prednosti
    • 12 – naših prednosti in usmerjenost prodajnega jezika + Vaja igra vlog, razvoj veščin
    • Lastnosti, prednosti in koristi kot temelj uspešne in kupcu razumljive predstavitve - strukturirana prodajna predstavitev

    Predstavitev cene in zaključek prodaje

    • Kako predstavljamo ceno in prepričanost v dobro ceno naših izdelkov/storitev
    • Kakšno mora biti naše stališče do cen in pogoste napake v odnosu do cen + Vaja igra vlog, razvoj veščin

    Ponudba

    • Proces po oddani ponudbi in aktivnosti spremljanja
    • Ponudba kot (le) začeten korak v prodaji
    • Telefonski klici po ponudbah (priprava besedil) + Vaja igra vlog, razvoj veščin

    Pisanje e-pisem

    • Struktura in vsebina e- pisma
    • AIDA sistem (Attention, Interest, Desire, Action) kot temelj za uspeh
    • Zelo koristnih 6 korakov e- pisma, priprava in razvoj zanimivih tekstov + Vaja, razvoj veščin

    Pripravili bomo pripomočke, ki vam bodo pri vsakdanjem delu v konkretno pomoč in korist. Praktično uporabno znanje bo predstavljeno na sproščen in zanimiv način.

    DELAVNICA:

    je zanimivo, predvsem pa praktično naravnano izobraževanje, ki je zasnovano na aktivnem sodelovanju udeležencev. Sestoji se iz interaktivnih prezentacij, praktičnih nalog, treninga ter razvoja veščin.

    CILJNA SKUPINA:

    vsi, ki ste v stiku s strankami/kupci, zaposlenim v prodaji, samostojni podjetniki, skratka vsi, ki delate v prodaji izdelkov/storitev...

    PREDAVATELJ:

    Samo Zupanc, specialist managementa, direktor-trener iz organizacije Intelekt Maksimus. Na področju izobraževanja deluje že devet let, je treniran ter certificiran po zahtevnih mednarodnih »Train the trainer« metodah, v tem času je uspešno vodil in zaključil več kot 400 delavnic. Predavatelj z bogatimi izkušnjami s področja prodaje vam bo z konkretnimi rešitvami vsakodnevnih problematik odgovoril na vsa vaša vprašanja.

    DATUM IN KRAJ IZVEDBE:

    Celodnevna delavnica ( polnih 7 ur ) bo v sredo, 21. novembra 2012 od 8.00 ure dalje v predavalnici GZS Območne zbornice Koroška, Koroška 47 v Dravogradu.

    KOTIZACIJA IN PRIJAVE:
    Kotizacija za celodnevno delavnico je zelo ugodna, za člane GZS Območne zbornice Koroška znaša 146 EUR + DDV na udeleženca, za nečlane 218 EUR + DDV in vključuje udeležbo, gradivo in pogostitev. Kotizacijo je potrebno nakazati pred pričetkom seminarja na poslovni račun GZS številka 02924-0017841495, sklic 3010 + matična številka podjetja.

    Prijave sprejemamo do 16.11.2012 do 15.00 ure na e-naslov oz.koroska@gzs.si, do istega dneva tudi odjave, sicer se kotizacija zaračuna v celoti oziroma je ne vračamo.

    Vljudno vabljeni, veselimo se dela in srečanja z vami.

 

 


 

 

 

 

 

     

 


Pripeti dokumenti

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.