Zapri

Novice


Arhiv: DAVČNE BLAGAJNE, Dravograd, 21.10.2015

Po sprejemu predloga Zakona o davčnem potrjevanju računov, prihajajo z novim poslovnim letom pomembne spremembe s področja gotovinskega poslovanja, tako za velika, kot tudi za mala podjetja. Tako bo obvezno vse račune za dobavo blaga in storitev, ki so plačani z gotovino, predhodno potrditi pri finančni upravi RS preko davčne blagajne. Davčne blagajne se bodo lahko začele uporabljati že s 1. decembrom 2015, obvezno pa se bodo morale uporabljati od 2. januarja 2016 naprej. 

Uporaba davčnih blagajn je predpisana za vse zavezance, ne glede na velikost in dejavnost, ki so obvezani voditi poslovne knjige kot npr. kavarne, pekarne, turistične kmetije, gorske koče, športni klubi in društva, odvetniki, notarji, tudi za dejavnosti na terenu, ter za prodajo na tržnici, stojnici ali sejmu. Za neupoštevanje predpisov s tega področja so predpisane visoke globe, tako za izdajatelje računov, kot tudi za kupce. 

KDAJ IN KJE?   

V sredo, 21. oktobra 2015 od 10.00 do 13.00 ure
v predavalnici GZS Območne zbornice Koroška  v Dravogradu, Koroška 47.

 

PROGRAM DELAVNICE:

  • Sistem Davčnih blagajn in davčno potrjevanje računov
  • Posredovanje podatkov o poslovnih prostorih zavezanca in proizvajalcu programske opreme
  • Gotovinsko poslovanje in izdajanje računov, DDV
  • Možnosti potrjevanja računov v prehodnem obdobju
  • Postopek potrjevanja računov z uporabo elektronske naprave za izdajo računov
  • Hramba računov posredovanih na Furs
  • Minimalne obveznosti v zvezi z davčnimi blagajnami
  • Postopek izdaje računov v primeru nedelovanja elektronske naprave, motnje internetnega omrežja, ipd.
  • Aplikacija za izdajanje računov na portalu eDavki
  • Uporaba vezane knjige računov v prehodnem obdobju
  • Obveznosti kupcev pri poslovanju z davčnimi blagajnami, hranjenje računov
  • Posebnosti pri davčnem potrjevanju izdanih računov; avansni račun, internetna prodaja dobropis, bremepis, trgovski potniki, komercialisti, prevozi
    potnikov, turistične takse, osebno dopolnilno delo, kmetije, prodaja vozovnic, igre na srečo, prodaja preko avtomatov ipd. 

IZ VSEBINE DELAVNICE:

  • Kaj je davčna blagajna?
  • Terminski plan uvedbe davčnih blagajn
  • Siva ekonomija in davčni nadzori
  • Zavezanci za izvajanje postopka potrjevanja računov   
  • Izjeme od obveznosti izdaje računa
  • Katere podatke bo potrebno poslati na Furs v zvezi z izdanimi računi?
  • Postopek sporočanja podatkov o  poslovnih prostorih zavezanca
  • Komu ni potrebno voditi davčne blagajne – izjeme
  • Obvezne sestavine računa v postopku potrditve
  • Oblikovanje številke računa
  • Obvestilo o računu in obveznost kupca
  • Nadzor in kazni za prekrške
  • Zevezanci ki bodo po 1. januarju izdajali gotovinske račune iz vezane knjige računov
  • Listine, ki bodo predmet obveznega potrjevanja
  • Aktivnosti davčnih zavezancev pred prvo izdajo računov…


PREDAVATELJICA:
Urška Trobej - je direktorica Računovodsko izobraževalnega središča in strokovnjakinja na področju računovodstva z licenco preverjanja NPK računovodja. Bogato praktično znanje s področja računovodstva, davkov in financ uspešno kombinira z izvajanjem izobraževanj in pisanjem gradiv. 

KOTIZACIJA:

▪  člani GZS Območne zbornice Koroška: 78,00 € + DDV na udeleženca, plačilo 95,16 €.

▪  nečlani:  128,00 € + DDV na udeleženca,  plačilo 156,16 €. 

Kotizacija vključuje udeležbo, strokovno gradivo, pogostitev in odgovore na vaša vprašanja še en mesec po izvedbi. Plačila sprejemamo pred pričetkom dogodka na račun GZS številka 02924-0017841495, sklic 3010 + matična številka podjetja. 

PRIJAVE:
Prijave sprejemamo do 16.10.2015 do 15.00 ure na e-naslov oz.koroska@gzs.si, do istega dneva tudi odjave, sicer se kotizacija zaračuna v celoti oziroma je ne vračamo.

Veseli bomo, če se nam boste pridružili!

 

 

Fotogalerija

Obrazec za prijavo





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.