Zapri

Novice


Arhiv: Novosti in nadgradnja za še večji uspeh v prodaji, Dravograd, 11.12.2018

Vljudno vabljeni na zaključno delavnico v tem letu, ki se osredotoča na vse pomembne teme prodaje na vseh področjih poslovanja. Delavnica je konkretna, zanimiva in praktično naravnana. Njen namen je omogočiti še večji uspeh v prodaji, odpreti nove poglede, nadgraditi spretnosti in znanja. 

NOVOSTI IN NADGRADNJA ZA ŠE VEČJI USPEH V PRODAJI 
Delavnica s poudarkom na novostih in rezervah v stikih s strankami in v prodaji     


V prodaji in stikih s strankami se vedno skrivajo rezerve in možnosti za dodaten uspeh. Nova spoznanja v prodaji jasno kažejo, kdaj in kako bomo v prihodnosti še bolj uspešni, saj se stranke spreminjajo. Poudarki v prodaji se spreminjajo, tako kot najbolj učinkovita dejanja-usmeritve. Pomembno jih je poznati,  da jih lahko izkoristimo sebi v prid v stikih z vedno zahtevnejšimi strankami.
 

  • Najboljše rešitve so večkrat enostavne, logične in hitro prepoznamo njihovo smiselnost, so pa pomemben temelj za še večji uspeh v prihodnosti. Povečali bomo zavedanje področij z rezervami in izkoriščanje le teh. 

V vsakdanji delovni rutini večkrat delujemo na običajen način, zato je »osvežitev« v obliki novih rešitev koristna, sajlahkotneje dosežemo uspeh. Napredek v prodaji vedno osrečuje. 

VSEBINA:


Najpomembnejši vplivi na rezultat in p
omembna nova dejstva v prodaji 

  • Pomembno in priporočljivo o novih prodajnih navadah. Kupci se spreminjajo: rešitve in najučinkovitejši pristopi - izkoriščanje nam v prid. Novi poudarki in »nova« najpomembnejša faza v prodajnem procesu. Uporaba najbolj koristnega iz psihologije prodaje
  • Preseganje pričakovanj strank danes – kje in kako. Pomembne spretnosti prvih stikov. Izkoristimo priložnosti: pomembni trenutki v prodajnem procesu in kje so večkrat še rezerve

Izkoriščanje potencialov: odličen intervju ter gradnja odnosov

  • Odnosi so v prodaji zelo pomembni, odlična izvedba intervjuja ter vrste in tehnike vprašanj. Tehnike gradnje odnosov in zaupanja.
  • Razumevanje kaj je (RES) vrednost za stranko. Kakovostno: vnaprejšnja priprava »pametnih« vprašanj, tehnika vodenja pogovorov (LE) s postavljanjem vprašanj

Proces skrbi za pomembne – ključne stranke:

  • Proces skrbi za ključne stranke (kaj, kdaj, kako, koliko…). Iz raziskav: zakaj stranke (poslovni partnerji) res odhajajo. Priporočljive aktivnosti in nove navade v tem zanimivem procesu. Predstavitev »dobrih praks« in novih rešitev - torej se da

Učinkovito vodenje prodajnih sestankov – srečanj

  • Vodenje sestankov - kaj lahko naredimo še bolje. Odlična priprava na prodajni - poslovni sestanek in kaj res motivira mojo najboljšo stranko. Priprava naših »močnih točk« in kakovosti s katerimi bomo motivirali sogovornika. Nadgradnja in definiranje ob predstavitvi naših izdelkov/storitev: gradnja vrednosti naših izdelkov, kaj vse omogočamo, naše koristi, kakovosti in prednosti

Področja z rezervami v prodaji

  • Povečanje zavedanja in definiranje: področja z rezervami in rešitve.
  • Nove in stare navade v prodaji: zavedanje starih navad in uvajanje novih koristnih - pozitivnih navad,  aktivnosti. Vam všečen načrt uvajanja novosti 

V praktičnem delu bomo povezovali tudi druge odlične rešitve iz prakse in prodajne nasvete iz marketinga izkušenj, dopolnilne prodaje, pridobivanja pozornosti in ustvarjanja zanimanja strank … 

Pripravili bomo pripomočke, ki bodo pri vsakdanjem delu v konkretno pomoč in korist. Praktično uporabno znanje, bo predstavljeno na sproščen in zanimiv način. 

Delavnica: je zanimivo, predvsem pa praktično naravnano izobraževanje, ki je zasnovano na aktivnem sodelovanju udeležencev. Sestoji se iz interaktivnih prezentacij, praktičnih nalog, treninga ter razvoja veščin. 

Ciljna skupina: Delavnica je namenjena vsem, ki delajo v prodaji izdelkov ali storitev, ki so v stiku s strankami ter vsem, ki jih motivirata kakovost in napredek.   

Trajanje: Enodnevna delavnica – od 8.30 do 14.00 ure 

Delavnico bo vodil:

Delavnico bo vodil g. Samo Zupanc, glavni trener iz organizacije Intelekt Maksimus. Gospod Samo Zupanc po izobrazbi Specialist managementa, je priznan strokovnjak širokega znanja in odličnega občutka za delo z ljudmi. Vedno motivira in v pozitivnem prenaša nove poglede in znanja.

Na področju izobraževanja deluje že štirinajst let in je treniran ter certificiran po zahtevnih mednarodnih »Train the trainer« metodah. Delavnice in treninge prodaje izvaja v širšem slovenskem okolju ter sodeluje tudi z mednarodnimi podjetji. V tem času je uspešno vodil in zaključil več kot 480 delavnic. Z bogatimi izkušnjami s področja prodaje iz vsakodnevne prakse in z konkretnimi rešitvami vsakodnevnih problematik, vam bo na g. Zupanc na delavnici odgovoril na vsa vaša vprašanja. 

KRAJ IN ČAS:

Torek, 11. december 2018 od 8.30 do 14.00 ure 
v prostorih GZS Območne zbornice Koroška, Koroška 47 v Dravogradu.  

KOTIZACIJA:
  • člani GZS Območne zbornice Koroška: 90,00 € + DDV na udeleženca, plačilo  109,80 €.
  • nečlani:  130,00 € + DDV na udeleženca,  plačilo 158,60 €. 

Kotizacijo vplačajte pred pričetkom seminarja na poslovni račun Gospodarske zbornice Slovenije  številka SI56 0292 4001 7841 495, sklic 00 3010 + matična številka podjetja. 

PRIJAVE:

Prijave sprejemamo do 7.12.2018 do 12.00 ure na e-naslov oz.koroska@gzs.si, do istega dne tudi odjave, sicer se kotizacija zaračuna v celoti oziroma je ne vračamo.


Vabimo vas, da se nam pridružite!

Pripete datoteke

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.