Vljudno vabljeni na zaključno delavnico v tem letu, ki se osredotoča na vse pomembne teme prodaje na vseh področjih poslovanja. Delavnica je konkretna, zanimiva in praktično naravnana. Njen namen je omogočiti še večji uspeh v prodaji, odpreti nove poglede, nadgraditi spretnosti in znanja.
V prodaji in stikih s strankami se vedno skrivajo rezerve in možnosti za dodaten uspeh. Nova spoznanja v prodaji jasno kažejo, kdaj in kako bomo v prihodnosti še bolj uspešni, saj se stranke spreminjajo. Poudarki v prodaji se spreminjajo, tako kot najbolj učinkovita dejanja-usmeritve. Pomembno jih je poznati, da jih lahko izkoristimo sebi v prid v stikih z vedno zahtevnejšimi strankami.
V vsakdanji delovni rutini večkrat delujemo na običajen način, zato je »osvežitev« v obliki novih rešitev koristna, sajlahkotneje dosežemo uspeh. Napredek v prodaji vedno osrečuje.
Najpomembnejši vplivi na rezultat in pomembna nova dejstva v prodaji
Izkoriščanje potencialov: odličen intervju ter gradnja odnosov
Proces skrbi za pomembne – ključne stranke:
Učinkovito vodenje prodajnih sestankov – srečanj
Področja z rezervami v prodaji
V praktičnem delu bomo povezovali tudi druge odlične rešitve iz prakse in prodajne nasvete iz marketinga izkušenj, dopolnilne prodaje, pridobivanja pozornosti in ustvarjanja zanimanja strank …
Pripravili bomo pripomočke, ki bodo pri vsakdanjem delu v konkretno pomoč in korist. Praktično uporabno znanje, bo predstavljeno na sproščen in zanimiv način.
Delavnica: je zanimivo, predvsem pa praktično naravnano izobraževanje, ki je zasnovano na aktivnem sodelovanju udeležencev. Sestoji se iz interaktivnih prezentacij, praktičnih nalog, treninga ter razvoja veščin.
Ciljna skupina: Delavnica je namenjena vsem, ki delajo v prodaji izdelkov ali storitev, ki so v stiku s strankami ter vsem, ki jih motivirata kakovost in napredek.
Trajanje: Enodnevna delavnica – od 8.30 do 14.00 ure
Na področju izobraževanja deluje že štirinajst let in je treniran ter certificiran po zahtevnih mednarodnih »Train the trainer« metodah. Delavnice in treninge prodaje izvaja v širšem slovenskem okolju ter sodeluje tudi z mednarodnimi podjetji. V tem času je uspešno vodil in zaključil več kot 480 delavnic. Z bogatimi izkušnjami s področja prodaje iz vsakodnevne prakse in z konkretnimi rešitvami vsakodnevnih problematik, vam bo na g. Zupanc na delavnici odgovoril na vsa vaša vprašanja.
Kotizacijo vplačajte pred pričetkom seminarja na poslovni račun Gospodarske zbornice Slovenije številka SI56 0292 4001 7841 495, sklic 00 3010 + matična številka podjetja.
Vabimo vas, da se nam pridružite!
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.