Zapri

Novice


Arhiv: 5 namigov za uspešnejšo vrnitev na delu po dopustu


Koristen namig

5 namigov za uspešnejšo vrnitev na delu po dopustu

Za lažjo vrnitev na delu po zimskem dopustu smo na portalu forbes.com poiskali nekaj koristnih namigov.

1. Vnaprej načrtujte svojo vrnitev na delo.

V nedeljo si vzemite čas za vrnitev v svoj vsakdan. Morda se odpravite v trgovino, operete perilo…, ali celo začnite razvrščati in brisati službena e-poštna sporočila. Če si boste privoščili ta prehodni dan, se boste prvega dne lažje spet lotili dela za pisalno mizo.

 

2. Načrtujte čas za nakopičeno delo.

Prvi dan si vzemite čas za pogovor s sodelavci, pregled e-poštnih sporočil …, da ugotovite, kaj se je dogajalo, ko vas ni bilo, preden odbrzite na sestanek s strankami ali šefom.

 

3. Navadite se prenesti nekatere delovne naloge na sodelavce in zaposlene, kadar ste odsotni.

Že pred odhodom opolnomočite svoje sodelavce ali zaposlene za opravljanje določenih nalog v času svoje odsotnosti. To je obenem tudi odličen način za povečanje zaupanja in novih kompetenc zaposlenih.

 

4. Najprej se pogovorite s sodelavci.

Preden se lotite dela, se najprej obrnite na svoje sodelavce. Vzemite si nekaj časa, da vam povedo, kaj se je dogajalo, ko vas ni bilo, in ali kaj potrebuje vašo takojšnjo pozornost.

 

5. Osredotočite se na prednostne naloge.

Spomnite se, da vsako e-poštno sporočilo v mapi »Prejeto« ni prednostna naloga in ne zahteva takojšnjega odgovora. Ključnega pomena je tudi določitev prednostnih nalog vaših delovnih projektov.

Fotogalerija





 

Arhivi