Zapri

Novice


Arhiv: 4 namigi za ustvarjanje boljših odnosov z zaposlenimi

Koristen namig

4 namigi za ustvarjanje boljših odnosov z zaposlenimi

Dobri in pristni odnosi med vodji in zaposlenimi so gonilna sila uspešnosti tima, angažiranosti zaposlenih in njihovega občutka zadovoljstva pri delu, še posebej, če zaposleni še delajo na daljavo. Na portalu officevibe.com smo našli4 namige, kako lahko ustvarite še boljše odnose z zaposlenimi.

1. Razmislite, kako člani vašega tima gledajo na svoj odnos z vami.

Še preden začnete delati na vzpostavljanju boljših odnosov ali reševanju medosebnih težav, morate razmisliti, kako se zaposleni počutijo v odnosu do vas, do svoje ekipe in celo organizacije. To pomeni, da pomislite tudi na vprašanja, kot so na primer, koliko zaupajo vašemu vodenju in ali menijo, da resnično razumete njihove težave.

2. Povezanost naj bo prednostna naloga, še posebej pri delu na daljavo.

S svojo ekipo se povežite na osebni, človeški ravni. To je še posebej pomembno zdaj, ko v službi ne klepetamo več ob pikniku za vodo ali pri kavi, kjer običajno ustvarjamo čustveni kapital, ali pri delu na daljavo. Težko je vedeti, kaj preživljajo člani vašega tima in po kratkih skupnih interakcijah na zaslonu ni vedno lahko ugotoviti, kaj doživljajo zaposleni. Za pozitivne odnose na delovnem mestu je nujno, da si vzamete čas za celovito povezavo in ne govorite samo o delu.

3. Bodite jasni glede svojih pričakovanj in potreb.

Biti prijazen pomeni biti jasen. Nihče ne mara ugibati, ali je na pravi poti, ali dela pravilno ali ne. Ena najboljših stvari, ki jih lahko storite za zagotovitev pozitivnih odnosov z zaposlenimi je, da jim že na samem začetku pojasnite, kaj pričakujete od njih. Skrb in čas za razlago vaših pričakovanj sta jasen znak, da spoštujete svoje zaposlene.

4. Nagradite zaposlene s povratnimi informacijami in priznanjem.

Pri upravljanju tima, zlasti, če je ekipa razpršena, lahko prijazne besede in geste zahvale pomenijo zelo veliko. Zaposleni si želijo povratnih informacij in videti, da je njihov prispevek opažen. Za vodje pa je to priložnost, da vzpostavijo še boljše odnose z zaposlenimi preprosto s priznanjem njihovemu delu.

Fotogalerija





 

Arhivi