Zapri

Novice


Arhiv: 11 namigov Jeffa Bezosa za podjetniški uspeh

Koristen namig

11 namigov Jeffa Bezosa za podjetniški uspeh

Ustanovitelj Amazona Jeff Bezos je svojemu nasledniku v vlogi izvršnega direktorja (CEO) podal niz namigov, ki smo jih povzeli po portalu inc.com in bodo morda uporabni tudi za vas.

1. Vaš miselni okvir naj bo minimaliziranje obžalovanj.

Zamislite si, da ste stari 80 let in se ozrete nazaj na svoje življenje. Naj bo število vaših obžalovanj čim manjše, pravi Bezos.

2. Poiščite pravo priložnost.

Bezos ni bil posebej navdušen nad knjigami, toda knjige so bile videti najboljši potencial za izkoriščenje eksplozivne rasti interneta.

3. Bodite obsedeni s kupci.

Ne gre le za kupčevo dobro počutje; Amazon naj bi bilo podjetje, brez katerega ljudje ne bi mogli živeti.

4. Naj vaša vrednost presega stroške.

Na začetku so morale izkušnje za kupce ustvariti dovolj veliko vrednost, od nizkih cen, neomejene izbire do brezhibne izpolnitve, da so premagale zgodnje ovire spletnega nakupa.

5. Bojte se kupcev, ne konkurentov.

Bojte se naših strank, kajti to so ljudje, ki imajo denar, sporoča Bezos. To je tista skrb, ki je resnično pomembna.

6. Razmišljajte dolgoročno.

"Verjamemo, da bo temeljno merilo našega uspeha vrednost, ki jo ustvarimo dolgoročno," pravi Bezos.

7. »Hranite« svoj vztrajnik.

Knjige so bile samo začetek. Da bi pritegnil več kupcev, je Bezos načrtoval veliko izbiro izdelkov po nizkih cenah in odličnih storitvah za stranke. Povečanje števila kupcev je na platformo privabilo neodvisne prodajalce, kar je povečalo izbor izdelkov, kar je pritegnilo še več kupcev. In tako se zgodba nadaljuje…

8. Zaposlujte za intenzivnost.

Bi radi misijonarje ali plačance? To je pomembno vprašanje, meni Bezos. Zaposliti odlične ljudi in jim preprečiti odhod pomeni, da jim najprej ponudimo veliko poslanstvo - nekaj, kar ima resničen namen in pomen.

9. Zaščitite svojo poslovno kulturo.

Ne glede na vse kritike njihove poslovne kulture ima Bezos prav, ko pravi, da kulturo "sčasoma ustvarijo ljudje in dogodki - zgodbe o preteklih uspehih in neuspehih, ki postanejo globok del izročila podjetja." Pomembno je poznati to zgodovino in jo skrbno varovati.

10. Vedite, kakšne odločitve sprejemate.

Amazon deli odločitve, ki jih mora sprejeti, na dve vrsti. Obstajajo odločitve, ki so nepovratne in imajo zelo velike posledice; te imenujejo enosmerna vrata. Večina odločitev pa je dvosmernih, ker lahko stopimo korak nazaj in jih popravimo, in imajo manjše posledice. Težava se pojavi pri zamenjavi obeh.

11. Prisluhnite kritikam - vendar ne preveč.

Poglejte se v ogledalo in se odločite, ali imajo vaši kritiki prav, svetuje Bezos. In če imajo prav, se spremenite.

Fotogalerija





 

Arhivi