Zapri

Novice


Arhiv: 3 namigi za oblikovanje harmonične hibridne organizacije

Koristen namig

3 namigi za oblikovanje harmonične hibridne organizacije

Številne organizacije po vsem svetu v okviru vrnitve na delovno mesto danes ubirajo hibridne poti, pri čemer se nekateri zaposleni vračajo na delovno mesto fizično s polnim delovnim časom, nekateri način dela na daljavo povsem ohranijo, uveljavlja pa se tudi hibridna mešanica obojega kot pristop, ki ima številne prednosti. V tem primeru je pomembno zgraditi enotno, četudi razpršeno delovno kulturo, ki ohranja visoko raven učinkovitosti in odgovornosti vseh zaposlenih. Na portalu forbes.com smo našli 3 namige za oblikovanje harmonične hibridne organizacije. Od vodij pa je odvisno, da bodo z načrtovanjem in izvedbo varne vrnitve za nekatere in nadaljnjega dela na daljavo za druge, dovolj premišljeni pri oblikovanju novih načinov dela, ki bodo ustrezali vsem.

1. Usposobite zaposlene za uporabo tehnologije

Poleg usposabljanja naj se tim veliko pogovarja o kulturi sodelovanja. Člane ekipe, ki delajo od doma, kot vodja spodbujajte, da na virtualnih srečanjih na glas delijo svoje misli, dajte jim možnost, da se oglasijo, ali namenite nekaj časa za virtualna srečanja ob kavi, ki gradijo tovarištvo.

2. Ustvarite hibridno prijazen potek dela

Zdrava hibridna kultura potrebuje načine za vključitev vseh zaposlenih v uradno in neuradno odločanje. Enako velja tudi za ustvarjanje priložnosti za prepoznavnost.

3. Digitalizirajte svoje delovne procese

Vodje morajo vseskozi ocenjevati trenutne delovne procese, tako formalne kot neformalne, in iskati načine za digitalizacijo delovnih tokov, da delo z oddaljenim dostopom postane ter ostane hitro in učinkovito.

Fotogalerija





 

Arhivi