Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.
13. septembra 2017 je bil v okviru MOS-a organiziran tudi dogodek Oživljanje mestnih jeder v organizaciji in sodelovanju SPIRIT Slovenija in Zavod Koper Otok. Gre za vsebino in razvoj implementacije upravljanja mestnih središč, po vzoru avstrijskih in drugih svetovnih mest - t.i. Mestni marketing alias s tujko TCM - Town centre management. V Sloveniji namreč v neformalnem združenju s to tematiko sodeluje približno 18 slovenskih občin, ki razvijajo svoje modele mestnega marketinga. Petnajst slovenskih občin je predstavilo svoje prispevke na razvoju svojih modelov TCM v publikaciji , ki jo je v sodelovanju z GZS Podjetniško trgovsko zbornico, prav tako podprla SPIRIT Slovenija. Omenjena publikacija, ki vam sporoča kaj vse ponujajo posamezna mesta, je bila na dogodku MOS gradivo za udeležence.
KAJ JE TCM - Town centre management?
TCM skrbi za ohranjanje in razvoj mestnih jeder.
TCM se zavzema za ekonomski, socialni in kulturni razvoj mestnega jedra.
TCM je formalno ali neformalno javno zasebno partnerstvo, ki je osredotočeno na vizijo in strateški razvoj mestnih jeder, vključuje pa strokovnjake z različnih področij: managementa, marketinga , razvoja mestnega jedra.
Združuje partnerje iz različnih področij (mestne občine, vladne organizacije, turistične organizacije, zbornice,..), ki si prizadevajo za ohranjanje in razvoj mestnih jeder, ter v ta namen izvajajo različne aktivnosti.
TCM se financira iz javnega in privatnega sektorja in na pro aktiven način išče nove priložnosti v mestu, skrbi za razvoj okolja ter način življenja in navad ljudi.