Zapri

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.

Prijava na aktualne novice ZPN

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.

    Novice


    Arhiv: Izobraževalna delavnica: Delo s konfliktnimi strankami in komunikacija v kriznih situacijah


    GZS - Zbornica za poslovanje z nepremičninami
    vabi na izobraževalno delavnico

    v četrtek, 15. marca 2018, ob 9. uri, v prostorih GZS. 


           

    Ljudje smo bitja odnosov. Kakovost odnosov se izraža v kakovostni komunikaciji. Lepi odnosi se gradijo s prijazno, nenasilno, empatično komunikacijo. Do sem idila … Resničnost vašega dela pa:

     

    Dnevno srečevanje s strankami, zahtevno delo ter nenehno usklajevanje različnih interesov in pričakovanj pogosto sproža konflikte, greni odnose in zavira učinkovite delovne procese. Napete komunikacijske situacije v zaposlenih neredko povzročajo stres in notranjo stisko. Delo na področju nepremičnin zato zahteva ne le veliko mero čustvene zrelosti ter obvladovanja komunikacijskih spretnosti in veščin, ampak tudi notranjo uravnoteženost in osebno(stno) trdnost. 

     

    Na delavničnem seminarju bomo analizirali nekatere konfliktne situacije, s katerimi se pri svojem delu srečujejo udeleženci, ter iskali načine za njihovo opolnomočenje za mirno, kakovostno in učinkovito delovanje.

     

    Program

    08.30 – 09.00 Prijava udeležencev
    09.00 – 10.30 Komunikacija in konflikti  

    ·       Komunikacijski proces.

    ·       Elementi kakovostne komunikacije.

    ·       Psihologija konflikta.

    ·       Reševanje in sobivanje s konflikti.


    10.30 – 10.45 Odmor
    10.45 – 12.15 Delo s težavnimi strankami

    ·       Govorica našega telesa v komunikaciji s težavnimi strankami.

    ·       Kako razumeti problem, ki ga ima stranka?       

    ·       Kako umiriti sebe v stiku z agresivno stranko?

    ·       Kako pridobiti potrebne informacije, ki so pri agresivni stranki vir konfliktov?

    ·       Kako se soočiti in zaustaviti verbalno nasilje agresivne stranke?

    ·       Prepoznavanje stališč agresivne stranke, iskanje skupnih interesov.

    ·       Interaktivne vaje, delo v skupinah, analiza in evalvacija primerov iz prakse. 


    12.15 – 13.00 Odmor
    13.00 - 14.00 Delo s težavnimi strankami  

    ·       Kako komunicirati z distanco in dostojanstvom v konfliktni situaciji?

    ·       Kako nameniti pozitivno pozornost agresivni stranki?

    ·       Izdelava osebnega načrta ravnanj v konfliktnih situacijah.

    ·       Nekateri pomembni vidiki notranjega ravnovesja zaposlenih, ki delajo s strankami.

    ·       Interaktivne vaje, delo v skupinah, analiza in evalvacija primerov iz prakse. 



     

    Cilji

    Z udeleženci delavničnega seminarja bomo: 

    ·       ozavestili stopnjo konfliktnosti, ki so jim izpostavljeni pri vsakdanjem delu,

    ·       teoretično spoznali in praktično preizkusili nekatera učinkovita komunikacijska orodja, ki pomagajo pri bolj učinkovitem komuniciranju s strankami,

    ·       analizirali in evalvirali konkretne konfliktne situacije,

    ·       iskali spodbude za bolj motivirano in odgovorno delo v službi.



        

    Voditelj seminarja



    mag. Martin Lisec

     

    je psihoterapevt logoterapevt, mediator in predavatelj. Je ustanovitelj in direktor Inštituta Stopinje (www.stopinje.si) in strokovni vodja izobraževalnih programov Inštituta Stopinje. V preteklosti je ustanovil in kot direktor vodil projekt Skala, ki še danes velja za pionirski projekt uličnega dela v Sloveniji. Bil je soustanovitelj in direktor Inštituta za mediacijo Concordia, ki je med prvimi v Sloveniji ponudila kakovostna izobraževanja za družinske, šolske in gospodarske mediatorje. Izkušnje je nabiral tudi v gospodarstvu kot direktor slovenske izpostave Celovške Mohorjeve družbe. Vseskozi posveča del svojega časa tudi prostovoljnemu delu, trenutno med drugim tudi v Zavodu za prestajanje kazni zapora na Igu in na projektu Zadnje upanje. Cenjen in iskanj je kot terapevt, predavatelj, coach in osebni svetovalec v podjetjih in javnih ustanovah. 


    Kotizacija


    100,00 EUR + DDV (122,00€ z DDV)
    za posameznega udeleženca iz istega podjetja in vključuje udeležbo na sminarju, gradiva, postrežbo v odmoru. Gradivo bodo udeleženci prejeli na USB ključku.

    Popusti

    ČLANSKI:
    - 30% za člane GZS-ZPN = 70,00€+DDV (85,40€ z DDV)
    - 15% za člane GZS = 85,00€+DDV (103,70€ z DDV)
    KOLIČINSKI
    - 20% za drugega in vse nadaljnje udeležence iz istega podjetja

    DDV se obračunava po splošni 22% stopnji. Kotizacijo nakažite najkasneje dva dneva pred dogodkom na TRR GZS: SI56 0292 4001 7841 495; obvezno navedite sklic 2060.
    Plačilo kotizacije je pogoj za udeležbo na seminarju. Po dogodku vam bomo izstavili račun.

    Prijava


    Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma do dva delovna dneva pred seminarjem na naslednji način:

    e-prijavnica

    Na podlagi pisne prijave vam bomo izstavili ponudbo za plačilo kotizacije, ki jo poravnate najkasneje do 12.3.2018 na TRR GZS št.: SI56 0292 4001 7841 495; obvezno navedite sklic 2060.

    V primeru, da zaradi nepredvidenih okoliščin kotizacija ne bo pravočasno vplačana, vas prosimo, da na izobraževalni seminar prinesete potrdilo o plačilu kotizacije.

    Vsem, ki boste pravočasno plačali kotizacijo bomo, vsaj dan pred dogodkom, na e-naslov posredovali gradivo. 

    Odjave


    Odpoved prijave na izobraževanje je možna le v pisni obliki, posredovani po e-pošti na naslov zpn@gzs.si. Skrajni rok za pisno odpoved z vrnitvijo 100% plačila kotizacije je tri (3) delovne dni pred začetkom seminarja. V primeru nepravočasne odjave, oz.neudeležbe pa že plačanih kotizacije nismo dolžni vrniti.  

    Informacije


    GZS-Zbornica za poslovanje z nepremičninami, Vida Logar, telefon 01/58 98 240, e-pošta: zpn@gzs.si.  

    Udeleženci izobraževalne delavnice imajo možnost brezplačnega parkiranja do zasedbe mest v 1. garaži oziroma na zunanjem parkirišču GZS.

    Dobrodošli na izobraževalni delavnici

     






    Fotogalerija





     

    Arhivi