Zapri

Novice


Arhiv: Slavnostni podpis zavez industrije brezalkoholnih pijač na področju prehrane

Proizvajalci brezalkoholnih pijač predstavili zaveze sektorja na področju prehrane in zdravja

Radenci, 16. september 2015 – 11 podjetij iz sektorja proizvodnje brezalkoholnih pijač se je podpisalo na listino s 5 zavezami, s katerimi želijo opozoriti na svojo pro-aktivnost in pripravljenost na konstruktiven dialog z ostalimi deležniki za doseganje ciljev prehranske politike. Doprinos sektorja k temu bo implementacija zavez. Slavnostni dogodek se je zgodil v prisotnosti 3 ministrov – mag. Dejana Židana (MKGP), ge. Milojke Kolar Celarc (MZ) in dr. Maje Makovec Brenčič (MIZŠ).



»Danes je pomemben dan. Po letu razprav lahko predstavimo javnosti zaveze sektorja na področju prehrane in zdravja. Z njimi želimo opozoriti, da želi tudi sektor brezalkoholnih pijač sodelovati in prispevati k uresničevanju ciljev strategije Republike Slovenije na področju prehranske politike«, pravi direktorica GZS-Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij dr. Tatjana Zagorc.

11 podjetij podpisnikov (Coca-Cola HBC Slovenija d.o.o., Costella d.d., Dana d.d., Droga Kolinska d.d., Fructal d.d., Nektar Natura d.o.o., Pivovarna Laško d.d., Pivovarna
Union d.d., Radenska d.d., Vipi d.o.o., Vital Mestinje d.d.) se je zavezalo, da izdelkov iz kategorije brezalkoholnih pijač ne bo oglaševalo otrokom, mlajšim od 12 let, da se bodo odgovorno obnašali v šolah in upoštevali njihov nekomercialni značaj, da bodo potrošnika jasno informirali o energijski vrednosti na prednji strani embalaže na lastnih blagovnih znamkah, da bodo potrošniku ponujali različne izdelke različnih prehranskih profilov (glede energijske vrednosti in/ali vsebnosti sladkorja) ter nenazadnje, da bodo spodbujali zdrav življenjski slog svojih zaposlenih in širše družbe.


»Sektor industrije brezalkoholnih pijač je prepričan, da imajo lahko ukrepi samo-regulative, razviti v sodelovanju z vladnimi organi in civilno družbo, močan vpliv na vedenje potrošnika. Zaveze odražajo prepričanje sektorja brezalkoholnih pijač, da je dobro informiran potrošnik sposoben izbrati sebi najbolj primeren izdelek tudi v segmentu brezalkoholnih pijač glede na oseben življenjski slog«, pravi predsednik Sekcije proizvajalcev brezalkoholnih in alkoholnih pijač pri GZS-ZKŽP, g. Matjaž Zupin iz podjetja Pivovarna Union d.d..

 

Dr. Tatjana Zagorc,

Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij pri GZS

 

Dodatne informacije:

dr. Petra Medved Djurašinović, sekretarka
Sekcija proizvajalcev brezalkoholnih in alkoholnih pijač (SEBAP) pri GZS-ZKŽP
T: 01 58 98 296
E: petra.medved@gzs.si

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.