Zapri

Novice


 


Arhiv: ZIT-ov NOVOLETNI POSLOVNI ZAJTRK

Na današnjem  ZIT-ovem  novoletnem poslovnem zajtrku, ki je bil namenjen direktorjem podjetij, članom našega združenja, smo tokrat govorili o družbenih medijih kot delu poslovne strategije podjetja.

 

Da so družbeni mediji spremenili navade ljudi, v poslovno okolje podjetij pa prinesli veliko sprememb in nove marketinške priložnosti, je na novoletnem poslovnem zajtrku govoril gost dr. Marko Majer, strokovnjak na področju trženjskih komunikacij, ki velja za enega izmed pionirjev slovenske oglaševalske industrije. Kot gostujoči profesor pa predava tudi na priznani poslovni šoli Business School Laussane, kjer s študenti raziskuje svet trženja.

 

 Ali so družbeni mediji v poslovnem okolju prestiž, potreba ali nujno zlo?


Na zajtrku smo prisluhnili predavanju, ali so družbeni mediji v poslovnem okolju prestiž, potreba ali nujno zlo? Kakšna je razlika med družbenimi mediji v zasebni in poslovni komunikaciji.  Kakšno moč imajo vplivneži oz. “influencarji”, ki vplivajo na nakupne odločitve in preference znamk posameznih uporabnikov in kako lahko podjetje učinkovito upravlja ugled svoje znamke v digitalnem svetu.

 

Vpliva družbenih medijev vsekakor ni mogoče zanemariti, saj imajo izjemno trženjsko moč, vprašanje je, kako se načrtno in s premišljeno strategijo lotiti tega početja, saj že podatek, da vsak trenutek nastajajo novi družbeni mediji in stari izumirajo, ni zanemarljiv.

                                                                                                                             Miro Stanković, A1 Slovenija in dr. Marko Majer

Družbeni mediji še kako pomembni v poslu

Družbena omrežja zavzemajo vse večji prostor v strategijah podjetij, saj so izvrsten digitalni kanal za prenos sporočil ciljni javnosti. Da so družbeni mediji še kako pomembni v poslu, kažejo ankete, in sicer 73 % vprašanih verjame, da so družbeni mediji učinkovit način komunikacije pri poslu. Zanemariti ne smemo niti generacije milenijcev “digitalnih domorodcev”, ki jim prisotnost v družbenih medijih predstavlja kisik oz. zrak.

Kako uporabljati pristop družbenih medijev v procesu prodaje,  je na dogodku uporabniško izkušnjo podjetja A1 Slovenija predstavil Miro Stanković, vodja skupine ICT prodaje. Poudaril je, da so družbeni medij lahko močan prodajni kanal z velikim dosegom potencialnih kupcev. Poudaril je, da se je s pojavom družbenih medijev pojavila razlika med klasičnimi prodajalci, ki so se transformirali v svetovalce.


Orodja za spremljanje in analizo vsebine na družbenih medijih


Za uspešno objavljanje vsebin v družbenih medijih, Majer meni, da ne obstajajo enaka pravila. Vsako podjetje mora najti svoj recept za komunikacijo. Komunikacijo vam lahko olajša terminski načrt vsebin, pri čemer naj se upoštevajo dobre prakse pogostosti objavljanja vsebin.

 

 ZITov poslovni zajtrk smo zaključili z druženjem s pogostitvijo, vsem prisotnim pa se je zahvalil Nenad Šutanovac, direktor Združenja za informatiko in združenje in jim v novem letu zaželel uspešno poslovno leto, tudi s pomočjo dobre uporabe družbenih medijev.

 

Partner poslovnega zajtrka - A1 Slovenija


Fotogalerija

Fotogalerija