Zapri

Novice


 


Arhiv: Izvajanje penetracijskega testiranja

Podjetja razvijajo raznovrstne spletne in mobilne aplikacije, ki so s svetovnim spletom dostopne vsem. Z njihovo izpostavljenostjo se poveča tudi možnost odtekanja podatkov. Posledice kibernetskega napada so lahko upad ugleda in zaupanja poslovnih partnerjev ter finančna škoda. Informacijska varnost ni samoumeven pojem, temveč je zanjo potrebno skrbeti. Raziskave (Gartner) kažejo, da 75% kibernetskih napadov targetira spletne aplikacije in da ima velika večina (95%) vsaj eno ranljivost. Izvesti je potrebno določene varnostne ukrepe, katerih učinkovitost in delovanje pa je potrebno preveriti.

 

Na delavnici dne 3.7 2020 z naslovom Izvajanje penetracijskega testiranja smo spoznali:

 

• kaj je vdorni test spletne ali mobilne aplikacije,

• kdaj ga je smiselno načrtovati,

• kateri pogoji morajo biti izpolnjeni,

• kaj podjetja s tem testom pridobijo,

• kako poskrbeti, da se odkrite pomanjkljivosti odpravijo,

• ukrepe za povečanje kibernetske varnosti.

 

Predstavniki DIH Slovenije so tudi razložili trenutno stanje voucherjev o katerem si lahko preberete več na njihovi spletni strani.

 

 

Fotogalerija

Fotogalerija