Zapri

Novice


Arhiv: O dogodku Nove uspešne zgodbe, novi marketing, novi pristopi - 31. januar 2013


Nove uspešne zgodbe, novi marketing, novi pristopi
GZS, 31. januar 2013

Formula za uspeh?

Vsak uspešen projekt oz. poslovni uspeh nosi s seboj svojo zgodbo – od same ideje do končne realizacije na trgu – in vsaka zgodba je nekaj posebnega, svojstvenega. Ob tem pa v nenehnem konkurenčnem boju strokovnjaki in podjetniki iščejo tisto »zlato formulo«, vzorec, ki se ponavlja v številnih uspešnih primerih in bi s svojo univerzalnostjo lahko pomagal tudi drugim podjetnikom k uspehu. Dobre zgodbe so zato pomembne ne le kot promocija sebe in svojega nosilca in s tem vsaj deloma tudi določenega  poslovnega okolja; obenem so izjemno močan usmerjevalec, motivator in odličen zgled vrsti drugih podjetnikov.

Splet dejavnikov

Za dobrimi zgodbami najdemo splet dejavnikov, ki vsak zase in v skupni sinergiji vodijo do uspeha. Pomembno je marsikaj: od prave/dobre ideje, premišljene strategije, odlične izvedbe s pravimi marketinškimi pristopi, ki se potrdijo tudi na trgu in na koncu seveda poslovni uspeh. Nekateri projekti pišejo svoje zgodbe ob močni oglaševalski podpori in že vnaprej dajejo vtis uspeha, čeprav v resnici ni vedno tako. Drugi se začno odvijati bolj v ozadju, potem pa nenadoma vzniknejo kot nove zvezde na nebu, tretji pa dosežejo vzpon/vrh po dolgotrajnejšem in vztrajnem delovanju, ki ni nujno vselej uspešno tudi na kratek rok. Za uresničevanje še tako izjemnih idej je potrebno veliko optimizma, energije, vztrajnosti in ciljne naravnanosti vseh sodelujočih. Kako to resnično poteka v praksi, pa je še posebna »zgodba v zgodbi«.

Nove uspešne zgodbe, novi marketing, novi pristopi

Ko pomislimo na najuspešnejše slovenske oglaševalce, navadno ne pomislimo na podjetja kot so Lumar IG, Lušt ali Riko. Pa vendar so to ena najuspešnejših slovenskih podjetij. Niso klasični oglaševalci, ne sodelujejo na festivalih, njihovih oglasov ne boste našli na televiziji ali v časopisih, pa vendar so izredno učinkoviti tudi v smislu trženja.

Zakaj? Z drugačno miselnostjo in inovativnostjo v poslovanju so se prebili med najbolj uspešne.

V čem so drugačni, katere prakse iz njihovih primerov so lahko koristne za vse?

Nekaj odgovorov smo skušali poiskati na dogodku z naslovom Nove uspešne zgodbe, novi marketing, novi pristopi, ki smo ga organizirali Effie Slovenija in GZS-Zbornica poslovno storitvenih dejavnosti. Uspešne poslovne zgodbe so predstavili:

  • Kristjan Magdič, Paradajz d.o.o. (Lušt)
  • Marko Lukić, Lumar IG d.o.o.
  • Matevž Marc, Riko d.o.o.

Poleg teh smo prisluhnili tudi predstavnikoma obetajočih mladih "startup" projektov:

  • Tine HamlerAventa+ d.o.o.
  • Nataša Jager Radin, ekipa projekta Fylet

Predstavitve so komentirali strokovnjaki:

  • dr. Amadea Dobovišek, direktorica svetovalnega podjetja Publi Una d.o.o., strokovnjakinja za strateški marketing
  • mag. Karmen Gorišek, prokuristka svetovalnega podjetja Racio razvoj d.o.o., strokovnjakinja za strateško upravljanje s človeškimi viri in voditeljstvo
  • Borut Potočnik, direktor svetovalnega podjetja BPMC d.o.o., strokovnjak za področje strategij in izvedbenih procesov

Fotogalerija