Zapri

Novice


Arhiv: Predstavitev projekta na področju medijskih raziskav za izdajatelje radijskih programov - IPOS

 Želeli bi vam prestaviti novi projekt MEDIA puls, zato vas vabimo na predstavitev, ki bo

v sredo 25. januarja 2012 ob 14,30 uri

na GZS, Dimičeva 13, Ljubljana v dvorani C/1. nadstropje

S 1. januarjem 2012 IPSOS, ki je neodvisna tržno raziskovalna agencija in pokriva vsa področja raziskav, pričenja z novim projektom na področju medijskega raziskovanja »MEDIApuls«. Projekt bo spremljal investicije v oglaševanje v ne-televizijskih medijih v Sloveniji. MEDIApuls je namenjen marketinškim agencijam, medijem in oglaševalcem in se bo izvajal za vse medijske agencije, ki jih zastopata Media Pool in Media Publikum. To pomeni, da bo približno 95% vseh slovenskih medijskih agencij uporabljalo te podatke.

Na osnovi podatkov o oglaševanju (AdEx - Advertising Expenditure), ki jih zbirajo v sklopu tega projekta, omogočajo uporabnikom podrobno analizo oglaševanja, ki vključuje: tisk, radio, kino, splet, zunanje oglaševanje (plakati) in mobilni marketing.

Podatki so za opravljanje dela medijskih agencij ključnega pomena, saj jim omogočajo, da analizirajo oglaševalski trg, ustvarjajo medijske načrte za svoje stranke in kupujejo medijski prostor. Posledično, mediji vključeni v projekt, pogosto dobivajo več naročil za zakup oglaševalskega prostora. V interesu medijskih agencij je torej vključenost čim večjega števila medijev, da dobijo kar se da realno sliko oglaševanja v slovenskem medijskem prostoru.

MEDIApuls nudi priložnost za promocijo radijskega medija v celoti in s tem povečanje prihodkov od oglaševanja.

Prijazno vabljeni na predstavitev!

Irma Butina

Direktorica ZKGM

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.