Zapri

 

 

Novice


Arhiv: Turčija – obetaven, a specifičen trg

Treba bo preseči miselne okvirje in se začeti povezovati, bi lahko povzeli ugotovitve današnjega srečanja Skupine za Turčijo na Gospodarski zbornici Slovenije (GZS). Slovenski izvozniki so namreč zaradi strahu pred (tudi ali pa zlasti) domačo konkurenco vse preveč nepovezani in posledično neuspešni.

Da se tovrstno razmišljanje vendarle spreminja, kar je še toliko bolj pomembno in potrebno v teh časih, dokazujejo novonastale skupine podjetij za posamezne države pod okriljem GZS. Ena takih je tudi Skupina za Turčijo, ki združuje slovenska podjetja iz različnih panog, osredotočena na poslovanje s turškim trgom. Glavni namen oziroma dodana vrednost tovrstnega druženja je izmenjava informacij, nasvetov, kontaktov, znanja, pa tudi slabih izkušenj pri poslovanju s to zanimivo deželo med člani skupine.

Glavni poudarki današnjega neformalnega srečanja so bili, da podjetja na turškem trgu nujno potrebujejo zanesljivega lokalnega partnerja, da je velika prednost poznavanje tamkajšnje (poslovne) kulture in jezika, da je na tem trgu že prisotna celotna svetovna konkurenca in da je prav zato potreben dober premislek, kako nastopiti na trgu oziroma kakšne izdelke / storitve ponuditi. Podjetja morajo trg prej preučiti in ponuditi nišne izdelke oziroma polizdelke. In čeprav so lahko, kot je bilo slišati iz razprav udeležencev, postopki ustanovitve podjetja ali sklenitve posla dokaj hitri, bližnjic bo drugi strani ni priporočljivo ubirati.

Kontakt:

Ante Milevoj, GZS
T: 01/5898 151
E: ante.milevoj@gzs.si

Fokus: Turčija

Delegacija v Turčijo

 

 

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.