Zapri

Novice


Arhiv: Ponovitev: 3.6.: Kdor čaka, dočaka: kako ste v vašem podjetju pripravljeni na črpanje sredstev kohezijske politike 2014-2020?

 

Zelo veliko teh sredstev bo osredotočeno v podjetništvo, prvi razpisi pa naj bi bili odprti predvidoma sredi 2015. Sedaj je pravi čas za pridobitev čim več relevantnih informacij o tem, kaj se bo financiralo in na kakšen način ter za temeljito predpripravo na prve odprte razpise. Kot vedno, bodo do razpisanih sredstev (kakor tudi do drugih (alternativnih) virov financiranja), najlažje prišli tisti, ki se bodo nanje dobro pripravili. Zato bomo na dogodku predstavili tudi glavne trike, kako pripraviti učinkovito prijavo na razpise in kako se izogniti pogostim napakam, ki nas lahko veliko stanejo med pripravo in nato med samim izvajanjem projekta.

Seminar je namenjen podjetjem vseh velikosti (predvsem pa mikro, majhnim in srednjim) ter vsem ostalim, ki nameravajo iskati sredstva za svoje raziskovalno-razvojne, investicijske, izobraževalne, ipd. projekte v okviru Strukturnih skladov v novi finančni perspektivi 2014-2020 (specifično v okviru ESRR, ESS in KS).

 

Program:

  1. Strukturni skladi 2014-2020:
    • Koliko denarja bo na voljo in za koga?
    • Ključni strateški dokumenti, ki jih mora poznati vsak potencialni prijavitelj – kaj lahko sklepamo na osnovi njih?
    • Za kaj se bodo razpisovala sredstva?
    • Kdaj lahko pričakujemo prve razpise?
    • Subvencionirani krediti – pomembna alternativa nepovratnim sredstvom v času gospodarske krize in kako do njih
  2. Pregled informacijskih virov, ki jih mora podjetje spremljati
    • Internetni informacijski viri – kje jih najdemo?
    • Kako spremljati razpise?
  3. Vaja dela mojstra #1: napake pri pripravi projektnih prijav in kako se jim izogniti
    • Kateri so sestavni deli razpisne dokumentacije, ki jih mora prijavitelj analizirati – na kaj biti še posebej pozorni?
    • Kako potencialne financerje prepričati, da je projekt vreden financiranja in da veste, kaj počnete?
    • »Moj projekt je inovativen!« Kako v to prepričati ocenjevalce?
    • Uporaba logičnega okvirja za boljšo predstavitev vaše projektne ideje
    • Partnerji – vaša sreča ali breme? Kako poskrbeti za uravnotežen konzorcij?
  4. Vaja dela mojstra #2: napake pri vodenju projektov in kako se jim izogniti
    • Najpogostejše napake v praksi pri vodenju stroškovne dokumentacije
    • Pomen uporabe različnih IT orodij za učinkovito delo
  5. Vprašanja in odgovori

Predavatelj:

 

Lokacija:

Gospodarska zbornica Slovenija, Dimičeva 13, 1504 Ljubljana, Poslovna oaza na 7. nadstropju


 
Mag. Damjan Struna je svetovalec za nepovratna sredstva v podjetju RR & CO. d.o.o. V letu 2006 je zaključil magistrski študij iz mednarodne ekonomije na Ekonomski fakulteti. V finančni perspektivi 2000 – 2006 je sodeloval pri pripravi različnih projektov, vključno z EUREKA projektom SUCCESS, v administrativno-finančni kapaciteti pa je sodeloval tudi v številnih projektih 6.OP (CENCE, STEROLTALK, GENEPARK, itd.). V finančni perspektivi 2007 – 2013 je pripravil oz. sodeloval pri pripravi številnih uspešnih P4 projektov (Slovenski podjetniški sklad) in drugih evropskih in nacionalnih projektov (7.OP, EUREKA, strukturni skladi, itd.). V obdobju 2010-2014 je pripravil tri uspešne EUREKA projekte (ALINOE, PLASTIC WHEEL WEIGHT, HERIFUND), 2 zelo uspešna projekta za kompetenčne centre za razvoj kadrov (prvi prejel 100 točk in drugi 98 točk od 100) ter sodeloval pri pripravi in administrativno-finančnem vodenju potrjenih projektov 7. Okvirnega programa (CytoThreat, SUNSEED in eBADGE). Mag. Struna ima večletne izkušnje z vodenjem seminarjev in delavnic na temo pridobivanja nepovratnih in povratnih sredstev EU, davčnih olajšav za raziskave in razvoj ter finančnega in administrativnega vodenja projektov (preko 100 izvedenih seminarjev in delavnic v Sloveniji, na Hrvaškem, v BiH, Srbiji, Makedoniji ter EU). Je predavatelj v “EU Grant Academy”, ki je bila v različnih oblikah do sedaj 14-krat uspešno izvedena v Ljubljani, Zagrebu, Sarajevu, Banja Luki, Portorožu ter tudi na Finskem (Koli).

Cena:

150 EUR + DDV za člane GZS, 250 EUR za nečlane GZS + DDV, vsakem dodatnem udeležencem iz istega podjetja priznamo 10% popust

Cena vključuje pogostitev med odmori (kava, voda, prigrizek), gradivo v tiskani in elektronski obliki, potrdilo o udeležbi

Število udeležencev je omejen na 25!




Več informaciji:

Grit Ackermann grit.ackermann@gzs.si , tel: 01-5898 418

Fotogalerija

Obrazec za prijavo