Zapri

Novice


Arhiv: 4. 3. 2016: Kreativnost se lahko zgodi tudi vam – če si le želite

Tudi v letu 2016 za vas pripravljamo sklop seminarjev in delavnic s področja kreativnosti in vodenja. V udarne trojčke smo združili tri pomembne, a sorodne vsebine, ki jih boste lahko že naslednji dan uporabili v praksi.

Trojček Kreativnost se lahko zgodi tudi vam – če si le želite je namenjen vodjem in posameznikom na vseh ravneh, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo. Tokrat smo združili tri vidike kreativnosti, od usmerjenega generiranja idej z uporabo divergentnega in konvergentnega razmišljanja, da vam nikoli ne zmanjka svežih predlogov za spremembe in rešitve, do dizajnerskega pristopa, ki omogoča inoviranje in razvoj podjetnosti, pa vse do kreativne uporabe besed v poslovni korespondenci.

Po seminarju boste domov odšli z veliko vpogleda in razumevanja do lastne ustvarjalnosti in sodelovalnega in ustvarjalnega razmišljanja pri svojih sodelavcih in članih tima ter s polno malho predlogov za svoje delovanje in poslovanje.



Program:
9.00 - 11.00 I.D.E.A.S. IN TEHNIKE GENERIRANJA IDEJ
mag. Nastja Mulej

11.00 - 11.30

Odmor

11.30 - 13.30

DIZAJNERSKO RAZMIŠLJANJE
dr. Blaž Zupan in dr. Rok Stritar

11.00 - 11.30

Odmor

14.00 - 16.00

KREATIVNO POSLOVNO PISANJE
Simona Roškar



Kotizacija in popusti

Kotizacija: 144,00 EUR + DDV
Kotizacija vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo, potrdilo o udeležbi na seminarju, pogostitev med odmoroma, parkiranje, možnost osebnega pogovora s predavateljicami, izmenjavo e-vizitk z ostalimi udeleženci dogodka ter možnosti mreženja.

Popusti:

  • 20 % popusta za člane GZS

  • 5 % popusta za člane Alumni kluba Centra za poslovno usposabljanje (CPU)

  • dodatni popust pri prijavi več udeležencev iz istega podjetja: 5 % za 2 udeleženca, 10 % za 3 udeležence, 15 % za 4 udeležence, 20 % za 5 in več udeležencev

  • 16 % dodatni popust pri prijavi in plačilu kotizacij za vse tri seminarje do 2. 2. 2016 (5. 2. 2016 - Kako vodim sebe, tim in podjetje?, 8. 4. 2016 - Naredite več, porabite manj).

Odjave: Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je dva dni pred izvedbo seminarja. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 20 EUR + ddv. Odjavo lahko pošljete na e-naslov andreja.abram@gzs.si.



Več o vsebini in o predavateljih:

I.D.E.A.S. IN TEHNIKE GENERIRANJA IDEJ

Sveže ideje potrebujemo tako pogosto kot kruh in vodo. Pa vendar se nikakor ne znamo naučiti, kako priti do njih hitro in enostavno, ter v velikih količinah. Običajno se zapletemo, ker tisti, ki se spomni nečesa novega, razmišlja divergentno, tisti, ki to idejo sliši, pa konvergentno. Prvi ideje našteva, drugi jih takoj izbira, vrednoti, ocenjuje. Ker prvi običajno našteje le malo idej, zavračanje drugega začne jemati osebno. Zato je koristno, da se naučimo divergentno in konvergentno razmišljanje vpeljevati sistematično. Pri tem si lahko pomagamo z modelom I.D.E.A.S.TM, ki ga je razvil Dimis Michaelides. 

·        Ali se kreativnost kar zgodi ali jo lahko sam sprožim?

·        Kako je kreativnost povezana z zavzetostjo zaposlenih?

·        Kako razmišljati načrtno in sistematično:

o   najprej raziskovati (Investigate),

o   nato opredeliti izziv (Define),

o   potem si v duhu zamišljati možnosti (Envision),

o   šele nato vrednotiti (Appraise) in

o   na koncu začeti (Start)?

 

Mag. Nastja Mulej je naveličana kritiziranja, zapravljanja časa in slabih odnosov v okolju okoli sebe. Zato si je postavila za svoje poslanstvo, da ljudi – ki jih to le zanima – nauči, kako bi lahko razmišljali kreativno in konstruktivno, kako bi manj komplicirali in postali bolj učinkoviti ter kako bi na svet okoli sebe gledali s humorjem in več zavzetosti. Pri svojem cilju si kot licencirana trenerka pomaga z orodji, ki sta jih razvila dr. Edward de Bono (Šest klobukov razmišljanja, Lateralno razmišljanje, Enostavnost, Moč zaznavanja in CoRT – poučevanje razmišljanja v šolah) ter Dimis Michaelides (12 dejavnikov inoviranja, Kreativno soočanje z izzivi), katerih odkritja je sama pripeljala v Slovenijo 2003 in 2012, ter ju odtlej širi. Želi, da bi njeni otroci živeli v tolerantni in inovativni družbi ter se na vse načine trudi sprožiti pozitivno revolucijo med ljudmi. 

 

DIZAJNERSKO RAZMIŠLJANJE

 

Tudi velika podjetja so pogosto neuspešna pri iskanju naslednje velike tržne priložnosti. Zapravijo  milijarde, a jih mali podjetnik z inovativnostjo in podjetnostjo lahko še vedno nadigra. Analitični pristop k inovativnosti in podjetnosti žal ne obrodi sadov, zato je potreben nov način razmišljanja. Inovativnost namreč ni rezultat organiziranih načrtov, temveč naši pripravljenosti na nepredvidljivo prihodnost. K sreči pa se je sposobnosti inoviranja in reševanja nepredvidljivih izzivov mogoče naučiti. Dizajnerski pristop je orodje, ki s pravim načinom razmišljanja omogoča inoviranje in razvoj podjetnosti v posamezniku in organizaciji. To pa je obvezna oprema vsakega, ki želi preživeti v turbulentnem poslovnem okolju.

 

·        Podjetništvo, podjetnost, inovativnost, kreativnost: kaj mi sploh prodajajo?

·        Ali podjetnost res spada v vsako organizacijo? Kaj pa javna uprava?

·        Inoviranje v velikih in majhnih podjetjih: David proti Goljatu ali zakaj majhni pogosto premagajo bogate?

·        Ko preteklo znanje ne pomaga: kako reševati probleme, s katerimi se še nismo srečali?

·        Kreativnost je za kreativce: ali moramo biti vsi inovatorji?

 


Dr. Blaž Zupan je podjetnik, podjetniški trener, asistent na katedri za podjetništvo ljubljanske ekonomske fakultete, doktor Design thinkinga. Raziskuje, poučuje in živi inovativnost, podjetnost in podjetništvo. V osnovnih in srednjih šolah, na fakultetah, v podjetjih in v startup ekosistemu je vodil stotine delavnic, namenjenih spodbujanju ustvarjalnega reševanja problemov, samoiniciativnosti in podjetnemu obnašanju. Razvil je pet lastnih podjetniških projektov, doma in v tujini.

Dr. Rok Stritar se je zaljubil v podjetništvo, ko so mu v drugem letniku fakultete prvič v izobraževalnem procesu dovolili, da naredi nekaj novega in kreativnega. Od takrat poskuša kot asistent na Ekonomski fakulteti podjetniško iskrico prižgati še pri drugih, spoznava in premaguje svoje meje v lastnih podjetjih in pomaga pri vpeljevanju kreativnosti in podjetnosti v različnih poslovnih in izobraževalnih okoljih. 

 

 

KREATIVNO POSLOVNO PISANJE
Orodje poslovne korespondence za dvig prepoznavnosti 

Če je neučinkovito komuniciranje najpogosteje vzrok za probleme, konflikte in nerazumevanje s sodelavci in strankami, je na drugi strani prav učinkovito komuniciranje tisto zdravilo, ki jih odpravlja.  Za učinkovitost komuniciranja danes ne zadostuje več samo odličnost, ampak so v prednosti predvsem tisti, ki izstopajo iz množice. Drugačni, drzni in inovativni. Tisti, ki si jih zapomnimo. Tisti, ki nas bolje razumejo. Kreativno poslovno pisanje je orodje poslovne korespondence za doseganje odličnosti ter dvig ugleda in prepoznavnosti podjetja. 

·        Zakaj je kreativno pisanje v poslovni korespondenci vedno bolj pomembno?

·        Katerih 7 sestavin je potrebnih, da bodo vaše dopise prebrali do zadnje pike?

·        Želite reči NE hladnim uradnim dopisom, ki jih običajno zaključite z »Lep pozdrav« ali »S spoštovanjem«?

·        Ste vedno znova v zadregi, ko morate pripraviti zahvalo, zavrnitev ali potrditev?

·        Kako besedilo iz negativnega spremenimo v pozitivni ali vsaj nevtralni slog?

 

Simona Roškar, uni. dipl. ekon., se je podala na pot raziskovanja in učenja o kreativnosti, ko je na lastni koži večkrat občutila, da ji kreativno ustvarjanje daje mnogo sveže pogonske energije. Kot bi pri vožnji z letalom prebila zvočni zid. Da bi odkrila kaj se skriva za zidom, se je spoznavala z različnimi tehnikami za ustvarjanje idej in se učila od Dimisa Michaelidesa, pri katerem je na Cipru pridobila mednarodno licenco za vodenje delavnic Umetnost inoviranja. Kreativne prijeme je velikokrat uporabljala pri pisanju, ki jo zvesto spremlja že vso poklicno pot. Začela je kot novinarka in napisala več tisoč člankov, kasneje pa kot urednica v marketinški agenciji izdala več ducatov revij in časopisov. S tem se ukvarja tudi danes v vlogi svetovalke za interno in trženjsko komuniciranje, saj urednikuje interni časopis, skrbi za programe izboljševanja zavzetosti med zaposlenimi. Za izboljševanje veščin in tehnik poslovne korespondence in komunikacije s strankami vodi in moderira delavnice poslovnega in kreativnega pisanja, v katerih povezuje kreativnost in izkušnje odlične poslovne korespondence.

 

eVizitkanje - spoznajte soudeležence dogodka

Vas zanima, kdo so ostali udeleženci dogodka? Se želite povezati z njimi? Predstavite sebe in vaše podjetje in v zameno pridobite E-vizitke ostalih udeležencev. E-vizitka vključuje naslednje podatke: ime in priimek, podjetje, elektronski naslov in vašo predstavitev. 

Soorganizatorja:    

                                     

 

Več informacij:
Andreja Abram
andreja.abram@gzs.si
01 5898 129

Fotogalerija

Obrazec za prijavo