Zapri

Novice


Arhiv: 20. 10.: Zaključevanje prodajnih pogajanj

Zaključevanje prodajnih pogajanj

20. 10. 2016, od 9.00 do 16.00,
GZS, dvorana A

"Zaključevanje pomeni, da stranka svoj DENAR pusti pri vas! Vsakokrat, ko stranke ne zaključite, ste delali PR in marketing za konkurenco! Vaš promet in RVC sta odvisna od zaključevanja, zato si prodajnik na prodajnem razgovoru ne more več privoščiti, da bi improviziral.


 Cilj: Popolno teoretično in praktično razumevanje Zaključevanja, ki ni zgolj podpis pogodbe ali strankino plačilo, ampak strategija, ki jo ima prodajnik od začetka do konca pogajanja.

Pričakovani rezultati:

  • Izoblikovanje zavestnega zaključevanja.
  • Pogajanja ne bodo več prepuščena naključju in intuiciji ampak bodo potekala po točno določenem scenariju.
  • Povečanje zavedanja in koncentracije pri zaključevanju.
  • Povečanje prihodkov od prodaje in učinkovitosti prodajnikov.
  • Povečanje motiviranosti udeležencev.
  • Spreminjanje odnosa do podjetja, prevzemanje odgovornosti, ni več igranja vloge žrtve in sklicevanja na zunanje okoliščine.

Program:

9.00 – 11.00 Prodajanja je konec. Nadomestila sta ga Marketing in Zaključevanje
  • Kaj je Prodajanje in kaj je Zaključevanje? (zakaj to ni eno in isto)
  • Kakšen je pravilen pristop?
  • Kako doseči razgovor pri osebi, ki dejansko odloča.
  • Katera sta tista dva napačna podatka, zaradi katerih ne prodate dovolj?

  • 5 točk zaključevanja – če nimaš scenarija nimaš denarja
  • Kdor zna zaključevati ni več žrtev okolioščin.
11.00 - 11.30 Odmor
11.30 – 13:30 Prihodek in razlika v ceni (RVC) sta odvisna od Zaključevanja
  • Krize je konec, ostale so nam prenizke cene in “razštelan” trg. – kako izplavamo iz te situacije.
  • Prodajni razgovor NI debata o ceni.
  • Kako se izogniti temu, da stranka odide z izgovorom: Bom še premislil, Vas bom poklical)
  • Profesionalno obvladovanje izgovorov: Nov način uspešnega ravnanja z izgovori! Praktična vaja!

13.30 - 14.00

Odmor
14.00 – 16.00 Če stranke ne zaključite, delate PR in Marketing za konkurenco.
  • Zaključevanje določi, kje ostane denar.
  • Stranko je potrebno zaključiti ZDAJ, ker bo za vsak naslednji razgovor vse manj časa in priložnosti ( ne glede nato, v kateri branži delate)
  • Kako se lahko znebite lastnih strahov in dosežete, da ste vsak dan “top- fit”
  • Kako lahko po neuspešnem prodajnem razgovoru dvignete samega sebe in ugotovite kje ste naredili napako ( in jo popravite)
  • Dobro zaključena stranka je srečna in vas zadovoljna priporoča naprej.

Kotizacija in popusti

Kotizacija: 144,00 EUR + DDV

Kotizacija vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo, potrdilo o udeležbi na seminarju, pogostitev med odmoroma, parkiranje, možnost osebnega pogovora s predavateljicami, izmenjavo e-vizitk z ostalimi udeleženci dogodka ter možnosti mreženja.

Popusti:

  • 20 % popusta za člane GZS ali
  • 5 % popusta za člane Alumni kluba Centra za poslovno usposabljanje (CPU)
  • dodatni popust pri prijavi več udeležencev iz istega podjetja: 5 % za 2 udeleženca, 10 % za 3 udeležence, 15 % za 4 udeležence, 20 % za 5 in več udeležencev
  • 16 % dodatni popust pri prijavi in plačilu kotizacij za tri seminarje

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj 3 dni pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 20 EUR + ddv. Odjavo lahko pošljete na e-naslov andreja.abram@gzs.si.


Predavateljica:

Metka Feher Pal je specialistka za zaključevanje, mednarodna predavateljica in avtorica prve knjige o zaključevanju v Sloveniji z naslovom “Zaključevanje prodajnih pogajanj”. http://www.zakljucevanje.si/knjiga/. V Slovenijo je pripeljala popolnoma novo strategijo prodaje, ki jo je razvil Tamás Kasza. Samo Zaključevanje prinaša denar. Nezaključena stranka kupi pri konkurenci.
Strategija Zaključevanje zavrača stare agresivne ameriške prodajne tehnike, ki so jih v Sloveniji učili v zadnjih 25 letih. Deluje tukaj in sedaj in je prilagojena mentaliteti naših ljudi. Po tej strategiji je bilo izobraženo že več kot 32.000 ljudi po Evropi, v Sloveniji v zadnjih 2 letih čez 2000. Podjetja, kjer so se naučili Zaključevati dosegajo izjemne rezultate ne glede na vse okoliščine na trgu.Njeno poslanstvo je . Ustvariti novo prodajno kulturo v Sloveniji, ki bo poklicu prodajnika vrenila ugled, ki mu pripada.Prodajniki so namreč srce gospodarstva.

„Ko stranka sede z vami k poslovnemu razgovoru ali pride v vašo trgovino ima neko željo. In samo od vas je odvisno, ali bo kupila pri vas ali pri vaši konkurenci. Zaključevanje vam mora prinesti denar in prihraniti čas!”

eVizitkanje - spoznajte soudeležence dogodka

Vas zanima, kdo so ostali udeleženci dogodka? Se želite povezati z njimi? Predstavite sebe in vaše podjetje in v zameno pridobite E-vizitke ostalih udeležencev. E-vizitka vključuje naslednje podatke: ime in priimek, podjetje, elektronski naslov in vašo predstavitev.

Več informacij:
Petja Orehek
petja.orehek@gzs.si
T: 01 5898 480

Fotogalerija

Fotogalerija

Obrazec za prijavo