Zapri

Novice


Arhiv: 14.2.: Digitalna realnost in trendi Google

Ne zamudite! Prvi seminar iz cikla Go Digital

Digitalna realnost in trendi Google

torek, 14. februar 2017, od 9.30 do 11.30,
Ljubljana, GZS, dvorana A

Kakšno je stanje digitalizacije pri nas in v svetu, kje so največji izzivi in  kakšni so trendi. Več o tem boste izvedeli na seminarju. 

Program:

9.30 - 10.30 Darko Dujič
Digitalna transformacija v poslovnem okolju v Sloveniji in priporočila
10.30 - 10.50 Tina Radojkovič
Bodite prisotni v ključnih trenutkih na spletu
10.50 - 11.10 Lenart Celar
Kako mobilni telefoni spreminjajo nakupno pot?
11.10 - 11.30 Metka Svetlin
Pospeševalnik rasti v Sloveniji - Digitalna Garaža


Kotizacija in popusti:

Kotizacija za člane GZS: 40,00 EUR (že vključena popust in DDV)

Kotizacija za nečlane: 70,00 EUR z vključenim DDV

Kotizacija vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo, potrdilo o udeležbi na seminarju, pogostitev, parkiranje, možnost osebnega pogovora s predavatelji in izmenjavo e-vizitk z ostalimi udeleženci dogodka.

Dodatni popust pri prijavi več udeležencev iz istega podjetja:

  • 5 % za 2 udeleženca,
  • 10 % za 3 udeležence,
  • 15 % za 4 udeležence,
  • 20 % za 5 in več udeležencev

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj 3 dni pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 20 EUR + ddv. Odjavo lahko pošljete na e-naslov petja.orehek@gzs.si.



Več o vsebini in o predavateljih:


Digitalna transformacija v poslovnem okolju v Sloveniji in priporočila


Tri četrtine sprememb, ki jih prinaša digitalizacija ni povezanih z IT oddelki, temveč z učinkovitim in naprednim delovanjem vseh ostalih oddelkov, ljudi in procesov. Ključ do uspeha in konkurenčnosti v digitalnem poslovnem okolju je imeti usposobljene zaposlene, da bodo razumeli svojo vlogo v upravljanju dinamike sprememb v okolju in možnih priložnosti za razvoj. Cilj bo spoznati hitrost in ključne vplive sprememb vedenja potrošnikov in penetracije uporabniške tehnologije na sodobno poslovanje.

Darko Dujič je direktor skupine Ceneje, partner Lanaja IDS d.o.o., ustanovni soinvestitor v Silicon Gardens in predsednik Društva za Marketing Slovenije. Darko je magistriral na področju strateškega trženja in poslovodenja na IMB v Ljubljani. V Googlu, kjer je bil do nastopa trenutne funkcije je nadaljeval svoje strokovno izobraževanje v okviru programov Duke CE na Duke University, NC. V preteklosti je deloval kot direktor marketinga in razvoja v Pivovarni Union, direktor GfK Slovenija, izvršni direktor strateškega trženja in razvoja prodajnih formatov ter CRM v PS Mercator. Bil je član strokovnega odbora Effie, prve in drugostopenjske žirije, v okviru dela v globalni skupini GfK je bil izbran v globalni excellence team, ki se je ukvarjal z razvojem in promocijo inovacij v skupini GfK, v okviru Googla pa član Googlove ekipe, ki je razvila model internacionalizacije poslovanja na manjših in manj razvitih trgih. V svoji bogati karieri je bil eden izmed ustanoviteljev uspešnega podjetja. Svoje znanje in modele poslovanja je predstavil kot predavatelj na številnih poslovnih dogodkih v Sloveniji, srednji in vzhodni Evropi, kot gostujoč predavatelj na Ekonomski fakulteti na področju trženja, vedenja porabnikov, spletnega marketinga, CRM, UBS in geomarketinga.



Bodite prisotni v ključnih trenutkih na spletu


Ali veste, da kar 84 % slovenskih uporabnikov spleta internet uporablja kot glavni vir informacij in idej?* To je le en podatek, ki potrjuje, da je prisotnost v pravem trenutku ključna. Tina bo predstavila dragocene vpoglede v podatke in trende, ki oblikujejo splet danes. (Vir: Google Consumer Surveys, avgust 2015, Consumer Barometer Slovenia 2016)

Tina Radojkovič, Account Manager, Google Marketing Solutions za mala in srednjevelika podjetja: Tina je magistrirala iz Podjetništva na Ekonomski fakulteti, Univerza v Ljubljani. V Googlu v Dublinu je zaposlena od 2015, kjer podpira oglaševalce iz Adriatic regije ter jim pomaga v razvoju digitalne strategije, s poudarkom na Google AdWords oglaševalski platformi. Najprej je začela kot del ekipe za Tehnično podporo, trenutno pa skrbi za digitalno rast največjih slovenskih agencij in direktnih naročnikov. Izkušnje iz Marketinga in PR-ja je pridobila pri nemškem iskalniku hotelskih namestitev - Trivago, kjer je skrbela za slovensko in srbsko jezikovno različico. Svojo karierno pot pa je začela v slovenskem podjetju Studio Moderna, kjer je kot del prodajne ekipe skrbela za razvoj projekta Megabon.eu v Sloveniji in CEE regiji.



Kako mobilni telefoni spreminjajo nakupno pot?


Ali veste, da kar 150-krat na dan preverimo mobilni telefon?* Podatki tudi kažejo, da so uporabniki še več na mobilnih napravah, ko so doma kot pa, ko so 'mobilni' oz. na poti. Lenart bo predstavil, kako mobilni telefoni spreminjajo naš vsak dan in s tem tudi nakupno pot uporabnikov ter podal priporočila, kako poskrbeti, da boste del te nakupne poti. (Vir: Google Consumer Surveys, avgust 2015, Consumer Barometer Slovenia 2016)

Lenart Celar, Online Specialist, Google Marketing Solutions za mala in srednjevelika podjetja: Lenart je diplomiral iz psihologije z nevroznanostjo na University of Sussex v Veliki Britaniji, kjer je na podlagi psihologije potrošništva v diplomski nalogi preučeval vpliv kognitivnih sposobnosti, obremenitev, in človeških napak pri odločanju o nakupu v spletnem nakupovanju. V Googlu v Dublinu je začel 2016 in je del ekipe za tehnično podporo za Google AdWords in Analytics, hkrati pa z analizo podatkov skrbi za rast slovenskih oglaševalskih agencij in z raznoraznimi projekti za mobilne inciative ter izobraževanje malih in srednjevelikih oglaševalcev v Sloveniji.



Pospeševalnik rasti v Sloveniji - Digitalna Garaža


Pomanjkanje digitalnih veščin je eden od največjih izzivov v Evropski uniji. Rezultati poročila Evropske komisije kažejo, da skoraj polovica prebivalstva Evropske unije (47 %) ni ustrezno digitalno usposobljena, čeprav bo v bližnji prihodnosti kar 90 odstotkov vseh delovnih mest zahtevalo določeno stopnjo digitalnih veščin. Evropska komisija ocenjuje, da naj bi do leta 2020 do kar 756.000 delovnih mest ostalo nezapolnjenih prav zaradi pomanjkanja digitalnih veščin. V Sloveniji so podjetja sicer uspešna pri integraciji digitalnih tehnologij, po drugi strani pa le manj kot ¼ Slovencev ocenjuje, da njihove digitalne veščine »presegajo osnovno znanje«. Da bi bile digitalne veščine na voljo vsem zainteresiranim, je Google ustvaril novo spletno platformo za usposabljanje, ki je slovenskim uporabnikom na voljo na povezavi https://digitalnagaraza-si.withgoogle.com/. Na platformi »Digitalna garaža« so na enem mestu zbrani brezplačni učni programi o vsem, kar je potrebno za vzpostavitev prisotnosti na spletu, izvajanje oglaševalskih kampanj na družabnih medijih, uporabo mobilnih naprav za privabljanje novih strank in še veliko več.

Metka Svetlin, Marketing Manager, Google Brand & Reputation CEE & Grčija: Metka je magistrirala na IMB programu Ekonomske fakultete v Ljubljani, smer marketing. Izkušnje iz marketinga in managementa je pridobila z delom v podjetju Red Bull Slovenija, na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in v Bohinj Park EKO Hotelu. Leta 2011 se je zaposlila v Googlu v Dublinu, kjer je razvijala ključne AdWords oglaševalce v Sloveniji in sodelovala pri oblikovanju njihovih digitalnih strategij. Leta 2012 pa se je vrnila v Slovenijo, kjer je prevzela funkcijo Marketing Managerja za Slovenijo in leta 2014 funkcijo Marketing Managerja za Adriatic regijo. Poudarek pri njenem delu so predstavljali produkti B2B, delo s partnerskimi agencijami, lansiranje novih produktov (Street View, Map Maker, Doodle4Google, lokalni doodli) in razvijanje Googlovega ekosistema v regiji. Z letom 2017 pa je prevzela vlogo Marketing Managerja za Google Brand & Reputation za CEE regijo in Grčijo, poudarek pri njenem delu pa sedaj predstavlja program Growth Engine, kjer Google kot pospeševalnik rasti v regiji skozi lokalne programe, kot je na primer slovenska Digitalna Garaža, nudi brezplačna usposabljanja na področju digitalnih veščin, predvsem digitalnega oglaševanja, in je namenjena študentom, podjetnikom in vsem ostalim, ki želijo izboljšati znanje digitalnega oglaševanja in morda pridobiti certifikat.

eVizitkanje - spoznajte soudeležence dogodka

Vas zanima, kdo so ostali udeleženci dogodka? Se želite povezati z njimi? Predstavite sebe in vaše podjetje in v zameno pridobite E-vizitke ostalih udeležencev. E-vizitka vključuje naslednje podatke: ime in priimek, podjetje, elektronski naslov in vašo predstavitev.

 


Soorganizatorja:

                                                  

 

           Pokrovitelj tiska:  Medijski pokrovitelj: 


 
 



Pokrovitelj vode med odmori:






Več informacij:
Petja Orehek
petja.orehek@gzs.si
T: 01 5898 480

Fotogalerija

Fotogalerija

Obrazec za prijavo