Zapri

Novice


Arhiv: SPROŠČENI DO USPEHA

SPROŠČENI DO USPEHA

7. 12. 2017, od 9.00 do 16.00,
GZS, dvorana A

Komu je dogodek namenjen?

Seminarski trojček SPROŠČENI DO USPEHA v četrtek, 7. decembra od 9h do 16h, je namenjen vodjem na vseh ravneh, ki se počutite preobremenjene z obveznostmi v poklicnem in zasebnem življenju, v katerem si želite doseči uspeh in hkrati najti svojo strast. Če čutite, da ne morete umiriti svojega uma in se počutite pod stresom, boste s seminarja odšli polni konkretnih praktičnih nasvetov, kako življenje živeti polnejše.

Kaj boste na dogodku spoznali?

Na seminarskem trojčku boste spoznali 17 korakov do boljšega ravnovesja med življenjem in delom, ki jih lahko takoj uporabite v praksi. Ugotovili boste, kako meditirati na delovnem mestu ter izvedeli, kako poslušati svojo intuicijo – da bi tako dosegli (še) večji uspeh. Naredili boste prve akcijske korake spoznavanja in razvijanja svoje strasti. Vabljeni vsi, ki želite ustvariti dodano vrednost za sebe in podjetje brez stresa.

Zakaj se udeležiti?

Seminarskega trojčka SPROŠČENI DO USPEHA se udeležite, zato da bi razumeli, kaj vas blokira pri doseganju vaših rezultatov in sproščenosti v odnosih, ter se naučili umiriti svoj um, povečati osredotočenost, izboljšati intuicijo in vodstvene sposobnosti, pospešiti kreativnost ter inspiracijo. Pridobljeno znanje vam bo pomagalo tudi pri znižanju stresa v telesu in večjem zadovoljstvu na delovnem mestu.


Program

9.00 – 11.00 SLUŽBENA MEDITACIJA / VIDEO
Katarina Hőlzl, MBA
11.00 - 11.30 Odmor
11.30 – 13:30 STRAST IN INTEGRITETA NA DELOVNEM MESTU / VIDEO
Andreja Novak
13.30 - 14.00 Odmor
14.00 – 16.00 NE ČAKAJ NA VIKEND / VIDEO
Maja Golob


Predavateljice

Katarina Hőlzl
SLUŽBENA MEDITACIJA
Zakaj sta meditacija in intuicija najbolj pomembni orodji uspeha in konkurenčne prednosti v 21. stoletju?

Udeleženci bodo dobili odgovore na naslednja vprašanja:
  • Kako stres, depresija in sindrom pregorelosti vpliva na dejavnike uspeha podjetja?
  • Kako povečati produktivnost – energijo svojega tima in s tem podjetja?
  • Kako izboljšamo intuicijo, kreativnost in s tem vodenje sebe in drugih?
  • Kako izboljšamo neverbalno komunikacijo in povečamo možnost sklenitve posla?
  • Kako orodja Simply Meditation pomagajo pri osredotočenem delovanju posameznika in doseganju ciljev podjetja?
Andreja Novak
STRAST IN INTEGRITETA NA DELOVNEM MESTU
Kako zaživeti svoje poslanstvo?

Udeleženci bodo dobili odgovore na naslednja vprašanja:
  • Kako najti svojo strast in jo zaživeti na delovnem mestu?
  • Kako prepoznati svoje kvalitete, ki podpirajo strast in jih razvijati sproti ob delu?
  • Kaj je osebna integriteta in kako jo vnesti v delovno okolje?
  • Kako ohranjati strastno delovanje v neprimernem okolju?
  • Kako združiti vse svoje kvalitete in zaživeti svoje poslanstvo?
Maja Golob
NE ČAKAJ NA VIKEND
17 korakov do boljšega ravnovesja med življenjem in delom, ki jih lahko takoj uporabite v praksi

Udeleženci bodo dobili odgovore na naslednja vprašanja:
  • Kako uravnoteženo je tvoje življenje?
  • Kaj imate vs. kaj si želite?
  • Kaj vas ovira na poti do cilja? Kako ovire pretvoriti v priložnosti?
  • Kako ustvariti podporno okolje za dosego vaših ciljev?
  • Kako učinkoviteje usklajevati delo, družino in čas ZASE?


Vsak udeleŽenec dogodka prejme darilo!
Pozitivne misli za lepši dan.
Sprememba v vašem čustvenem razpoloženju ima neposreden vpliv na vaše dojemanje okolja. Večkrat kot si boste neko misel ponovili, bolj bodo vaši možgani verjeli vanjo in bolj boste živeli v skladu z njo.
Ne glede na to, kaj vam prinese dan: verjemite vase!


Več o vsebini in o predavateljicah:

SLUŽBENA MEDITACIJA / Katarina Hőlzl
Zakaj sta meditacija in intuicija najbolj pomembni orodji uspeha in konkurenčne prednosti v 21. stoletju?

Dnevno smo soočeni z izzivi kako izboljšati svoje delovanje, kako postati hitrejši in bolj osredotočeni.
Sedaj je pravi čas, da se že na sami delavnici naučite treh od desetih orodij Simply Meditation.
Zgolj osebna izkušnja nas pripelje do uvida in želenih sprememb.
Delavnica je usmerjena izkustveno, praktično in vam bo pomagal razumeti povezavo med tehnikami in kako jih uporabljati dnevno za izboljšanje svoje storilnosti. Z dnevno vadbo boste umirili svoj um, povečali osredotočenost, izboljšali intuicijo, vodstvene sposobnosti, pospešili kreativnost ter inspiracijo. Pridobljeno znanje vam bo pomagalo pri znižanju stresa v telesu. Lažje boste opazovali svoje misli, občutke, izboljšali kvaliteto komunikacije in vodstvene sposobnosti.
Delavnica je namenjena managerjem, ki želijo dosegati vrhunske rezultate in tako postati voditelji 21. stoletja. Od delavnice boste odnesli največ, če želite ustvariti dodano vrednost za sebe in podjetje brez stresa.


Udeleženci bodo dobili odgovore na naslednja vprašanja:
  1. Kako stres, depresija in sindrom pregorelosti vpliva na dejavnike uspeha podjetja?
  2. Kako povečati produktivnost – energijo svojega tima in s tem podjetja?
  3. Kako izboljšamo intuicijo, kreativnost in s tem vodenje sebe in drugih?
  4. Kako izboljšamo neverbalno komunikacijo in povečamo možnost sklenitve posla?
  5. Kako orodja Simply Meditation pomagajo pri osredotočenem delovanju posameznika in doseganju ciljev podjetja?
Katarina Hőlzl je po zaključeni Pravni Fakulteti v Mariboru in diplomi MBA na poslovni šoli IEDC Bled School of Management pridobila licenco za poučevanje Simply Meditation in Atma kriya yoge.
Delala je na Univerzi v Mariboru, Višjem Sodišču v Mariboru in vodstvenih delovnih mestih v domačih in tujih podjetjih – Hofer, Engrotuš in drugih. Vodila je prodajne time, skrbela za optimizacijo delovnih procesov, strateško načrtovanje, kadrovsko – pravno svetovanje ter interna izobraževanja.
Pri svojem delu je spoznala, da podjetja zaradi posledic stresa izgubljajo uspešne managerje in dobre zaposlene. Na podlagi lastne izkušnje transformacije sindroma pregorelosti je spoznala orodja, ki pomagajo uspešno premagovati stres, povečujejo kreativnost, energijo, vzpostavijo notranje ravnovesje, znižujejo možnost kapi in izboljšajo neverbalno komunikacijo. Izvaja individualne coachinge za managerje, team buildinge za podjetja in izobraževanja na temo obvladovanja stresa ter učinkovitega vodenja.
katarina.human@gmail.com / http://sadhana.dev.bhaktimarga.org/simply-meditation



STRAST IN INTEGRITETA NA DELOVNEM MESTU / Andreja Novak
Kako zaživeti svoje poslanstvo?
Na delavnici boste prejeli potrebno znanje, ki vam bo odprlo rezervne energije za okrepitev lastnega zavedanja. S pomočjo vaj, ki jih bomo skupaj opravili, boste začutili svoje notranje energije, ki krepijo vašo integriteto in spodbujajo strast do življenja. Posledično se bo izkristaliziralo vaše poslanstvo. Naučili se boste zaznavati svojo notranjo moč in negovati lastne energije. Naučili se boste zaščititi pred vplivi okolja, ki rušijo vaše namere in bremenijo vaše delo. V podporo raziskovanja sebe in svojih potencialov je dobro, da s sabo prinesete svojo astrološko karto, lahko jo brezplačno dobite na www.astro.com (tropical verzija), lahko pa pošljete rojstne podatke (datum, ura in kraj rojstva) in vam astrološko karto prinesem na delavnico samo. Na ta način boste spoznali znotraj dovršenega energijska sistema še svoj individualni potencial. Razumeli boste svoje dosedanje ravnanje in dobili recept za uspešno, strastno poslovno in osebno življenje z integriteto. Se že veselim našega srečanja!

Udeleženci bodo dobili odgovore na naslednja vprašanja:
  1. Kako najti svojo strast in jo zaživeti na delovnem mestu?
  2. Kako prepoznati svoje kvalitete, ki podpirajo strast in jih razvijati sproti ob delu?
  3. Kaj je osebna integriteta in kako jo vnesti v delovno okolje?
  4. Kako ohranjati strastno delovanje v neprimernem okolju?
  5. Kako združiti vse svoje kvalitete in zaživeti svoje poslanstvo?
Andreja Novak je energijska raziskovalka, terapevtka, soustanoviteljica društva Angel.si, direktorica podjetja Merkaba d.o.o., vodi in organizira energijske oddaje na TV3 in GoldTV-ju, kjer širi obzorja ljudi in predaja številna znanja iz različnih področij: osebnih in poslovnih energij, feng shuia. Je diplomirana notranja dizajnerka, ki raziskuje poti in razvija izdelke za optimalno podporo posamezniku, ki želi zaživeti na polno v svojih potencialih. Je edina izvajalka delavnice Astropostavitev v Sloveniji in redno izvaja delavnice Jasnovidnosti na otoku Krapanj na Hrvaškem.
Postavila je dovršen način delovanja z energijami tudi za terapevtsko delo, ki ga tudi poučuje. Živi svoje poslanstvo s strastjo in integriteto in je pionir na svojih področjih. Njeno znanje odpira nove podporne prostore in energije, ki jim sledijo mnogi.
www.andrejanovak.si / www.merkaba.si / www.horoskop-tarot.si / www.sms-svetovanje.si



NE ČAKAJ NA VIKEND / Maja Golob
17 korakov do boljšega ravnovesja med življenjem in delom, ki jih lahko takoj uporabite v praksi
Živimo v digitalnem svetu, v katerem se meja med delom in zasebnim življenjem vedno bolj briše: s pametnimi telefoni, e-pošto in internetom smo povezani 24 ur na dan, stopnja stresa v našem življenju pa narašča.
V tej dinamični delavnici boste odkrili, ali ste v nevarnosti, da pregorite in kaj lahko storite, preden delo začne vplivati na vaše zdravje in srečo. Odkrivali bomo omejujoča prepričanja, ki vas zadržujejo na mestu in spoznali, kako ustvariti prihranke časa, da boste imeli več časa za tisto, kar vam je resnično pomembno. Presenečeni boste ob spoznanju, da v vašem življenju že obstajajo pomembni dejavniki podpore, ki jih večina zanemari, in kako vam le-ti lahko pomagajo pri doseganju vaših ciljev. Dobili boste praktične nasvete o tem, kako doseči boljše ravnovesje med delom in zasebnim življenjem, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.
Delavnica združuje individualno delo, delo v parih in skupinsko delo.


Udeleženci bodo dobili odgovore na naslednja vprašanja:
  1. Kako uravnoteženo je tvoje življenje?
  2. Kaj imate vs. kaj si želite?
  3. Kaj vas ovira na poti do cilja? Kako ovire pretvoriti v priložnosti?
  4. Kako ustvariti podporno okolje za dosego vaših ciljev?
  5. Kako učinkoviteje usklajevati delo, družino in čas ZASE?
Maja Golob je mama, žena, podjetnica, marketinška svetovalka, kreativna voditeljica, zagovornica ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem ter avtorica knjižne uspešnice 'Ne čakaj na vikend'.
Po zaključeni Ekonomski Fakulteti je kariero začela kot ena prvih sodelavk v ekipi Sandija Češka, s katero je postavil temelje danes največji družbi za direktni marketing v Evropi. Kot vodja blagovnih znamk, kasneje pa direktorica marketinga za 11 držav srednje in vzhodne Evrope je oblikovala temelje za razvoj več blagovnih znamk. Od leta 2002 s partnerjem vodi agencijo Spago in z ekipo pomaga podjetjem preoblikovati marketinške aktivnosti v učinkovite, dobičkonosne poslovne modele, ki v ospredje postavljajo potrebe strank.
Po soočenju z izgorelostjo se je zavezala, da bo z deljenjem svoje izkušnje pomagala vsem, ki so v nenehni dirki s časom in obveznostmi ujeti v rutino, pri tem pa pozabljajo nase in svoje potrebe. Knjiga Ne čakaj na vikend je od izida navdihnila na tisoče žensk. Svoja spoznanja in praktična orodja za uspešno krmarjenje med življenjem in delom Maja deli na predavanjih, delavnicah v podjetjih ter zapisih na blogu.
necakajnavikend.si / www.spago.si/sl

 

Kotizacija in popusti

Kotizacija: 190,00 EUR z vključenim DDV, za člane GZS 140,00 EUR z vključenim DDV

Kotizacija vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo, potrdilo o udeležbi na seminarju, pogostitev med odmorom.parkiranje, izmenjavo e-vizitk z ostalimi udeleženci dogodka ter možnosti mreženja.
Dodatni popust pri prijavi več udeležencev iz istega podjetja: 5 % za 2 udeleženca, 10 % za 3 udeležence, 15 % za 4 udeležence, 20 % za 5 in več udeležencev.
Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj 3 dni pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 20 EUR + ddv. Odjavo lahko pošljete na e-naslov petja.orehek@gzs.si.

 

eVizitkanje - spoznajte soudeležence dogodka

Vas zanima, kdo so ostali udeleženci dogodka? Se želite povezati z njimi? Predstavite sebe in vaše podjetje in v zameno pridobite E-vizitke ostalih udeležencev. E-vizitka vključuje naslednje podatke: ime in priimek, podjetje, elektronski naslov in vašo predstavitev. 

 

Soorganizatorja
     


Pokrovitelj vode med odmori Medijski pokrovitelj Pokrovitelj tiska


Več informacij:
Petja Orehek
petja.orehek@gzs.si
T: 01 5898 480

Fotogalerija