David Allen, avtor istoimenske uspešnice uspešnice 'GTD', prvič v Sloveniji. Naučite se kako upravljati s svojimi obveznostmi v poslovnem in zasebnem življenju. S pravim načinom boste reševali preobremenjenost ter kaos in zaživeli brez stresa.
Seminarski trojček Kako do več kvalitetnih kontaktov iz cikla Kreativnost in vodenje na GZS je namenjen vodjem in posameznikom na vseh ravneh, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo.
Trojček »Vitko, agilno in osredotočeno - formula uspeha« iz cikla Kreativno vodenje je namenjen lastnikom podjetij, managerjem in zaposlenim. Na seminarju se boste naučili kako biti z lahkoto prilagodljivi, odzivni, hitri, učinkoviti, uspešni, organizirani in usmerjeni v rezultate. Vse to z lahkoto dosežete z uvedbo tehnik vitkega in agilnega poslovanja, prilagojenih za vaše delovno okolje.
V Slovenijo prihaja "Mr. Negotiator", ki vam bo zaupal tehnike pogajanj največjih svetovnih mojstrov!
Ne zamudite! Prvi seminar iz cikla Go Digital Digitalna realnost in trendi Google torek, 14. februar 2017, od 9.30 do 11.30, Ljubljana, GZS, dvorana A Kakšno je stanje digitalizacije pri nas in v svetu, kje so največji izzivi in kakšni so trendi. Več o tem boste izvedeli na seminarju 14. februarja.
Trojček "Uglašeno vodenje" iz cikla Kreativno vodenje je namenjen vodjem in posameznikom na vseh ravneh, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo. Tokrat smo združili tri vidike vodenja: prvega za tiste, ki želijo več ustvarjalnosti in etike, drugega za tiste, ki želijo voditi timsko in z zaupanjem, tretjega pa za vse, ki se soočajo z mlajšimi generacijami v timu (tkim ipsiloni).
So vaši kupci podjetja? Izkoristite ciljno usmerjeno oglaševanje preko GZS!
Vse več vodij se zaveda pomena ustvarjalnosti in prevzema osebno odgovornost za inoviranje v podjetju. Načinov, kako voditi in uresničevati inovacijske postopke, je toliko, kot je organizacij. Če boste prepoznali in razumeli posebnosti inoviranja v vašem konkretnem primeru in posledično izvajali prave aktivnosti, bo vaša organizacija imela največ koristi od inoviranja.
Vodje na srednjem nivoju se pogosto nahajajo med dvema ognjema: na eni strani je vrhnji menedžment ali lastniki, na drugi strani pa so podrejeni.