Zapri

Arhiv: Zaveza za 5 % manj sladkorja v brezalkoholnih pijačah

Podjetja iz sektorja brezalkoholnih pijač so prve zaveze podpisala leta 2015, ko so se zavezala, da brezalkoholnih pijač ne bodo oglaševala otrokom, mlajšim od 12 let, da se bodo odgovorno obnašala v osnovnih in srednjih šolah, da bodo jasno informirala potrošnike o energijski vrednosti na lastnih blagovnih znamkah, da bodo potrošniku ponujala čim širšo ponudbo različnih pijač ter da bodo spodbujala zdrav življenjski slog zaposlenih, pa tudi celotne družbe.

Prav na 6. obletnico podpisa prvih zavez so podpisniki podpisali dodatno zavezo odgovornosti, s katero se zavezujejo, da bodo do konca leta 2025 v brezalkoholnih pijačah znižali vsebnost sladkorja in s tem tudi povprečen energijski iznos 100 ml brezalkoholnih pijač za 5 %.

Generalni direktor GZS mag. Aleš Cantarutti je ob tej priložnosti izpostavil pomen družbene odgovornosti podpisnikov in njihov prispevek k trajnosti v teh zahtevnih časih.

Marián Šefčovič, predsednik Združenja industrije pijač je povedal: »Odgovornost do okolja, v katerem sobivamo, tudi v poslovnem svetu stopa vse bolj v ospredje. Vsi člani Združenja industrije pijač se zavedamo, da je prav vzajemni, trajnostni odnos do potrošnikov in narave eden ključnih dejavnikov, ki bo v naslednjih letih oblikoval našo prihodnost ter nenazadnje odločal o našem poslovnem obstoju. Zato me veseli, da smo že leta 2015 podpisali Zaveze odgovornosti, ki jih spoštujemo, podpiramo in dosledno izvajamo še danes in jih bomo tudi v prihodnje – tako na nivoju industrije, kot v posameznih podjetjih. Ponosni smo, da je trajnostno delovanje že postalo del našega vsakodnevnega razmišljanja in načrtovanja razvoja. To je namreč pomembna zaveza in obljublja bodočim generacijam lepšo prihodnost.«

Dr. Tatjana Zagorc, direktorica GZS-Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij, je izpostavila: »Dogajanje v sektorju pijač je izjemno pestro. Kar pa ne odvrača podjetij od aktivnosti na področju družbene odgovornosti in doprinosa k ciljem prehranske strategije Slovenije. Zaveza za še manj sladkorja v brezalkoholnih pijačah je vredna vse pozornosti. Proizvajalcem brezalkoholnih pijač je od leta 2015, ko so se zavezali k čim širši ponudbi pijač različnih prehranskih profilov, uspelo znižati povprečen energijski iznos 100 ml brezalkoholnih pijač za 6 %, kar je pomemben dosežek. S podpisom nove zaveze odgovornosti pa so podpisniki dodatno konkretizirali svojo zavezo k zniževanju vsebnosti sladkorja v brezalkoholnih pijačah, ki je v izhodiščnem letu 2020 znašal 6,46 g/100 ml pijače.«

Dodatno zavezo odgovornosti so podpisala podjetja: Atlantic Droga Kolinska d.o.o., Coca-Cola HBC Slovenija d.o.o., Costella d.o.o., Dana d.o.o., Fructal d.o.o., Nektar Natura d.o.o., Pivovarna Laško Union d.o.o., Radenska d.o.o. in Vital Mestinje d.o.o..

Več informacij:


Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.