Zapri

Drugi tir je prednostni razvojni projekt

Zaradi velikega razvojnega potenciala naj financiranje in izgradnjo drugega tira izvede država. GZS-Združenje za promet predlaga, da naj država, če se želi izogniti povečanju javnega dolga zaradi najetih kreditov, sklene z DARS-om mandatno pogodbo o izgradnji drugega tira. DARS se za to naložbo zadolži v svojem imenu in za svoj račun, vendar na podlagi poroštva države.

Arhiv: Poziv Državnemu zboru: Redefinicija minimalne plače ob istočasni razbremenitvi stroška dela!

Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) poziva matični odbor Državnega zbora, da predloga Zakona o dopolnitvi minimalne plače ne podpre, dokler ne bodo istočasno izvedeni in uveljavljeni ukrepi, ki bodo razbremenili strošek dela delodajalcev. Vlada RS naj to stori v sodelovanju in aktivnem dogovarjanju z vsemi socialnimi partnerji. Le tako bo mogoče zagotoviti nova delovna mesta, pravičnejšo porazdelitev blaginje države in večjo konkurenčnost gospodarstva.

Arhiv: Na Vrhu slovenskega gospodarstva o industrijskem preporodu

Prek 450 vodilnih predstavnikov gospodarstva, stroke in politike je danes na jubilejnem 10. Vrhu slovenskega gospodarstva, ki ga je organizirala Gospodarska zbornica Slovenije (GZS), razpravljalo o ključnih ukrepih, ki bi zagotovili pogoje za nadaljnji industrijski preporod v Sloveniji. Pri tem ne gre zgolj za tehnološki razvoj, temveč tudi za oblikovanje prijaznejšega širšega poslovnega okolja, od davčnega, administrativnega do razvojnega in izobraževalnega.

Arhiv: Sektorska delegacija pekarjev v Emilio Romagno in na EXPO Milano

Delegacija 8 predstavnikov iz pekarske in povezanih dejavnosti odhaja v ponedeljek, 19. oktobra, na tridnevno strokovno delegacijo v regijo Emilio Romagno in na EXPO Milano 2015. Delegacijo organizirata Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) in SPIRIT Slovenija v sodelovanju z regijo Emilia Romagna in ICE Ljubljana.

Arhiv: Evropa govori o industrijskem preporodu. Kaj pa mi?

Na novinarski konferenci je bil predstavljen Manifest industrijske politike ter prikazano stališče GZS o predlogu proračuna 2016-17, ki je sprožil nezadovoljstvo gospodarstvenikov, vključno s protestom UO GZS.

Arhiv: Pripravljen Manifest industrijske politike

Manifest industrijske politike bo ključno žarišče razprave na 10. Vrhu slovenskega gospodarstva v torek, 20. oktobra, kjer bomo gostili tudi evropsko komisarko, pristojno za industrijo, gospo Elżbieto Bieńkowsko.

Končno: obetajo se nam sistemske spremembe poklicnega zavarovanja …….

V sistem poklicnega zavarovanja so vključena delovna mesta, ki zaradi tehnoloških in organizacijskih sprememb vanj ne sodijo več ali sploh več ne obstajajo. Končno bodo seznam prečistili. GZS pričakuje rešitev v šestih mesecih.

Arhiv: Napovedi makroekonomskih kazalcev SKEP GZS: Krepitev zasebne potrošnje

V tekočem letu Analitska skupina SKEP GZS napoveduje 2,5-odstotno gospo­darsko rast. Za 2016 pričakujemo nižjo rast, predvsem zaradi padca investicijske potrošnje vezane na izpad financi­ranja iz EU programov in umiritve na izvoznih trgih.

Arhiv: Katainen in Bulčeva na GZS: Priložnosti za investicije so tudi priložnost za nova delovna mesta

Evropski denar je na voljo za donosne projekte, v katere se bo nujno vključeval tudi zasebni kapital. O financiranju v Bruslju odloča neodvisni investicijski odbor. Zato naj se podjetja čim bolj organizirajo v investicijska partnerstva, izkoristijo pa lahko tudi neposredne poti do Bruslja. To sta na današnjem srečanju na Gospodarski zbornici Slovenije (GZS) v pogovoru z vodstvom GZS in predstavniki številnih podjetij poudarila podpredsednik Evropske komisije Jyrki Katainen in evropska komisarka Violeta Bulc.

Arhiv: Počena tirnica na naši edini železniški povezavi z zalednimi trgi

Na Združenju za promet pri Gospodarski zbornici Slovenije smo bili danes s strani naših članov obveščeni o počeni tirnici na koprski progi, kar bo posledično povzročilo zaprtje te enotirne železniške proge za dve uri, zaradi obnovitvenih del. Konkretni primer potrjuje nujnost izgradnje II. tira na naši edini železniški povezavi z našimi zalednimi trgi, kot so Avstrija, Madžarska, Slovaška, Češka, itd. Nastalo gospodarsko škodo našim podjetjem in njihovim strankam, zaradi takšne nepredvidene okvare na železniški povezavi, nihče ne upošteva pri finančni konstrukciji za izgradnjo drugega tira. Odločevalcev to očitno ne zanima, saj strošek ni stvar državnega proračuna.

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.