Zapri

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.


    Arhiv: 5 namigov za konstruktivno podajanje povratnih informacij na daljavo

    Koristen namig

    Delo od doma je še vedno eden najpomembnejših ukrepov za preprečevanje širjenja epidemije, zato smo na portalu https://officevibe.com/poiskali pet namigov o tem, kako dati konstruktivne povratne informacije zaposlenim pri delu na daljavo. Podajanje povratnih informacij je sicer vedno dobrodošlo, saj zaposlenim omogoča, da kar najbolje izkoristijo svoj potencial.

    1. Ko se prijavite v pogovor, najprej »preberite« svoje sogovornike in vzpostavite zaupanje

    Del uspešnega podajanja konstruktivnih povratnih informacij je medsebojno zaupanje. Če želite vzpostaviti to zaupanje, si vzemite minuto časa, da se s sogovorniki povežete na človeški ravni, preden se lotite dela.

    2. Povežite se prek videa

    Pogovor »iz oči v oči« zmanjšuje tveganje za napačno komunikacijo, saj je velik del učinkovite izmenjave povratnih informacij prav razumevanje, kako jih vaši zaposleni sprejmejo na kognitivni in čustveni ravni.

    3. Izpostavite namen povratne komunikacije, postavite jo v ustrezen kontekst in ne hitite

    Ne pozabite, da podajanje povratnih informacij ni le še ena »kljukica« med vašimi opravljenimi nalogami. Vzemite si dovolj časa za razlago povratnih informacij svojim zaposlenim.

    4. Določite konkreten akcijski načrt

    Po izmenjavi povratnih informacij je naslednji korak konkreten načrt, sestavljen iz posameznih postavk, s katerim zaposlenim jasno pokažete pot do uspeha.

    5. Pred odjavo sogovornikom »izmerite utrip«

    Pomembno je, da se s sestanka tudi pravilno odjavite. S pritiskom na gumb »končaj sestanek« se povezava namreč dobesedno prekine, zato sestanek zaokrožite z vprašanji, kot so: kako ste se na lestvici od 1 do 10 počutili na sestanku, ali: se vam zdi, da imate vse, kar potrebujete za naslednji korak in če ne, kaj še manjka?

     Vir >>

     

     


    Fotogalerija





     

    Arhivi