September je že tradicionalno čas za Konferenco komunalnega gospodarstva, ki je osrednji komunalni dogodek. Rdeča nit letošnje 8. konference, ki bo potekala 20. in 21. septembra 2018 v Kongresnem centru Olimia v Podčetrtku, je kakovostno izvajanje storitev, ki postaja ključni dejavnik uspešnega poslovanja in strateška naloga komunalnih podjetij.
Upravljanje kakovosti je proces stalnih izboljšav, ki naj bi pripomogle k izpolnitvi uporabnikovih potreb po najnižjih možnih stroških. Ni namreč dovolj, če storitve zadostujejo standardom, ampak morajo biti tudi izvedene tako, da izpolnijo zahteve in pričakovanja uporabnikov.
Na konferenci bomo predstavili posebnosti storitev in poudarili, zakaj komunalne storitve zahtevajo drugačne pristope pri doseganju in merjenju kakovosti in kako se s pozitivnimi izkušnjami uporabnikov krepita prepoznavnost in ugled komunalnih podjetij.
Posebno pozornost bomo namenili celovitemu obvladovanju poslovnih procesov in pomenu ustvarjalnega vodenja za kakovostno poslovanje. Spoznali bomo, kako vgraditi model odličnosti v poslovanje podjetja, kakšna je dodana vrednost za komunalna podjetja in preverili, kako v programe izboljšanja kakovosti vključiti zaposlene. O tem je Philip B. Crobsy, znani guru kakovosti, zapisal: »Kakovost je preveč pomembna, da bi jo prepustili strokovnjakom. Strokovnjaki morajo voditi program, uresničevanje kakovosti pa je obveznost in priložnost ljudi, ki izvajajo delovne naloge.«
Podrobnejše informacije o programu konference, načinu prijave, kotizaciji, posebnih ugodnostih ter možnosti nastanitve so na voljo na spletni strani konference.
Kakovost je odgovornost nas vseh, zato vabljeni, da se nam pridružite v Podčetrtku!
|