Vljudno vabljeni na delavnico, ki se osredotoča na pomembne teme prodaje. Delavnica je konkretna, zanimiva in praktično naravnana. Njen namen je omogočiti še večji uspeh v prodaji, odpreti nove poglede, nadgraditi spretnosti in znanja.
»NOVOSTI IN NADGRADNJA ZA ŠE VEČJI USPEH V PRODAJI«
Delavnica s poudarkom na novostih in rezervah v stikih s strankami in v prodaji
V prodaji in stikih s strankami se vedno skrivajo rezerve in možnosti za dodaten uspeh. Nova spoznanja v prodaji jasno kažejo, kdaj in kako bomo v prihodnosti še bolj uspešni, saj se stranke spreminjajo. Poudarki v prodaji se spreminjajo, tako kot najbolj učinkovita dejanja-usmeritve. Pomembno jih je poznati, da jih lahko izkoristimo sebi v prid v stikih z vedno zahtevnejšimi strankami.
Najboljše rešitve so večkrat enostavne, logične in hitro prepoznamo njihovo smiselnost, so pa pomemben temelj za še večji uspeh v prihodnosti. Povečali bomo zavedanje področij z rezervami in izkoriščanje le teh.
V vsakdanji delovni rutini večkrat delujemo na običajen način, zato je »osvežitev« v obliki novih rešitev koristna, saj lahkotneje dosežemo uspeh. Napredek v prodaji vedno osrečuje.
VSEBINA:
Najpomembnejši vplivi na rezultat in pomembna nova dejstva v prodaji
- Pomembno in priporočljivo o novih prodajnih navadah. Kupci se spreminjajo: rešitve in najučinkovitejši pristopi - izkoriščanje nam v prid. Novi poudarki in »nova« najpomembnejša faza v prodajnem procesu. Uporaba najbolj koristnega iz psihologije prodaje
- Preseganje pričakovanj strank danes – kje in kako. Pomembne spretnosti prvih stikov. Izkoristimo priložnosti: pomembni trenutki v prodajnem procesu in kje so večkrat še rezerve
Izkoriščanje potencialov: odličen intervju ter gradnja odnosov
· Odnosi so v prodaji zelo pomembni, odlična izvedba intervjuja ter vrste in tehnike vprašanj. Tehnike gradnje odnosov in zaupanja.
· Razumevanje kaj je (RES) vrednost za stranko. Kakovostno: vnaprejšnja priprava »pametnih« vprašanj, tehnika vodenja pogovorov (LE) s postavljanjem vprašanj
Proces skrbi za pomembne – ključne stranke:
- Proces skrbi za ključne stranke (kaj, kdaj, kako, koliko…). Iz raziskav: zakaj stranke (poslovni partnerji) res odhajajo. Priporočljive aktivnosti in nove navade v tem zanimivem procesu. Predstavitev »dobrih praks« in novih rešitev - torej se da
Učinkovito vodenje prodajnih sestankov – srečanj
- Vodenje sestankov - kaj lahko naredimo še bolje. Odlična priprava na prodajni - poslovni sestanek in kaj res motivira mojo najboljšo stranko. Priprava naših »močnih točk« in kakovosti s katerimi bomo motivirali sogovornika. Nadgradnja in definiranje ob predstavitvi naših izdelkov/storitev: gradnja vrednosti naših izdelkov, kaj vse omogočamo, naše koristi, kakovosti in prednosti
Področja z rezervami v prodaji
- Povečanje zavedanja in definiranje: področja z rezervami in rešitve.
- Nove in stare navade v prodaji: zavedanje starih navad in uvajanje novih koristnih - pozitivnih navad, aktivnosti. Vam všečen načrt uvajanja novosti
V praktičnem delu bomo povezovali tudi druge odlične rešitve iz prakse in prodajne nasvete iz marketinga izkušenj, dopolnilne prodaje, pridobivanja pozornosti in ustvarjanja zanimanja strank …
Pripravili bomo pripomočke, ki bodo pri vsakdanjem delu v konkretno pomoč in korist. Praktično uporabno znanje, bo predstavljeno na sproščen in zanimiv način.
Delavnica: je zanimivo, predvsem pa praktično naravnano izobraževanje, ki je zasnovano na aktivnem sodelovanju udeležencev. Sestoji se iz interaktivnih prezentacij, praktičnih nalog, treninga ter razvoja veščin.
Ciljna skupina: Delavnica je namenjena vsem, ki delajo v prodaji izdelkov ali storitev, ki so v stiku s strankami ter vsem, ki jih motivirata kakovost in napredek.
Delavnico bo vodil: g. Samo Zupanc, glavni trener iz organizacije Intelekt Maksimus. Gospod Samo Zupanc po izobrazbi Specialist managementa, je priznan strokovnjak širokega znanja in odličnega občutka za delo z ljudmi. Vedno motivira in v pozitivnem prenaša nove poglede in znanja. Na področju izobraževanja deluje že štirinajst let in je treniran ter certificiran po zahtevnih mednarodnih »Train the trainer« metodah. Delavnice in treninge prodaje izvaja v širšem slovenskem okolju ter sodeluje tudi z mednarodnimi podjetji. V tem času je uspešno vodil in zaključil več kot 480 delavnic. Z bogatimi izkušnjami s področja prodaje iz vsakodnevne prakse in z konkretnimi rešitvami vsakodnevnih problematik, vam bo na g. Zupanc na delavnici odgovoril na vsa vaša vprašanja.
Kotizacija:
- člani Severno Primorske gospodarske zbornice: 95,00€ + DDV
- nečlani: 150€ + DDV na udeleženca
Kotizacija vključuje udeležbo na seminarju, strokovno gradivo in postrežbo .
Kotizacijo vplačajte pred pričetkom seminarja na poslovni račun Gospodarske zbornice Slovenija številka SI56 0292 4001 7841 495, sklic 00 3080 + matična številka podjetja.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oz. do četrtka 14. marca 2019 preko elektronske prijavnice.
Rok za odjavo v pisni obliki:
- Pri odjavi v pisni obliki vsaj 7 delovnih dni pred seminarjem (do vključno 7. 3. 2019) vam kotizacijo vrnemo v celoti oz. je ne zaračunamo.
- Pri odjavi v pisni obliki od 3 do 7 delovnih dni pred seminarjem (do vključno 14. 3. 2019) vam zaračunamo administrativne stroške v višini 25 %. Gradiva v tem primeru ne pošljemo.
- Pri odjavah 1 ali 2 dni pred seminarjem (do vključno 15. 3. 2019) ali na dan izvedbe seminarja oz. ob neudeležbi brez predhodnega pisnega obvestila kotizacije ne vračamo oz. jo zaračunamo v celoti. Gradivo vam bomo v tem primeru poslali.
- V primeru premajhne udeležbe si pridružujemo pravico do odpovedi seminarja
Vabimo vas, da se nam pridružite!