Poreklo: Slovenija.
Kako lahko slovenski izvozniki podprejo Slovenijo,
kako lahko Slovenija podpre slovenske izvoznike.
Gradnja blagovne znamke zajema veliko več kot le izbiro imena in podobo logotipa. Ni dovolj, da je blagovna znamka zgolj dobro prepoznavna; vsebovati mora tudi dobro zgodbo. Uspešne znamke gradi jasna vizija, oblikovano področje delovanja in njihova edinstvena identiteta. Slednje ne velja le za podjetja, ki svoje izdelke ponujajo končnemu uporabniku, temveč v enaki meri za tudi B2B podjetja, ki uporabljajo t.i. ingredient brand.
Namen delavnice je ne le osveščanje in spodbujanje podjetij k uporabi slovenske znamke I Feel Slovenia (IFS), temveč tudi k izgradnji lastne blagovne znamke in jasnemu umeščanju na še kako zahtevnem nemškem trgu.
Na delavnica se bomo posvetili tudi izzivu, kako lahko slovenska podjetja na podlagi vrednot, ki jih simbolizira znamka IFS, predstavljajo lastno identiteto.
Delavnica bo v Münchnu, v četrtek, 23. maja 2019,
v konferenčni sobi Gorenje Vertriebs GmbH, Garmischer Str. 4-6, 80339 München.
Vodil jo bo Brand Building strokovnjak Klaus Thurner.
Delavnica bo v angleškem jeziku.
|
10:00
|
Zbor udeležencev ob kavi in prestah
|
Generalni konzulat Republike Slovenije v Münchnu delavnico organizira v sodelovanju z Uradom Vlade Republike Slovenije za komuniciranje, SPIRIT Slovenija, Slovensko turistično organizacijo in Gospodarsko zbornico Slovenije. Podprta je s sredstvi Projektnega gospodarskega sklada Ministrstva za zunanje zadeve Republike Slovenije
Kotizacije ni.
Prijave: sloconsulate.munich@gov.si
Dodatne informacije: Matej Leskovar,
+49 (0) 89 543 94 81 ali +386 (1) 478 6594.
|
10:30
|
Prvi del delavnice: Znamka Slovenije
|
12:00
|
Odmor za hitro kosilo
|
13:00
|
Drugi del delavnice: Zakaj / Kako / Kaj
|
15:00
|
Odmor ob kavi
|
15:15
|
Tretji del delavnice: Kako apliciramo na lastno situacijo
|
17:30
|
Individualna vprašanja
|
|
Prijazno vabljeni!