Usposabljanje: Prodaja ne glede na starost, je umetnost, znanost in igra
Datum:
13.09.2019 08:00 - 13.09.2019 16:00
Kraj: Štajerska gospodarska zbornica, Ulica talcev 24, 2000 Maribor
Kontakt: Vesna Herženjak, 02 220 87 27, vesna.herzenjak@stajerskagz.si
ZMAGOVALNA PRODAJNA MISELNOST
- Analiza navad in razbijanje + ustvarjanje novih navad, ki vodijo do uspeha: moč navad za vsakdanjo prakso mini test »streznitve«. osebni instalacijski protokol do uspeha z uporabo tehnike nazaj v prihodnost.
- Kaj delajo vrhunski prodajniki, da so konstantno uspešni samoocena prodajno komunikacijskih veščin na osnovi 12 ključnih karakteristik) in primerjava začetne in končne ocene na podlagi ponderiranih karakteristik.
- Kako se izogniti 18 napakam, ki »ubijajo« posel vsak od udeležencev bo sam ali mini timih identificiral tiste napake, ki se najbolj pogosto pojavljajo, poiskali pa bomo seveda tudi prave rešitve in načine za odpravo teh napak na prihodnjih izobraževanjih.
- Kako izbrati zmagovalne posle hitreje, lažje in z večjo verjetnostjo uspeha 4 ključna vprašanja in »Cheat Sheet kvalifikacije« po principu BANT.
SPOZNAJ SVOJO E.T. STRANKO (Splošne značilnosti različnih generacij v potrošnem svetu )
- »Kdo sem v očeh časa« spoznajmo svojo generacijo:
Značilnosti Baby boom, X in Y generacije. Močne in šibke karakteristike posamične starostne skupine. Vrednote in motivacije posamičnih generacij ter kdo so njihovi vzorniki
- Razlogi zakaj bi se sploh ukvarjali s problematiko medgeneracijskega sodelovanja demografski trendi in statistična (ne)resnica.
- »Z blagimi sredstvi lahko spremenite svet«: Priporočljivi komunikacijski kanali glede na generacijo Praktični nasveti primerne komunikacije
- »Prodaja je umetnost, znanost in igra« v medgeneracijski potrošnji Nakupne navade generacij Prodajni triki za posamično starostno strukturo Različne generacije cenijo različne stvari.
VEČNI EVERGREENI PRODAJE ( Konkretni nasveti za stranke različnih starostnih skupin )
- Spoznajte 4 faktorje, ki neposredno vplivajo na to kaj delate kot prodajnik in koliko boste prodali! Če vsakega od njih povečate za 10 %, se vam prodaja preverjeno in matematično dokazano poveča za 47 %!
- Delo s stranko na prodajnem obisku: Kaj stranka potrebuje in kaj bo od tega imela jutri (po principu t.i. Sales Doctor)? 40 TOP vprašanj za vse faze vodenja prodajnega razgovora.
- ključne informacije brez katerih prodajnik ne sme zapustiti sestanka.
ZAKLJUČEVANJE PRODAJNIH PRILOŽNOSTI IN DODATNA PRODAJA:
- Najbolj pogoste in učinkovite tehnike zaključevanja prodaje: kako zaključiti in prodati (izbor TOP 5 tehnik za stranko iz nabora možnih tehnik zaključevanja)?
- V iskanju možnosti dodatne prodaje Cross selling vs.up-selling (praktična izvedba v parih glede na konkretno situacijo udeležencev).
CILJI USPOSABLJANJA:
- povečati število zaključenih priložnosti oz. odprtih ponudb (t.i. win/loss razmerje) in s tem izboljšati prodajni rezultat,
- Zmanjševanje konfliktnih situacij/ugovorov,
- Razvoj motivacijskih dejavnikov, ki ustrezajo posameznim generacijam
- Medsebojno spoštovanje in zaupanje med različnimi generacijami,
- Zagotoviti si zvesto stranko, ne glede na njegovo starost,
- izboljšati argumentacijo prednosti vaše ponudbe oziroma ponujenih storitev in izboljšati prodajno predstavitev,
- izboljšali boste kvaliteto izvedbe reševanja ugovorov in zahtevnih situacij, kar posledično povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje komunikacijo s strankami in dobavitelji.
Fotogalerija