V komunikaciji se velikokrat lahko zapletemo v psihološke igre, ki izvirajo iz različnih referenčnih okvirov, ki jih imamo kot posamezniki. Zakaj nekateri doživijo mnenje kot kritiko, vprašanje kot obtožbo, argument kot dokazovanje, navodila kot razkazovanje moči nad njimi. Predstavili vam bomo, kako prepoznati, s kakšnim sogovornikom imate »opravka« in kako komunicirati ob različnih pristopih. Ozavestili boste ključna področja potencialnih nesporazumov v komunikaciji in zakaj je referenčni okvir tisti, ki pomembno vpliva na naš odnos do sveta, do sebe in do drugih ljudi. Vse to pa ima vpliv na način medsebojne komunikacije in še na kaj …. Večkrat se nam lahko tudi zgodi, da prenesemo pomanjkljive informacije, ker so nam določene stvari lahko samoumevne, našemu sogovorniku pa niso. Zato je pomembno, da na ustrezen način preverimo ali je sogovornik pravilno sprejel/razumel posredovane informacije.
Kolikor nam bo čas dopuščal, bomo tudi skozi izvedbo vaj naredili trening prenašanja sporočil/informacij in preverjanja razumevanja prenesenega sporočila.
Namenjena je:
vsem, ki želite prepoznati in ozavestiti svoje komunikacijske veščine ter veščine izgradnje dobrih medsebojnih odnosov skozi odličnost komunikacije.
Iz vsebine:
- kakšni so učinki starega reka, da »vsak od nas svet vidi skozi svoja očala«,
- kako lahko za minuto pogledate skozi očala drugih ljudi, ne da bi vam oni to zamerili,
- kako razvozlati gordijski vozel različnih značajev skozi štiri osnovne življenjske pozicije:
- + + pozicija (pozicija realnosti)
- + - pozicija (pozicija večvrednosti)
- - + pozicija (pozicija manjvrednosti)
- - - pozicija (pozicija obupa)
- kako postanete psiholog in prepoznate obrambne mehanizme sodelavcev in strank,
- kako prepoznate in prekinete psihološko igro »power-play«,
- kako ujamete ravnotežje pred pretirano popustljivostjo in pretirano zahtevnostjo do sodelavcev ter strank.
Udeleženci bodo spoznali, v kakšnih »življenjskih pozicijah« smo lahko v medsebojni komunikaciji. Zakaj nekateri doživijo mnenje kot kritiko, vprašanje kot obtožbo, argument kot dokazovanje, navodila kot razkazovanje moči nad njimi. Predstavili jim bomo, kako prepoznati, s kakšnim sogovornikom imajo »opravka« in kako komunicirati ob različnih pristopih. Ozavestili bodo ključna področja potencialnih nesporazumov v komunikaciji in zakaj je referentni okvir tisti, ki pomembno vpliva na naš odnos do sveta, do sebe in do drugih ljudi. Vse to pa ima vpliv na način medsebojne komunikacije in še na kaj ….
Strokovnjak:
Željko Ćurić, dr. med.
O.K. Consulting d.o.o.
Po poklicu je zdravnik in je soustanovitelj ter direktor projektov podjetja O. K. Consulting d.o.o.. V letu 1993 se je iz Dubrovnika preselil v Ljubljano. Specializiran je za delo na področju svetovanja, izobraževanja, treninga in klinične psihoterapije. Njegovo delovno področje obsega individualna in skupinska svetovanja, izobraževanja, usposabljanja in treninge na področju poslovne in športne psihologije ter psihoterapije. Željko svetuje tudi Specialni enoti Policije pri zahtevnih pogajanjih v kriznih situacijah. V letu 2009 je prejel priznanje za uvrstitev med TOP 10 izvajalcev izobraževanj v Sloveniji (Priznanje je v letih 2006 do 2010 podeljevalo podjetje Planet GV).
Hvala.