Spoštovani,
Vabimo vas na delavnico na temo OPTIMIZACIJA V LOGISTIKI, ki bo
v sredo, 9.februarja 2022, od 10:00 do 13:00,
v prostorih Koroške gospodarske zbornice, Koroška cesta 47, Dravograd.
Z nami bo strokovnjak dr. Marko Cedilnik, ki ima več kot 30 let praktičnih strokovnih izkušenj s področja upravljanja logistike in oskrbovalnih verig; ima poglobljeno teoretično in praktično znanje s področja prenove poslovnih procesov in upravljanja s spremembami. Po izobrazbi je doktor logističnih znanosti in univerzitetni diplomirani pravnik. V času med letoma 2000 in 2005 habilitiran za predavatelja na Politehniki v Novi Gorici, na področju projektiranja logističnih sistemov, od leta 2006 do leta 2016 habilitiran za predavatelja na Fakulteti za logistiko, Univerza v Mariboru, na področju organizacije in upravljanja v logistiki. Trenutno je habilitiran predavatelj na visoki strokovni šoli Erudio iz Ljubljane, smer logistično inženirstvo za področje oskrbovalnih verig. Poklicno pa opravlja delo izvršnega direktor logistike v Mercatorju d.d.
Za začetek izdelajte kratko samoanalizo:
1.Ali imamo za področje naše logistike zapisane standarde delovanja?
2.Kako pogosto merimo zadovoljstvo »kupcev« glede naše logistične storitve?
3.Katere korektivne ukrepe in izboljšave v naši logistiki smo izvedli v zadnjih 6 mesecih?
Če ste z vašimi odgovori povsem zadovoljni, ste na pravi poti transformacije in se nam pridružite ter nam pomagajte deliti vašo izkušnjo! Če niste povsem zadovoljni z odgovori, se nam pridružite, da skupaj zastavimo akcijski načrt za izboljšanje logistike v pogojih e-poslovanja
Moderator bo vodil in usmerjal analizo in oceno stanja VAŠE logistike in VAM na temelju svojih bogatih praktičnih izkušenj, ki temeljijo na stroki in zdravem logi(sti)čnenem razmišljanju, nakazal v kateri smeri se je vredno truditi in vlagati resurse podjetja za izvedbo željene (potrebne) optimizacije oziroma transformacije VAŠE logistične dejavnosti…
Kaj boste pridobili z udeležbo na delavnici:
Znali boste analizirati-oceniti dejansko stanje logistike v vašem poslu.
Znali boste odkriti najpogostejše napake v poslovanju vaše logistike v dobi e-poslovanja.
Znali boste pravilno opredeliti in izdelati načrt korakov izboljšav oziroma transformacije vaše logistike.
Srečanje bomo izvedli kot strnjeno delavnico, ki bo trajala cca 3 ure. Vemo, da je vaš čas dragocen, zato to srečanje snujemo, kot strnjeno obravnavo, na kateri bomo odprli ključna vprašanja sodobne logistike v pogojih e-poslovanja. Delavnica bo strukturirana v 3 ključne sklope:
9.45-10.00: Registracija udeležencev
10.00-11-00: 1.Sklop: Kako usodna je razlika med visokim obljubami na eni strani in pričakovanji uporabnikov (SERVICE LEVEL PROMISES) in dejansko izvedbo oskrbe – (SERVICE LEVEL EXECUTION)!
11.00-12.00: 2.Sklop: razvojno upravljanje tehnološko-organizacijskih resursov za optimalno učinkovitost logistike v aktualnih pogojih
12.00-12.15: odmor
12.15-13.00: 3. Sklop: Anketni vprašalnik za samooceno vaše logistike o pripravljenosti na zaostrene pogoje poslovanja v okviru aktualnih zahtev sodobnega poslovanja.
Kotizacija za seminar znaša:
- 80,00 EUR + 22 % DDV (skupaj 97,6 EUR) za člane GZS in
- 100,00 EUR + 22% DDV ( skupaj 122 EUR) za nečlane
TRR: 0292 4001 7841 495 Banka: Nova Ljubljanska banka d.d., IBAN SI56029240017841495; SWIFT LJBASI2X
TRR: 0310 0100 2177 231 Banka: SKB banka d.d., IBAN SI56031001002177231; SWIFT SKBASI2X
Pri plačilu navedite sklic 3010.
Za vse informacije smo vam na voljo na tel. številki 041 205 002 ali po mailu koroska.gz@gzs.si.
Za udeležbo na seminarju je obvezno izpolnjevanje pogoja PCT. Zagotovljena bo primerna razdalja med udeleženci.
ZA PRIJAVO KLIKNITE TUKAJ
Seminar bo izveden v skladu z navodili NIJZ.
Vljudno vabljeni!
|