24. maj 2022, od 13.00 do 14.00 ure + dodatnih 15 minut za Q&A
Kako komunicirati v težkih situacijah, ob zamudah, da ne zgubite kupcev
Zaradi covida in vojne se je na trgu pojavil nov izziv: preprosto ni možno dobaviti stvari, zamujajo ali jih ni.
Če pa dobite, se je cena vmes že močno povečala. Stranke in kupci postajajo slabe volje, se ujezijo in ste pred tem, da jih izgubite, kljub temu, da ste prej desetletja dobro delovali. Kako to rešiti?
- Kako komunicirati v težki ali nepredvidljivi situaciji?
- Kako sporočiti neprijetne novice ali odpovedi nečesa?
- Kako sporočiti zamude pri nabavi ali dostavi naročenih – izdelkov ali storitev … da ne ujezite ali zgubite kupca?
- Kaj storite, če se stranka razjezi?
- Rešitev, ki zagotavlja uspeh, je pravilna komunikacija s primerno izbiro besed in ustreznim načinom govora.
- Katere besede so to? Kako reagirati? Kaj reči?
- In ključno: Kako uspeti obdržati stranko?
Mag. Andreja Jernejčič
Mag. Andreja Jernejčič je direktorica podjetja za piar, komuniciranje, treninge javnega nastopanja in izobraževanja Lin&Nil z lastno blagovno znamko Andreja, ki deluje že več kot 10 let. Je tudi habilitirana kot predavateljica s področja komuniciranja, odnosov z javnostmi in medijev. Izobražuje s treningi in delavnicami v več kot 300 podjetjih tako iz Slovenije kot tudi tujine. Predava in vodi delavnice o komuniciranju, piaru, ustvarjanju osebnega piara, javnem nastopanju in odpravi treme, internem komuniciranju, pripravah zanimivih PowerPoint prezentacij, kriznem komuniciranju, organizaciji dogodkov doma in v tujini. Je avtorica štirih knjig, ena od njih pa je izšla tudi v angleškem jeziku.
Za člane GZS je cena udeležbe na webinarju 49,00 evrov (+DDV), za nečlane pa 59,00 evrov (+DDV).
Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj dan pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 20,00 EUR + ddv. Odjavo lahko pošljete na e-naslov petja.orehek.jerman@gzs.si.