Sejem kitajskih blagovnih znamk v Budimpešti - B2B poslovna srečanja, 15. – 17. junij 2022
Strošek udeležbe krijejo madžarski organizatorji
S ciljem pospeševanja in promocije gospodarsko trgovinskega ter kulturnega sodelovanja med kitajsko provinco Shandong ter srednje in vzhodnoevropskimi državami, bo med 15. in 17. junijem letos v Budimpešti potekal sejem kitajskih blagovnih znamk. Ob dogodku bo potekala tudi predstavitev kitajske kulture in možnosti za sodelovanje na tem področju.
Gre za poslovni dogodek, ki je v prvi vrsti namenjen predstavitvi kitajskega blaga, izdelkov in storitev tistim predstavnikom podjetij ali samostojnim podjetnikom, ki iščejo poslovne priložnosti in možnosti za sodelovanje s kitajskimi dobavitelji.
Seznam kitajskih podjetij najdete na tej povezavi.
Zaradi trenutnih omejitev kitajskih potovanj povezanih s Covidom, bo tridnevni dogodek na Madžarskem že drugič po vrsti potekal v hibridni obliki. Izdelki in predstavitve kitajskih podjetij bodo potekali v obliki sejemskega nastopa – vsako kitajsko podjetje se bo predstavilo na ločeni stojnici, obiskovalci iz evropskih držav pa se bodo lahko s predstavniki kitajskih podjetij srečali na samem razstavišču le preko spletne povezave. Vsem udeležencem, ki bodo v času obiska opravili vsaj šest sestankov s kitajskimi sogovorniki, bodo lokalni organizatorji povrnili stroške udeležbe v višini 180,00 €. Število udeležencev je omejeno, zato svetujemo zainteresiranim, da se prijavijo čimprej.
Dodatne informacije in prijava udeležbe: g. Marko Jare, tel: 01 5898 158, e-pošta: marko.jare@gzs.si
Dogodek organizirata regionalni Urad za razvoj trgovine pri Ministrstvu za trgovino Kitajske in Ministrstvo za trgovino province Shandong v sodelovanju s Central European Trade and Logistics Cooperation Zone (CECZ)