A veste, da v današnjem poslovnem svetu prijaznost v podjetju ni več opcija, temveč nuja?
Forbes, HBR, McKinsey in Fast Company so si enotni. Korporativno komuniciranje prevečkrat spominja na bojno polje. Podjetja od svojih zaposlenih zahtevajo in pričakujejo poslovne rezultate ne glede na ceno, ki jo le-ti pri tem plačajo. Prijaznost zaposlenih je pri tem zelo nizko na seznamu prednostnih nalog poslovnežev. In vendar, največje in najpomembnejše svetovne raziskave na tem področju jasno kažejo, da je prijaznost v podjetju eden ključnih dejavnikov pri:
● zmanjšanju stresa,
● boljši komunikaciji,
● večji lojalnosti zaposlenih in s tem tudi
● uspešnosti podjetja.
Prijaznost se začne in konča s komunikacijo. Ljudje se v vsakem trenutku odločamo, kako prijazni želimo biti do ljudi okoli sebe. In prav te na videz majhne odločitve vplivajo na kulturo podjetja.
Kaj je cilj motivacijskega predavanja?
Cilj motivacijskega predavanja je izboljšati uspešnost podjetja tako, da vam pomagamo ustvariti kulturo prijaznosti:
● Več empatije in sočutja,
● Več radovednosti,
● Več hvaležnosti,
● Več pozitivnosti,
● Večje samozavedanje in boljša skrb zase.
Zakaj PRIJAZNO JE BITI PRIJAZEN?
Motivacijsko predavanje vsebuje konkretne nasvete za boljšo komunikacijo s sabo in z drugimi. Izvedeno je na sproščen in duhovit način, v določenih delih z elementi stand-up komedije, saj si ljudje vsebine zapomnimo lažje in bolje, če so te prenesene v dobrem in pozitivnem vzdušju.
Česa se boste na motivacijskem predavanju naučili:
● Kako iz dneva potegnemo največ tudi, če vstanemo na levo nogo.
● Kako narediti svet okrog sebe bolj prijazen.
● Katera so vprašanja, ki bi morali sebi in drugim zastavljati pogosteje.
● Kako nas vidijo drugi, zakaj se do nas obnašajo tako, kot se in kaj narediti glede tega.
● Negativna prepričanja ljudi okrog nas in kako jih preseči.
● Kako s komunikacijo vplivamo na sočloveka in kako zgradimo zdrave odnose.
Predavateljica
Polona Požgan, je že 22 let medijsko izpostavljena predavateljica komunikacije in retorike, ki na svojih predavanjih s poslušalci na energičen in motivacijski način deli svoje znanje, izkušnje in zgodbe. Dobršnemu delu javnosti je znana tudi kot radijska moderatorka in televizijska voditeljica, v zadnjih letih pa je svoje znanje in izkušnje posreduje tudi preko on-line tečajev, treningov in seminarjev. Njen najbolj prepoznaven in uspešen projekt je prav Prijazno je biti Prijazen.
Prijave
Vsa mesta so zasedena.
SPOT Svetovanje Savinjska
Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.