Zapri

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.

Prijava na aktualne novice ZPN

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.


    Arhiv: Ljubezen do dela in dober namen -Temelj uspešnosti nepremičninskega posredovanja

    V ospredju mora zmeraj biti stranka, zaupanje ter osnovni cilj – prodati nepremičnino po najboljši možni ceni v primernem času ali najti novo nepremičnino, ki ustreza pričakovanju kupca. Na razliko kvalitete storitve v različnih državah pa vpliva nekaj ključnih faktorjev: zakonodaja, mentaliteta ljudi, velikost in zrelost nepremičninskega trga.
    V Sloveniji se je porodilo ključno vprašanje, ali obstoječa zakonodaja vpliva na boljšo in kvalitetnejšo storitev ali pa vpliva na nazadovanje storitve. Ali lahko posrednik enako zastopa tako kupca in prodajalca? Koliko je vredna njegova storitev? Vendar pa moramo kot akterji na nepremičninskem trgu, kljub morebitnim oviram, zmeraj skrbeti za najboljšo storitev za naše stranke.
    To pa lahko naredimo le z učinkovitim usposabljanjem posrednikov in vodij, internimi standardi dela, etičnim kodeksom ter s strategijo dela, ki omogoča neprestano rast in razvoj podjetja ter posameznikov.
    RE/MAX-ova tradicionalna filozofija Everybody wins, ki je zapisana tudi v istoimenski knjigi, se je izkazala uspešna tudi pri naših sosedih, kot sta Italija in Avstrija, s katero se radi primerjamo.
    Ta filozofija podkrepi novodobno razmišljanje, da mora posel in posamezniki temeljiti na dobrem namenu v vsem, kar delamo ter na ljubezni do svojega dela.
    Tudi v Sloveniji razvijamo to mentaliteto in se s specializiranimi storitvami, osredotočenimi na različne segmente, kot je RE/MAX Commercial, RE/MAX Novogradnje, RE/MAX Nadstandardne nepremičnine, želimo približati potrebam naših strank. 

    Fotogalerija





     

    Arhivi