Praktična delavnica nadgradnje prodajnih veščin in znanj
»Izkoriščanje rezerv v stikih s strankami in prodaji«
UČINKOVIT PROCES SKRBI ZA POMEMBNE STRANKE
Po izkušnjah se na področju aktivnosti v procesu stikov s pomembnimi strankami skrivajo večje rezerve in možnosti za dodaten uspeh. Zato vas vabimo na konkretno in v praktično uporabnost usmerjeno delavnico. V vsakdanji delovni rutini večkrat delujemo na »običajne načine«, zato so nove odlične rešitve koristne.
- Namen je odpreti nove poglede v procesu skrbi za pomembne stranke, osvojiti nove rešitve-tehnike ter nadgraditi spretnosti. Cilj je povečati zavedanje, kje so še rezerve, dati nov zagon aktivnostim in omogočiti še večji uspeh v prodaji.
Dobre prakse kažejo, da z nekaj novimi navadami-aktivnostmi lahko dosežemo še večji uspeh. Veliko je detajlov, ki jih lahko izboljšamo. Napredek in večja uspešnost v prodaji vedno zadovoljujeta.
KRAJ IN ČAS:
Torek, 25. september 2018 od 8.30 do 14.30 ure
v prostorih GZS Območne zbornice Koroška, Koroška 47 v Dravogradu.
VSEBINA:
PROCES SKRBI ZA POMEMBNE-KLJUČNE STRANKE
- Proces skrbi za ključne stranke (kaj, kdaj, kako, koliko…), iz raziskav: zakaj stranke (poslovni partnerji) res odhajajo
- Povečanje zavedanja: področja z rezervami, pravilno razumevanje strank in izkoriščanje potencialov, priporočljive aktivnosti in nove navade v tem zanimivem procesu, predstavitev »dobrih praks« in novih rešitev - torej se da
NADGRADNJA VEŠČIN: ODLIČEN INTERVJU S STRANKO IN GRADNJA ODNOSOV
- Odnosi so v prodaji zelo pomembni: spretnosti in tehnike gradnje odnosov ter zaupanja, odlična izvedba intervjuja ter vrste in tehnike vprašanj, povečanje zavedanja: odnose gradimo s postavljanjem vprašanj
- Pomembno: razumevanje kaj je (RES) vrednost za stranko, kakovostno: vnaprejšnja priprava »pametnih« vprašanj, tehnika vodenja pogovorov (LE) s postavljanjem vprašanj
UČINKOVITO VODENJE SESTANKOV-SREČANJ: KORISTNE NOVE NAVADE
- Odlična priprava na poslovni sestanek, kaj res motivira mojo najboljšo stranko, priprava naših »močnih točk« in kakovosti s katerimi bomo motivirali sogovornika
- Nadgradnja in definiranje ob predstavitvi naših izdelkov/storitev: gradnja vrednosti naših izdelkov, kaj vse omogočamo, naše koristi, kakovosti in prednosti
PRIPRAVA UČINKOVITIH PISNIH SPOROČIL V PROCESU STIKOV S STRANKAMI, KOMUNICIRANJE PREKO E-POŠTE
- AIDA sistem kot široko uporaben kakovosten temelj, odlični nasveti za največkrat uporabljene tekste: priprava tekstov za e-pošto, dopisov…
- Praktično uporabno: priprava učinkovitih sporočil znanim/potencialnim kupcem, potencial: kje lahko izboljšamo ponudbe
UČINKOVITA UPORABA TELEFONA V PROCESU SKRBI ZA POMEMBNE STRANKE
- Jasna struktura in vodenje pogovora, glavni razlog za klic, uvodna izjava in kako vzbuditi zanimanje preko telefona
- Odlični primeri/rešitve, o čem se pogovarjamo v klicih po ponudbah, Telefonska skripta kot praktično zelo uporaben pripomoček
Pripravili bomo pripomočke, ki bodo pri vsakdanjem delu v konkretno pomoč in korist. Praktično uporabno znanje, bo predstavljeno na sproščen in zanimiv način.
DELAVNICA:
je zanimivo, predvsem pa praktično naravnano izobraževanje, ki je zasnovano na aktivnem sodelovanju udeležencev. Sestoji se iz interaktivnih prezentacij, praktičnih nalog, treninga ter razvoja veščin.
CILJNA SKUPINA:
Delavnica je primerna za vse, ki delajo v prodaji ali so povezani z njo, za vse, ki so povezani s pomembnimi strankami ter vsem, ki jih motivirata kakovost in napredek.
TRAJANJE:
DELAVNICO VODI:
Delavnico bo vodil g. Samo Zupanc, ustanovitelj in glavni trener organizacije Intelekt Maksimus. Gospod Samo Zupanc, po izobrazbi Specialist managementa, je priznan strokovnjak širokega znanja in odličnega občutka za delo z ljudmi. Vedno motivira in v pozitivnem prenaša nove poglede in znanja.
Na področju izobraževanja deluje že štirinajst let in je treniran ter certificiran po zahtevnih mednarodnih »Train the trainer« metodah. Delavnice in treninge prodaje izvaja v širšem slovenskem okolju ter sodeluje tudi z mednarodnimi podjetji. V tem času je uspešno vodil in zaključil več kot 480 delavnic. Z bogatimi izkušnjami s področja prodaje iz vsakodnevne prakse in z konkretnimi rešitvami vsakodnevnih problematik, vam bo na delavnici odgovoril na vsa vaša vprašanja.
KOTIZACIJA:
- člani GZS Območne zbornice Koroška: 120,00 € + DDV na udeleženca, plačilo 146,40 €.
- nečlani: 150,00 € + DDV na udeleženca, plačilo 183,00 €.
Kotizacijo vplačajte pred pričetkom seminarja na poslovni račun Gospodarske zbornice Slovenije številka SI56 0292 4001 7841 495, sklic 00 3010 + matična številka podjetja.
PRIJAVE:
Prijave sprejemamo do 20.9.2018 do 12.00 ure na e-naslov oz.koroska@gzs.si, do istega dne tudi odjave, sicer se kotizacija zaračuna v celoti oziroma je ne vračamo.
Vabimo vas, da se nam pridružite!