Delavnica Prodaja kot umetnost - Od vsiljivega prodajalca do zvestega partnerja je namenjena vodjem in prodajalcem, ki bi radi prerasli »prodajanje« na klasičen način - z vsiljevanjem. Pridobljeno znanje vam bo omogočilo narediti kakovosten korak naprej na področju servisiranja strank. Na delavnici boste dobili odgovore na naslednja vprašanja: kaj in zakaj sploh prodajam, kako iz vsiljevalca postati zvesti poslovni partner. Končni cilj uporabe naučenega znanja je torej kako povečati promet brez (za marsikoga nadležnega) vsiljevanja izdelkov oziroma storitev potencialnim kupcem. Vsebine bodo predstavljene tako, da boste novo znanje lahko že naslednji dan uporabili v praksi.
MOJA PONUDBA
Ali sploh vem kaj ponujam; ali znam začutiti potencialnega kupca; se zavedam da prodaja vibracija in ne izdelek
Dr. Franc Gider
|
KOMUNIKACIJA IN PRODAJA
Kako s pravilnim komuniciranjem vzbujamo potrebe kupca, ga vodimo do uspešnega nakupa in ga spremenimo v partnerja.
Gregor Usenik
|
MOJA PONUDBA: Izboljšajte svojo vibracijo in izboljšali se bodo vaši poslovni rezultati.
Že Einstein in Tesla sta ugotavljala, da bo človeštvo lahko razumelo skrivnosti vesolja le skozi razumevanje vibracij. Tema postaja čedalje bolj aktualna tudi v poslovnem svetu. Ste se že kdaj vprašali zakaj so nekateri ljudje uspešni, čeprav delajo »malo po domače,« nekateri drugi pa delajo vse »po knjigi« pa jim nikakor ne uspeva? Ste se že kdaj vprašali zakaj delate to kar delate? Ali se dovolj zavedate, da vsak sestanek, pismo, izdelek ali storitev nosi v sebi določeno vibracijo, ki vpliva na nakupne odločitve potencialnih kupcev? Ali se zavedate, da je poslovna uspešnost posameznika odvisna od njegove vibracije?
- Energijski vidik posla.
- Kako vibracije vplivajo na naš posel?
- Kako dvigniti svojo vibracijo za večji poslovni uspeh?
KOMUNIKACIJA IN PRODAJA: Naučite se zgraditi dobre odnose s strankami.
Kaj loči dobrega prodajalca od njegovega odličnega kolega? Zakaj nekateri preprosto uživamo v prodaji, drugim pa le ta predstavlja hud stres? Odgovor leži v primerni poslovni komunikaciji.
Veljalo je, da je dober komunikator nekdo, ki lepo in tekoče govori, ki z besedami prepriča druge, da mu sledijo in zaupajo. To je le del resnice. Dober komunikator je tisti, ki dobro posluša, dobro sprašuje in zopet dobro posluša.
Si želite postati odličen prodajnik in pri tem uživati?
Spoznali boste:
- Pravila poslovnega komuniciranja
- Kako voditi poslovni razgovor s postavljanjem pravih vprašanj
- Kako obrniti ugovore kupca sebi v prid.
Potek delavnice |
|
9.00 - 10.30 |
1. del delavnice |
|
odmor |
10.45 - 12.15 |
2. del delavnice |
|
odmor za kosilo |
13.15 - 14:45 |
3. del delavnice |
|
odmor |
15:00 - 16:30 |
4. del delavnice |
O PREDAVATELJIH:
Dr. Franc Gider je po poklicu doktor biomedicinske tehnike. Kot poslovni svetovalec je v svoji dolgoletni karieri do večje učinkovitosti pomagal več kot 100 organizacijam iz Slovenije in tujine. Področja njegovega delovanja so obvladovanje stresa ter osebna učinkovitost in razvoj menedžmenta. Pred desetimi leti ga je stresno življenje privedlo do zdravstvenih težav, ki so mu spremenile življenje. Začel je raziskovati svet energij in vibracij. Z rednim prakticiranjem energijskih tehnik so nepojasnjene alergije izginile. Na osnovi lastne izkušnje se je odločil, da bo pridobljeno znanje posredoval vsem, ki bi radi stopili iz začaranega kroga nenehnega hitenja in stresa ter zaživeli bolj harmonično življenje. Njegovo poslanstvo je pomagati ljudem v poslovnem svetu do dviga vibracije za večjo kakovost življenja.
www.bizinaizi.si
Gregor Usenik, MBA, je svoje teoretično znanje komunikacije, vodenja timov, pogajanj, prodaje, trženja in promocije, pridobljenem na študiju MBA na KU School of Business, Kansas, ZDA je preveril in dopolnil v večletnem delu na različnih področjih. Medicinska in farmacevtska osnovna izobrazba pa mu dajeta ljubezen do dela z ljudmi. Izkušnje na področju vodenja, prodaje in medsebojne komunikacije je pridobival v več kot 20 letnem delu v različnih delovnih mestih in organizacijah. Sprva zaposlen v zdravstvu, ga je nadaljnja poklicna pot vodila v gospodarstvo, kjer je bil najprej zaposlen kot vodje prodajnih programov in se kasneje preizkusil v nalogi internega coacha in direktorja prodaje. Svoje znanje je pridobival tako v malih in srednjih podjetjih, kot okolju multinacionalk. Z ustanovitvijo lastnega podjetja se vsakodnevno ukvarja z vodenjem ljudi in prodajo artiklov in storitev, kar mu omogoča stik z realnim poslovnim svetom in njegovimi stalnimi spremembami. Več kot 25 let gledaliških izkušenj mu pomaga pri izpeljavi dinamičnih in kreativnih delavnic in treningov. Pri svojem delu ga vodi prepričanje, da so ljudje največja dobrina vsake organizacije in da je sistematično, intenzivno in pošteno delo s človeškimi viri edina prava pot do uspeha.
www.aserta.si
Kotizacija in prijave:
|
Cena za prijave do 23.12.2016 |
za člane GZS-Podjetniško trgovske zbornice
150 € z vključenim DDV / udeleženca
|
za ostale
180 € z vključenim DDV / udeleženca
|
|
Cena za prijave do 23.1.2017 |
za člane GZS-Podjetniško trgovske zbornice
180 € z vključenim DDV / udeleženca
|
za ostale
210 € z vključenim DDV / udeleženca
|
V ceno je vključena izvedba delavnice in kosilo.
Prijave sprejemamo do vključno ponedeljka 23. januarja 2017 Odpoved udeležbe brez finančnih posledic je možna najkasneje do 23. januarja 2017. V primeru, da prijavljeni udeleženci svojega sodelovanja (pisno / preko e-pošte) ne odpovedo v navedenem roku ali se dogodka ne udeležijo oz. ne pošljejo drugega udeleženca, do povrnitve kotizacije niso upravičeni oz. morajo poravnati celotno kotizacijo. Kotizacijo je potrebno poravnati najkasneje dva dni pred izvedbo delavnice na poslovni račun GZS pri NLB št. 02924 - 0017841495, sklic 2090 - 5217. V primeru odpovedi delavnice s strani organizatorja, zneske vplačane kotizacije vrnemo.