Vljudno vabljeni k organiziranem obisku slovenskih podjetij na največjem specializiranem sejmu živilske industrije in gostinstva, ki bo potekal v Dubaju med 26. februarjem in 2. marcem 2017. Sejem, na katerem se predstavlja preko 5.000 podjetij iz različnih koncev sveta, letno obišče 90.000 nabavnikov iz 160 držav sveta, Odlična priložnosti za navezovanje poslovnih stikov in pregled najnovejših proizvodov in inovativnih tehnologij v sektorjih hrane, pijače, gostinstva, gostinske opreme, oskrbe s hrano in podobno.
Največji specializirani sejem živilske industrije in gostinstva
OKVIRNI PROGRAM OBISKA:
Nedelja, 26. februar 2017
|
19:55 – 00:15+1
|
Let s Turkish Airlines Ljubljana-Istanbul TK1064.
|
Ponedeljek, 27. februar 2017
|
01:45 – 07:10
|
Let s Turkish Airlines Istanbul-Dubaj TK 762.
|
|
Skupinski prevoz letališče – hotel Citymax Bur Dubai 3*, namestitev.
|
11:00 – 12:30
|
Uvodni ogled sejma Gulfood v spremstvu uveljavljenega slovenskega strokovnjaka.
|
12:00 – 19:00
|
Individualni ogled sejma Gulfood.
|
Torek, 28. februar 2017
|
11:00 – 19:00
|
Ogled sejma Gulfood.
|
Sreda, 1. marec 2017
|
11:00 – 19:00
|
Ogled sejma Gulfood.
|
21:00
|
Zaključno, neformalno srečanje slovenskih udeležencev.
|
23:45
|
Skupinski prevoz hotel Citymax Bur Dubai 3* – letališče.
|
Četrtek, 2. marec 2017
|
02:25 – 06:40
|
Let s Turkish Airlines Dubaj-Istanbul TK 761.
|
08:15 – 08:45
|
Let s Turkish Airlines Istanbul-Ljubljana TK1061.
|
OKVIRNI STROŠKI OBISKA:
Okvirni stroški potovalnega aranžmaja, ki jih krijejo udeleženci sami neposredno izbranemu organizatorju potovalnega aranžmaja, znašajo 947,49 EUR. Navedeni znesek je informativne narave in velja za eno povratno vozovnico v ekonomskem razredu s prevoznikom Turkish Airlines, tri nočitve v enoposteljnih sobah z zajtrkom v hotelu Citymax Bur Dubai 3*, skupinski lokalni prevoz v Dubaju na relaciji letališče-hotel-letališče ter strošek agencije, ob minimalni udeležbi petih potnikov. Cena velja na dan datiranega dopisa (5. december 2016) oziroma do zasedbe prostih mest, saj je število sedežev po posamezni ceni na določenem letu omejeno. Za morebitne dodatne informacije o potovalnem aranžmaju vas vljudno vabimo, da kontaktirate neposredno izbrano potovalno agencijo HRG Slovenija, Nada Balažic, T 01/4233 636, E nada.balazic@si.hrgworldwide.com.
Za člane GZS znaša kotizacija 150,00 EUR na osebo (DDV vključen), za nečlane pa 300,00 EUR na osebo (DDV vključen).
GZS kotizacija za udeležbo v delegaciji za člane GZS znaša 150,00 EUR na osebo (DDV je vključen v ceno), za nečlane pa 300,00 EUR na osebo (DDV je vključen v ceno). Udeleženci za kotizacijo prejmejo organizacijsko podporo pri pripravi in izvedbi potovanja ter priročnik »Kako uspešno poslovati na Bližnjem vzhodu«. Račun za plačilo kotizacije vam bo posredovala GZS ob zaključku sprejemanja prijav.
PRIJAVE SPREJEMAMO Z IZPOLNJENIM PRIJAVNIM OBRAZCEM, DO VKLJUČNO 6. FEBRURJA 2017
PRIJAVE IN DODATNE INFORMACIJE:
Udeležbo v delegaciji potrdite z izpolnjenim prijavnim obrazcem po e-pošti na naslov: natasa.turk@gzs.si najkasneje do 6. februarja 2017. Za dodatne informacije o organizaciji obiska prosimo kontaktirajte:
Nataša Turk, E: natasa.turk@gzs.si ; T: 01 58 98 152