Termin in lokacija:
V sredo, 7. decembra 2016, od 09:00 do 13:30,
v prostorih Savinjsko-šaleške gospodarske zbornice, Rudarska 6a, Velenje.
Izhodišče:
Učinkovita prodaja blaga ali storitev se praviloma osredotoča na 3 ključna področja, katerim je potrebno posvetiti pozornost. Prvo področje je učinkovita organizacija prodaje kot procesa. Načrtovanje korakov, njihovih vsebin, ureditve zaporedja, organizacija, informatizacija. Drugo področje je povezano s prodajno ekipo oziroma izvajalci prodajnega procesa. Slednje je potrebno usposobiti za učinkovito izvajanje posamezne faze prodajnega procesa in za uporabo najbolj učinkovitih prodajnih tehnik in orodij.
V okviru tretjega področja izberemo najbolj uspešne metode, orodja in tehnike, ki so skladne s prodajno strategijo, panogo in segmentom odjemalcev, ki sodijo med naše ciljne kupce. Celoto je potrebno še učinkovito upravljati, voditi in uspeh je zajamčen.
Vse navedeno pa nima pravega učinka, če ne znamo prodati sebe, pritegniti pozornosti in / ali se osredotočiti na stranke, ki bodo za pridobljeno korist pripravljene plačati vrednost, ki nam bo omogočila obstoj, razvoj in pričakovane donose oziroma dobiček. Pričujoč program se primarno osredotoča na usposabljanje za to, kako prodati sebe, pritegniti pozornost, se osredotočiti na donosne stranke.
Cilji:
Ključni cilj programa je usposabljanje udeležencev za učinkovito prodajo na področjih:
vzpostavitve zaupanja vase in lastne storitve ter produkte.
razvoja ugleda in prepoznavnosti.
vzpostavitve zaupanja pri kupcih.
osredotočanja na stranke z največjimi potenciali.
ohranjanja obstoječih strank in pridobivanja novih.
uporabe sodobnih orodij trženja.
Vsebina seminarja:
VZPOSTAVITVE ZAUPANJA VASE IN LASTNE STORITVE TER PRODUKTE
a. Kdo sem, za koga sem in kakšna je moja konkurenčna prednost.
b. Katere so koristi in prednosti, ki jih lahko ponudim stranki?
c. Načela učinkovite prodaje.
d. Večni krog »jaz, stranka, produkt & storitev«.
e. Pri prodaji izhajam iz stranke.
UGLED IN PREPOZNAVNOST
a. Opredelitev ugleda in kako ga zgradimo.
b. Opredelitev lastne identitete in uporaba pri oblikovanju znamke, celostne grafične
podobe.
c. Razvoj prepoznavnosti skozi sodobna promocijska orodja.
d. Pravo razmerje prepoznavnosti in ugleda.
STRANKE KUPUJEJO PRI TISTIH, KATERIM ZAUPAJO
a. Elementi zaupanja in formula 1x1x1=1.
b. Izgradnja kakovosti produkta, storitve kot elementov zaupanja.
c. Dober glas seže v deveto vas, slab pa 100 x dlje.
d. Upravljanje s pričakovanji strank in zmanjševanje možnosti za razočaranje.
OSREDOTOČANJA NA STRANKE Z NAJVEČJIMI POTENCIALI
a. ABC analiza strank.
b. Izračun lastne cene in ocena donosnosti prodajne učinkovitosti.
c. Osredotočanje na stranke z največjimi potenciali.
OHRANJANJA OBSTOJEČIH STRANK IN PRIDOBIVANJA NOVIH
a. Izgradnja kroga zadovoljnih strank.
b. Upravljanje s prodajnim lijakom oziroma kako z najmanjšim vložkom v krog strank
pripeljati stranke z največjimi donosi.
c. Pridobivanje novih strank z uporabo najbolj racionalnih orodij.
UPORABE SODOBNIH ORODIJ TRŽENJA
a. Kako uporabiti spletni portal kot osnovno orodje prodajne učinkovitosti.
b. Obdelava potencialnih strank v prodajnem lijaku.
c. Optimalna konverzija potencialnih v dejanske stranke.
d. Negovanje odnosov s potencialnimi strankami.
Strokovni izvajalec:
Matjaž Ahac je podjetnik, specialist za razvoj veščin, vodenje delavnic, treningov in coaching z dolgoletnimi lastnimi izkušnjami v prodaji in pospeševanju prodaje. Pri svojem delu se posveča članom skupine kot posameznikom z razvojnimi potenciali in motivom za pridobivanje novih veščin ter profesionalno rast. Pristop, način in metode dela prilagaja osebnostnim lastnostim in ciljem posameznikov ter skupine kot celote. V ospredje postavlja metodo izkustvenega učenja, ki jo kombinira z delom v manjših skupinah in parih, izmenjavo konkretnih primerov in izkušenj, praktičnimi vajami s povratno informacijo, igro vlog, didaktičnimi pripomočki, samoocenjevanjem in vprašalniki. Maksimalno aktivira potenciale posameznikov, spodbuja ambicioznost, radovednost ter osebnostno in profesionalno rast. Za učinkovitost usposabljanja jamči s svojimi petindvajsetletnimi podjetniškimi in trenerskimi izkušnjami, ki jih deli z udeleženci ter dodano vrednost in razvoj novih veščin gradi predvsem na povsem konkretnih pozitivnih izkušnjah iz vsakodnevne delovne prakse.
Kotizacija:
- za člane SŠGZ znaša kotizacija 80,00 eur + DDV,
- za nečlane znaša kotizacija 100,00 eur + DDV.
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom delavnice na transakcijski račun pri NLB d.d. SI56 0242 6025 7005 041, sklic 07122016.
Prijave in odjave:
Prijave sprejemamo do vključno ponedeljka, 5. decembra 2016, preko e- prijave spodaj.
Pisne odjave upoštevamo do vključno ponedeljka 5. decembra 2016. Pri kasnejši odjavi ali neudeležbi kotizacijo zaračunamo v celoti oziroma je ne vračamo.