Gospodarska zbornica Slovenije - Poslovni tednik

Izredna številka, 25. marec 2020 

Ukrepi EU za blaženje socialno-ekonomskih posledic

Evropska komisija je krovni dokument z usmeritvami predstavila 13. marca 2020, nato se je dopolnjeval z dodatnimi odločitvami in konkretnimi predlogi – tudi v dialogu z državami članicami. Namen ukrepov je:

  • zdravstvenim sistemom zagotoviti potrebne zaloge z ohranjanjem celovitosti EU notranjega trga ter proizvodnih in distribucijskih vrednostnih verig,
  • podpreti trg dela, tako da kriza ne bo nesorazmerno prizadela prihodkov ljudi in delovnih mest ter da se preprečijo njeni trajni učinki,
  • podpreti podjetja ter zagotoviti likvidnost finančnega sektorja, da bo lahko ta še naprej financiral gospodarstvo
  • in državam članicam omogočiti odločno in usklajeno ukrepanje z izkoriščanjem popolne prožnosti okvirov za državne pomoči in fiskalnega okvira (Pakta za stabilnost in rast).

Nekaj ukrepov je Svet EU že podprl ali pa bodo države o njem razpravljale v tem in prihodnjih tednih. Evropski parlament bo o prvih predlogih razpravljal na izrednem plenarnem zasedanju v četrtek, 26. marca.

Poslovni nasveti v času koronavirusa

Preberite odgovore na najpogostejša vprašanja s področja delovne zakonodaje, likvidnosti in financ, pa tudi splošne poslovne nasvete in informacije … Objavljamo vsakodnevno ažurirane informacije o stanju in poslovanju z različnimi državami in še mnogo več.  

Komunikacijski načrt za obdobje po krizi

Vabljeni k ogledu zadnjega iz niza treh webinarjev z naslovom KOMUNIKACIJSKI NAČRT ZA OBDOBJE PO KRIZI o tem, kaj bomo - če bomo - spremenili v podjetju po tej krizi, ki je za vse nas nova, povsem nepoznana izkušnja. V katerih točkah lahko komunikacijo poenostavimo, v katerih točkah jo lahko naredimo bolj učinkovito? Kaj lahko naredimo sami, kaj bomo naredili skupaj s strokovnjaki?

V sodelovanju z Inštitutom Stopinje smo pripravili niz treh webinarjev, v katerih vas mag. Martin Lisec spodbuja k analizi in k aktivnemu načrtovanju vaše dejavnosti na področju poslovne komunikacije.

Več o webinarju

Poznate koga, ki bi ga vsebine
Poslovnega tednika tudi zanimale?

Prijavi se lahko tukaj