Novice


Digitalna strategija

Digitalna strategija

22. 11. 2018 od 13:00 - 15:15, GZS, Poslovna oaza

Interaktivni seminar je namenjen predsednikom uprav, direktorjem, članom uprav, vodjem poslovnega razvoja, vodjem poslovnim oddelkov, vodjem digitalnega poslovanja in digitalne poslovne preobrazbe, in vsem tistim, ki sodelujejo pri oblikovanju poslovnih in digitalnih strategij.


Program:

13.00 - 13.45
Uvod: predstavitev, pričakovanja, glavni izzivi
Temelji razumevanja strategij
  • Kaj je/ni strategija
  • Klasični in novi modeli oblikovanja strategij in povezanega okolja
  • Elementi prenosa strategije v redno poslovanje: poslovni model, programi, procesi, kultura, organizacijske zmožnosti
  • Izzivi uresničevanja strategije
13.45 - 14:30
Digitalna strategija
  • Značilnosti digitalnega okolja in kaj pomenijo za oblikovanje (digitalnih) strategij
  • ZAKAJ digitalna strategija
  • Kaj je/ni digitalna strategija
  • Kje je pravo mesto digitalne strategije
  • Povezava z modeli digitalnega poslovanja in z digitalno preobrazbo
  • Ključni elementi digitalne strategije
14.30 - 15.00
Oblikovanje digitalne strategije
  • Ključni nosilci oblikovanja
  • Zagotavljanje skladnosti poslovne in digitalne strategije in vizualni model le-te
  • Izzivi priprave digitalne strategije
  • Izzivi izvedbe digitalne strategije
  • Merjenje napredka : digitalni KPIs
15.00 - 15.15
Zaključek:
  • Na poti spremljanja uresničitve digitalne strategije (Takeaways)
  • Q&A
  • Interaktivna razprava

Celotni interaktivni seminar bo izvedel Aleš Štempihar, predsednik IIBA Slovenia Chapter.


Zakaj se udeležiti?

(digitalna) strategija pove KAKO prehoditi pot iz trenutnega poslovnega stanja naše organizacije v želeno novo (digitalno) poslovno stanje. Digitalno strategijo bomo obravnavali izključno s poslovnega izhodišča, digitalno tehnologijo pa bomo vključili zgolj na najvišjem nivoju v smislu zmožnosti, skladnosti in pomembnosti za poslovno strategijo.
Po seminarju boste lahko začeli s pripravo digitalne strategije oziroma, če boste sodelovali z zunanjimi strokovnjaki, boste vedeli kaj od njih zahtevati. Na pot oblikovanja in uresničevanja digitalne strategije se boste podali tudi z opozorili na njene temeljne izzive in z napotki, kako jih obvladati.


Predavatelj:

Aleš Štempihar, predsednik IIBA Slovenija, digitalni strateg, inovator poslovnih modelov
Kadar je potrebno začeti s temelji digitalnega poslovanja in videti prihodnost organizacije skozi digitalno preobrazbo, je Aleš prava oseba za pogovor in/ali sodelovanje. Kot digitalni strateg pomagala podjetjem pri pripravi digitalne strategije in roadmap-a njene izvedbe, kot inovator kreira nove digitalne poslovne modele, kot vodnik v okviru IIBA iniciative Digital42 pa vam lahko stoji ob strani celotno popotovanje skozi digitalno preobrazbe organizacije.
Aleš ima 25 let poslovnih izkušenj na področjih prenove strategij, izvajanja sprememb poslovanja, inoviranja poslovnih modelov, strateške poslovnega analiziranja in skrbnika izvedbe ključnih programov prenosa strategij v poslovanje. Aleš je tudi vodilni avtor Digitalne zaobljube.
Nekaj referenc s področja strateških prenov in digitalnega poslovanja: Mlekarna Celea, Turna, Istrabenz plini, Telekom, KD Group, Petrol, Iskra Mehanizmi, Skupina Salus, Iskratel, Nektar natura, SRIP Hrana.
Kot predavatelj nastopa na konferencah in posebnih dogodkih doma in v tujini.



Kaj boste na dogodku spoznali?

Spoznali boste zakaj se je sploh potrebno ukvarjati z digitalno strategijo, kako jo pravilno razumeti, kako zastaviti pripravo in njeno izvedbo ter spremljanje. Kako je digitalna strategija povezana s poslovno strategijo, z digitalnim poslovanjem in digitalno preobrazbo. Kje naj se nahaja digitalna strategija in kateri so njeni ključni elementi. Strategija brez uspešnega prenosa v poslovno prakso je samo slika neuresničene lepše prihodnosti, enako velja tudi za digitalno strategijo.


Kotizacija in popusti

1 seminar
140€ nečlan GZS, nečlan SRIP
100€ člani GZS
70€ člani SRIP
2 seminarja
260€ nečlan GZS, nečlan SRIP
180€ člani GZS
120€ člani SRIP
3 seminarji
390€ nečlan GZS, nečlan SRIP
270€ člani GZS
180€ člani SRIP


Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj 3 dni pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave, oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 50 EUR + ddv.

Izobraževanje vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo v elektronski obliki, pogostitev med odmorom ter parkiranje.

Odjavo lahko pošljete na e-naslov marusa.boh@gzs.si.


Fotogalerija