Novice


Kako doseči visoko raven digitalnih kompetenc zaposlenih?

 2. dan konference GoDigital je bil  v znamenju digitalnih kompetenc, saj je izkušnja s pandemijo koronavirusa  jasno izpostavila pomen digitalizacije za preživetje podjetij, s tem pa digitalne kompetence zaposlenih kot ključne za nemoten delovni proces.

Katja Mohar Bastar, direktorica Digitalnega inovacijskega stičišča Slovenije je v uvodnem nagovoru izpostavila: »Pred nami je izziv, kako doseči visoko raven digitalnih kompetenc zaposlenih. Pri razvoju in krepitvi digitalnih kompetenc, ki se zelo hitro spreminjajo, ima ključno vlogo predvsem ustrezno podporno okolje, sodelovanje ključnih akterjev, ustrezni ukrepi pri oblikovanju in načrtovanju šolskih in študijskih načrtov, kadrovske službe in primeri dobrih praks, ki nas lahko marsikaj naučijo.«

 

Premoščanje digitalnega razkoraka s krepitvijo digitalnih kompetenc, digitalizacije malih in srednje velikih podjetij in zagotavljanja podpornega okolja za digitalizacijo, so ključni izzivi, ki se jih loteva Digitalno inovacijsko stičišče Slovenije (DIH Slovenije). Na področju digitalnih kompetenc, smo se lotili raziskave potreb slovenskih malih in srednje velikih podjetij po digitalnih znanjih in veščinah, ki jih bomo zbrali v katalogu digitalnih kompetenc. Pripravili smo brezplačni poziv podjetjem za pridobitev ocene digitalne zrelosti. Na podlagi analize potreb podjetij in analize trendov na področju digitalizacije in na trgu delovne sile bomo v sodelovanju s ključnimi akterji pripravili predloge vsebin obstoječih oz. razvoj novih študijskih programov. Na področju digitalnih kompetenc je bil prav tako izjemnega pomena vavčer za dvig digitalnih kompetenc zaposlenih, ki je načrtovan tudi v prihodnje.

 

Več o 2. dnevu konference GoDigital na temo digitalnih kompetenc si preberite tukaj>>

Fotogalerija