Konferenca o kreativnosti


Boštjan Prijanovič

Boštjan Prijanovič se je šolal za davčnega inšpektorja in po spletu naključij postal oglaševalski strokovnjak. Je direktor agencije New Moment, pred tem pa je vodil agencijo Saatchi & Saatchi. S CNVOS je razvil in tri leta vodil je šolo Trženje poslanstva. Ima svoje podjetje za šolo trženja, občasno je kolumnist spletne revije Media marketing. Verjame v gibljivo mrežno organizacijo in svoje podjetje imenuje fluidna agencija.

Kontinuirano upravljanje kreativnosti v majhnih podjetjih
Dolgo časa sem mislil, da delam v oglaševanju. Potem se mi je posvetilo, da v bistvu vodim ljudi. Okoliščine so privedle do tega, da vodim oglaševalsko agencijo – a prepričan sem, da bi bil podobno učinkovit tudi, če bi vodil športno ekipo, proizvodno podjetje ali čistilni servis. Vodenje ljudi zahteva osebnostna in predvsem organizacijska znanja. In veliko kreativnosti in naprednega razmišljanja.