Novice


Arhiv: 4 namigi za produktivno delo od doma

4 namigi za produktivno delo od doma

Številna podjetja po svetu in pri nas v času pandemije COVID-19 zaposlenim priporočajo, naj delajo od doma. Za mnoge je delo na daljavo postalo nova resničnost, na katero se je/bo potrebno navaditi. Googlova ekipa je na portalu thinkwithgoogle.com (https://www.thinkwithgoogle.com/future-of-marketing/creativity/work-from-home-tips/) pripravila štiri namige, ki vam lahko pomagajo organizirati delo od doma tako, da boste ostali produktivni, sodelovalni, motivirani in učinkoviti vsaj tako kot v pisarni.

 

Ustvarite sprožilce za delo

Ko delate v pisarni, vsakodnevna rutina priprave in vožnje na delo pomaga vašim možganom, da se pripravijo na delovni dan. Ko delate na daljavo, si lahko sami ustvarite sprožilce za začetek delovnega dneva, s katerimi se pripravite na delo na podoben način: telesna vadba, branje novic ali kuhanje kave. Tudi vzpostavitev delovnega kotička - naj bo to ločena soba, popolnoma založena pisalna miza ali zgolj čisti del vaše kuhinjske mize - vašim možganom pomaga ugotoviti, da je to vaše delovno mesto, kjer boste produktivni in vam nič ne bo odvračalo pozornosti.

 

Oblikujte sezname opravil

Preprost seznam opravil lahko dela čudeže, da ostanete organizirani, motivirani in produktivni, ko delate od doma. Ko ustvarjate svoj seznam, pomislite na velike, dolgoročne cilje, kot je dokončanje projekta, pa tudi na majhne cilje, kot je dokončanje nalog, ki vodijo do tega velikega cilja. Seznam napišite, namesto da bi ga imeli samo v glavi. Veselje,ko opravljene naloge prečrtate s seznama,vam pomaga, da ostanete motivirani.

 

Naredite si urnik

Ko ustvarjate svoj urnik, upoštevajte druge obveznosti v svojem življenju in poiščite rutino, ki vam omogoča, da poskrbite tudi zanje. Vsa neslužbena opravila odložite na kasnejši čas. Pomembno je tudi, da vaši prijatelji in družina razumejo vaš urnik in ga spoštujejo.

 

Ustvarite načine za medsebojno sodelovanje

Delo od doma običajno še vedno vključuje interakcijo z drugimi, pa naj gre za sestanek z ekipo, dodeljevanje nalog, sprejemanje odločitev ali dajanje in prejemanje povratnih informacij. Zato je pomembno, da med delom na daljavo ustvarite učinkovite načine in metode sodelovanja. Poleg e-pošte, ki je odlična za posredovanje informacij ali uradnih odločitev, uporabljajte aplikacije za sestanke ali se srečujte preko videokonferenc, ki omogočajo pogovarjanje iz oči v oči. To vam pomaga, da ostanete v stiku s svojo ekipo, ste na tekočem s tem, kar počnejo drugi, in pomaga negovati odnose, ki se sicer vzpostavijo na delovnem mestu.

Fotogalerija





 

Arhivi