Izobraževanje GZS

Novice


Kako do več kvalitetnih kontaktov?

 

Kako do več kvalitetnih kontaktov?

24. 7. 2018, od 9.00 do 16.00,
GZS dvorana A

Seminarski trojček Kako do več kvalitetnih kontaktov iz cikla Kreativnost in vodenje na GZS je namenjen vodjem in posameznikom na vseh ravneh, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo. Tokrat smo združili tri vidike mreženja:

  • prvega za tiste, ki želijo iz prve roke izvedeti, kako postavljati strategije in upoštevati zaposlene,
  • drugega za tiste, ki želijo brez zadrege vzpostavljati in ohranjati odnose, in
  • tretjega pa za vse, ki bi želeli spoznavati in upravljati osebne kontakte na spletu. 


Kotizacija in popusti

Kotizacija: 190,00 EUR z vključenim DDV, za člane GZS 140,00 EUR z vključenim DDV

Kotizacija vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo, potrdilo o udeležbi na seminarju, pogostitev med odmoroma, parkiranje, možnost osebnega pogovora s predavateljicami, izmenjavo e-vizitk z ostalimi udeleženci dogodka ter možnosti mreženja.

Dodatni popust pri prijavi več udeležencev iz istega podjetja: 5 % za 2 udeleženca, 10 % za 3 udeležence, 15 % za 4 udeležence, 20 % za 5 in več udeležencev.

Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj 3 dni pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 20 EUR + ddv. Odjavo lahko pošljete na e-naslov andreja.abram@gzs.si.





Predavatelji:

Anja Žagar: Kako se povezati z osebnostno različnimi ljudmi

V vsakdanjem življenju pogosto ocenjujemo in presojamo osebnostne značilnosti ljudi okoli nas. Prav tako tudi drugi ljudje ocenjujejo in presojajo našo osebnost. Tega ne počnemo samo na podlagi dejanskega poznavanja in izkušenj, temveč predvsem na podlagi karakteristik in lastnosti, ki so nam bolj ali manj blizu in zato bolj ali manj všeč. Ker osebnosti drugih ljudi pogosto sodimo na podlagi lastnih prepričanj in pričakovanj, mnoga naša pričakovanja pogosto niso izpolnjena, naša prepričanja pa zmotna. To je razlog, zakaj je dobro in koristno poznati in uporabljati znanstveno podprt model za presojo osebnosti ljudi okoli nas. V poslovnem svetu pa je to lahko tudi velika prednost pred konkurenco, saj lahko z znanjem o osebnostnih tipih ljudem približamo tisto, kar potrebujejo, na način, ki ga najbolje razumejo.
V svojo mrežo poznanstev povabite čim več osebnostno različnih ljudi, saj več različnih načinov razmišljanja prinaša več zanimivih idej, več kreativnosti, več dinamike in predvsem izjemne priložnosti za uspešne poslovne zgodbe.


Na delavnici boste dobili odgovore na vprašanja:
  • Zakaj je tako pomembno, da v poslu in zasebnem življenju prepoznamo različne osebnostne tipe ljudi?  

  • Kako lahko najhitreje prepoznamo tip osebnosti človeka v praksi in si na ta način povečam možnost uspeha pri mreženju?

  • Kako lahko orodja poznavanja osebnosti ljudi uspešno izkoristimo v svojem poslu in si tako pridobimo dragoceno prednost pred konkurenco?

  • Kako se lahko izognemo (osvobodimo) nerealnim pričakovanjem do sebe in do ljudi okoli sebe

Anja Žagar 

je diplomantka in članica Alumni Kluba Ekonomske fakultete, letos je uspešno zaključila tudi šolanje na Toronto Business Academy (TBA) v Kanadi na področju mednarodne poslovne kulture in je članica Business Inteligence Centra (BIC) v Ljubljani. Je ustanoviteljica Podjetniškega centra za ženske Zaupam vase!, po duši podjetnica in predavateljica. Že v času študija se je v poslu naučila, da so bolj kot sam proizvod ali storitev pomembni ljudje ter zrela komunikacija in dober odnos z njimi. Ker verjame v moč pozitivnih sprememb, se je glede na večletne izkušnje specializirala na področju izobraževanj in praktičnih delavnic za podjetja, organizacije, društva in izobraževalne ustanove. Rdeča nit njenih delavnic je poznavanje orodij za delo z ljudmi na podlagi poznavanja njihovih prirojenih vrlin, talentov in šibkosti – njihovega tipa osebnosti. Je avtorica mnogih člankov na temo podjetništva, prodaje, vodenja in osebnostne rasti.



Saša Županek: Kako brez zadrege vzpostavljati in ohranjati odnose?

§  Se spomnite gospoda, lastnika mobilnega telefona, ki mu je nadležni aparat zaigral poskočno polko med pogrebnim obredom?

§  Ali sodelavke, ki se ji je nos napolnil pri obloženi mizi? Robca pa nikjer!

§  Tudi politik, ki so ga ujeli na laži, je izgubil velik del podpore.

§  Obrekovanje je strastno dejanje, ki se lahko še bolj strastno konča!

§  Zakaj beremo ljudem, ki vedo brati?

Če hočemo ali nočemo – srečujemo, sodelujemo, delamo, komuniciramo, se družimo in živimo z ljudmi in med ljudmi. Zato nam prav gotovo ni vseeno, kakšne odnose bomo vzpostavili in ohranjali do ljudi, s katerimi preživimo dobršen del svojega časa in posredno oblikujejo tudi naše življenje. 
Zgoraj naštete in podobne zagate bo na slikovit način reševal bontonolog Saša Županek. Področja njegovega delovanja so zunanji videz, bonton in javno nastopanje.
 

Saša Županek je po uspešno končanem študiju gradbeništva in 15-letni karieri plesnega učitelja je leta 1998 začel obiskovati ljubljansko Šolo retorike Ane Aleksandre in Zdravka Zupančiča. Po treh letih šolanja je postal njihov zunanji sodelavec. Sočasno je pričel z individualnimi svetovanji nekaj uglednim osebam iz slovenskega političnega in poslovnega sveta. Leta 2003 se je za eno leto preselil v Ljubljano s ciljem nadgraditi svoja znanja, predvsem poslovni bonton in protokol. Pri tem mu je pomagal cvetober slovenskih strokovnjakov. Vrhunec njegovega bivanja v prestolnici so bile tedenske čajanke s pokojnim dr. Janezom Drnovškom.
Na svoj pristen način v vsak svoj nastop vnese kanček humorja in kakšno življenjsko izkušnjo, ki mu jih zagotovo ne manjka. Občasno namerno “vseka” tudi kakšno v domačem narečju, prekmurščini.
Pripravljenih ima več kot 30 različnih predavanj, seminarjev, delavnic in poučno-šaljivih stand up nastopov.


Jasna Suhadolc: Kako spoznati in upravljati osebne kontakte na spletu

§  Kakšne so prednosti online mreženja?

§  Kako uporabljati LinkedIn, da se povežem z osebami, s katerimi delim skupne interese?

§  Kako prek Twitterja zgraditi odnos z osebami, ki so mi zgled?

§  Kako lahko, ko spoznam osebo v živo, poskrbim, da si me bo s pomočjo nadaljevanja pogovora online tudi zapomnil(a)?

§  Kako mi lahko tretje osebe pomagajo pri vzpostavitvi odnosov online?

Nova orodja nam omogočajo, da se lahko spoznamo bistveno hitreje in z manj truda kot nekdaj. Hkrati pa imamo kontaktov vse več, mnoge tudi zgolj digitalno. Na delavnici bomo govorili o tem, kako lahko prek digitalnih medijev ne le vzpostavimo kontakte, ampak jih tudi dolgoročno vzdržujemo. Še posebej si bomo pogledali družbena omrežja kot so Facebook, LinkedIn in Twitter, pozabili pa ne bomo tudi na integracijo z resničnim življenjem. Čeprav morda na prvi pogled izgleda, da digitalni odnosi niso pristni, pa lahko za introvertirane osebe predstavljajo bistveno lažjo pot do uspešnih odnosov tudi v živo. 

Jasna Suhadolc je direktorica agencije Virtua PR z dolgoletnimi izkušnjami na področju digitalnega komuniciranja, vsebinskega marketinga in inbound marketinga. Njeni naročniki so slovenska in tuja podjetja, ki jih izobražuje in jim svetuje o uporabi novih tehnologij za učinkovitejše komuniciranje. Je avtorica knjige Nove priložnosti e-komuniciranja (PRSS & GV založba, 2007), številnih strokovnih člankov ter pogosto vabljena predavateljica, članica strokovnih žirij in programskih svetov konferenc. Trenutno je aktivna v dveh strokovnih upravnih odborih, v Društvu za marketing Slovenije ter mednarodnem združenju poslovnih komunikatorjev IABC EMENA.

eVizitkanje - spoznajte soudeležence dogodka

Vas zanima, kdo so ostali udeleženci dogodka? Se želite povezati z njimi? Predstavite sebe in vaše podjetje in v zameno pridobite E-vizitke ostalih udeležencev. E-vizitka vključuje naslednje podatke: ime in priimek, podjetje, elektronski naslov in vašo predstavitev.

Soorganizatorja







Pokrovitelji





 

Več informacij:
Andreja Abram
andreja.abram@gzs.si
T: 01 5898 129

Fotogalerija