Izobraževanje GZS

Novice


VITKO. AGILNO. ODPRTO. Inoviranje

 

VITKO. AGILNO. ODPRTO. Inoviranje

Sreda, 9. oktober 2019 , od 8.30 do 15.30,
GZS dvorana A

Inovacijski trojček »Vitko. Odprto. Agilno. Inoviranje« je namenjen razvojnikom, inovatorjem in vodstvenim kadrom, ki želijo čim več praktičnih nasvetov in izkušenj predavateljev iz gospodarstva. Svoje izkušnje iz uvajanja in upravljanja inovacijske prakse svoje bodo delili Branka Viltužnik (Plastika Skaza), Miha Bobič (Danfoss Trata) in Miro Grofelnik (Steklarna Hrastnik).



Kotizacija in popusti

Kotizacija: 190,00 EUR z vključenim DDV, za člane GZS 140,00 EUR z vključenim DDV

Kotizacija vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo, potrdilo o udeležbi na seminarju, pogostitev med odmoroma, parkiranje, možnost osebnega pogovora s predavateljicami, izmenjavo e-vizitk z ostalimi udeleženci dogodka ter možnosti mreženja.

Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj 3 dni pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 50,00 EUR + ddv / osebo. Odjavo lahko pošljete na e-naslov kaja.konda@gzs.si.





Program:

08.00 - 08.30 Registracija
08.30 - 10.30 Vitko
Miro Grofelnik, Steklarna Hrastnik
10.30 - 11.00 Odmor
11.00 - 13.00 Agilno
Miha Bobič, Danfoss Trata
13.00 - 13.30 Odmor
13.30 - 15.30 Odprto
Branka Viltužnik, Plastika Skaza



Kaj boste na dogodku spoznali?

Po zaključku seminarja »VITKO. AGILNO. ODPRTO. Inoviranje.« boste videli:
  1. kako drugi vodje razvoja in inovacij upravljajo z inovativnostjo v svoji organizaciji,
  2. kako so vpeljali sistem vitkega, agilnega, odprtega inoviranja in kako ga vzdržujejo, ter
  3. kaj so se pri tem naučili – da vam ne bo potrebno ponavljati njihovih napak.



Zakaj se udeležiti?

Vitko inoviranje, Miro Grofelnik, Steklarna Hrastnik
  1. Kaj si predstavljamo pod besedo »vitko«?
  2. Ali ima vitko prednosti oziroma slabosti?
  3. Kakšni so pogoji, da je vitko tudi učinkovito?
  4. Ali lahko vitko vključimo v vse panoge podjetij?
  5. Kaj vitko pomeni za kupca?
Agilno inoviranje, Miha Bobič, Danfoss Trata
  1. Kaj vse je agilni pristop k inoviranju?
  2. Kakšne so prednosti agilnega pristopa pred linearnim razvojem?
  3. Kakšni so predpogoji za uspešnost v Agilnem svetu?
  4. Kakšen je proces, katere vloge imajo posamezniki v tem procesu in kako razvijati izdelka?
  5. Kako vpeljati agilnost v prakso?
Odprto inoviranje, Branka Viltužnik, Plastika Skaza
  1. Kako si sploh predstavljamo odprto inoviranje?
  2. Kaj pridobimo s sodelovanjem in vključevanjem vseh deležnikov?
  3. Kakšne so lahko pasti odprtega inoviranja?
  4. Načini za pridobivanje idej?
  5. Potovanje ideje od kreiranja do realizacije produkta.



Predavatelji:

Miro Grofelnik, Steklarna Hrastnik

Beseda vitko me spremlja od samih začetkov delovne dobe izpred 10 let, pa tudi od časov, kjer sem kot študent opravljal različna dela, pa takrat temu nisem rekel vitko. Vendar sem že takrat iskal načine, kako samemu sebi olajšati delo: ali je to s samo hitrostjo dela ali z manjšim fizičnim naporom. Nato pa mi je služba v avtomobilskem podjetju pokazala, kako pomembna je lahko beseda »vitko«, če se je lotiš sistematično in načelno. Pa tudi to, kako pomembna sta odnos in kultura zaposlenih do sprejemanja nečesa novega, in koliko šteje, če daš priložnost temu, da ti pokaže, kam te lahko vodi, če temu verjameš. Sam se skozi leta srečevanja z besedo »vitko« prišel do tega, da me vodi tudi v zasebnem življenju. Iskati male rešitve in izboljšati delo, hrambo in življenju tudi doma. Kajti vsak majhen košček mozaika na koncu sestavi celotno sliko, ki jo mnogo ljudi, žal, vidi šele takrat ko je le-ta zaključena.





Miha Bobič, Danfoss Trata

20 let v raziskavah in razvoju izdelkov in 3 leta v razvoju poslovanja so moje akumulirane izkušnje na novih izdelkih in storitvah. Sem zagovornik filozofije, ki pravi, da samo najboljši načini ideacije in izbora novih idej, najboljši načini izvedbe projektov in najboljši načini trženja izdelkov premaknejo invencijo v inovacijo, torej tržno uspešen izdelek ali storitev. Ko smo začeli pred približno 20 leti študirati načine inoviranja pri Toyoti, še nismo slutili, kako velike razsežnosti ima ta tema, in da je kot odprta Pandorina skrinjica, z novimi in novimi izzivi. Inoviranje pa niso samo postopki, temveč je več, je stanje duha, je kultura v organizaciji, je organizacija, in z njo povezane »mehke« spretnosti. Na moje usmeritve in prepričanje so vplivale dolgoletne izkušnje na razvoju izdelkov (fizičnih in programske opreme), storitev in trga za podjetje, ki je vodilno na svojem trgu – niši. Poleg tega se zavedam, da je inoviranje brez prave kulture, zavzetosti zaposlenih in filozofije zelo težko, če ne celo onemogočeno.





Branka Viltužnik, Plastika Skaza

Sem raziskovalka po duši in načinu življenja. Skozi svoje delo v Skazi, kjer skrbim za raziskave in inovacije, živim svoje vrednote. Glavna usmeritev, ki jo podpiram in zasledujem, je trajnostni razvoj novih materialov in tehnologij, hkrati pa tudi prenos znanja preko izdelkov, s katerimi skrbimo za lepši planet. Pomembno mi je, da pri ustvarjanju prihodnosti podjetja lahko sodelujejo vsi zaposleni, ki tudi sami čutijo in živijo vrednote podjetja ter imajo željo po ustvarjanju. Pri tem jih spodbujam in poskušam njihove ideje z njihovo pomočjo spraviti v realnost. Prepričana sem, da več različnih idej pomaga najti tisto pravo, ki vsem nam prinese novo zmago. Zelo rada sodelujem z različnimi znanstveno-raziskovalnimi institucijami, saj sem mnenja, da je za uspeh ključno prav sodelovanje, tako znotraj podjetja, kot tudi med zunanjimi deležniki. Uživam v podajanju informacij in pri uresničevanju idej, ki so jih podali zaposleni, predvsem pa uživam v interdisciplinarnih projektih, kjer sodelujejo osebe z različnimi profili.




eVizitkanje - spoznajte soudeležence dogodka

Vas zanima, kdo so ostali udeleženci dogodka? Se želite povezati z njimi? Predstavite sebe in vaše podjetje in v zameno pridobite E-vizitke ostalih udeležencev. E-vizitka vključuje naslednje podatke: ime in priimek, podjetje, elektronski naslov in vašo predstavitev.

Soorganizatorja







Pokrovitelji






 

 

Več informacij:
Kaja Konda / kaja.konda@gzs.si / 01 5898 169

Fotogalerija